Peugeot 405 -Slaba vuca, problem sa lerom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vladd
    CBC Senator XXL
    • 09.07.2006
    • 581
    • NBG

    #16
    Bese davno, a i samo smo proverili po uputstvu sa diska, posta sam se "osilio" sa MAF-om, jos od 309-ke, a bogami i komsije zahvalne.

    Jedino mi nije jasno, nema deset servisa u okruzenju, tri do cetiri pezoa su isli vise puta kod "majstora", zamenjeno sve ukupno oko desetak meraca temperature(reci ce neko ala se kvare), a sada sam "najpopularniji" u kraju, sa bocom grafit spreja, kome je inace sasvim druga namena..
    Pa jos dzabe...

    Poz.

    Comment

    • wrc
      CBC Član
      • 26.02.2007
      • 20
      • Serbia

      #17
      HM

      Daj da probam i sa tim grafit sprejom. Samo da rezimiram - dakle na autu se nalazi Solex monopoint i na njemu je Mareli senzor polozaja gasa, znaci da ga otvorim i isprskam grafitnim sprejom? Kada sam mo senzor vrednosti su bile kao sto je u Autodati.

      WRC

      Comment

      • Vladd
        CBC Senator XXL
        • 09.07.2006
        • 581
        • NBG

        #18
        Skines senzor, otvoris poklopac, maskiras selotejpom zone van klizaca, i poprskas sprej, u tankom sloju, po kliznim povrsinama (grafitnog izgleda-mreza otpornika). Ako si nesto zamazao, stapic sa vatom "za cackanje beba", i aceton, skidaju visak.

        Poz.

        Comment

        • alexa05
          CBC Senator XXL
          • 23.07.2006
          • 1769
          • Smederevo
          • Opel Vectra B 2.0DI 16v

          #19
          I po mogucnosti slikaj to sto radis da i ostali nauce nesto!
          EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

          NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

          SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

          Comment

          • Vladd
            CBC Senator XXL
            • 09.07.2006
            • 581
            • NBG

            #20
            Vidi, tu ima par "problema", objasnjenje je dovoljno, ko je skidao spravu.

            Jedan problem je sto me mrzi da saljem slike na neki server, pa da je linkujem, a glavna stvar je, da je u pitanju "krpez", nije kvalitetna popravka, vise sluzi(bar je sluzilo par puta), da se premosti neki kraci period, trazenja dela, ili sakupljanje para za nov.
            Nesto kao onaj "copavi" rezervni tocak.

            A za to vreme da auto malo sluzi..

            Poz

            Comment

            • wrc
              CBC Član
              • 26.02.2007
              • 20
              • Serbia

              #21
              Probao

              Probao sam i to cudo, sve lepo skinuo, rasklopio, naprskao sprejom. Klizna povrsina na jednom mestu je bila potpuno oljustena. Prilikom rasklapanja sam primetio da su nozice na jednoj strani metalnog klizaca iskrivljene ( verovatno mu nije prvo otvaranje, neko pre mene je napravio zez).ispravio sam ih koliko je to bilo moguce. Medjutim posle intervencije nema nikakvih promena, osim sto mi se cesto pali lampica '' check engine'', pokusao sam da restartujem ECU skidanjem kleme,ali nista. Jel zna neko gde imaju u prodaji senzore - zvao sam Panter ,oni nemaju , i jel ima neko neki softver koji moze da ocita Pezo 405???? Upomoc-izlude me.

              WRC

              Comment

              • Vladd
                CBC Senator XXL
                • 09.07.2006
                • 581
                • NBG

                #22
                To sto je oguljena povrsina nije dobro, posto je to otpornik (potenciometar). Posto si mu dodao neki provodnik, "proradila" je lampica. Svakako bi trebalo uraditi reset, i sada staticki proveriti napone (po autodati). Mozda reset uradi posao do kraja, a i trebace ti verovatno i kada ugradis novi MAF.

                Poz.

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #23
                  Zar to nije zicani potenciometar?
                  Sto su se profuseriliiiiii.
                  Na zicanom pak strada (istrosi se) klizac ali traje jako dugo dok se to ne desi.

                  Comment

                  • Vladd
                    CBC Senator XXL
                    • 09.07.2006
                    • 581
                    • NBG

                    #24
                    Dobro je to resenje, bolje nego zica, ali tesko da je "vecno"...

                    Comment

                    • madwap
                      CBC Veteran
                      • 02.09.2006
                      • 177
                      • Beograd

                      #25
                      A jedno pitanje samo, kako "prima" gas kada mu na leru spicis do daske, jel se davi ili primi gas?
                      Renault Twingo, 1.2
                      Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.

                      Comment

                      • Vladd
                        CBC Senator XXL
                        • 09.07.2006
                        • 581
                        • NBG

                        #26
                        Pimi gas, ali ima "rupa", gubi se, stuca, neravnomerno, kad se kontakt napravi, ima i snagu, ali je naporna voznja, puna iznenadjenja i neocekivanog odziva...

                        Comment

                        • wrc
                          CBC Član
                          • 26.02.2007
                          • 20
                          • Serbia

                          #27
                          Isto

                          Prigusen je do 2500 obrtaja, a zatim dobije normalnu turu. I vizuelno je uocljivo na skali obrtomera ,do 2500 lagano, a onda nagli skok.

                          WRC

                          Comment

                          • wrc
                            CBC Član
                            • 26.02.2007
                            • 20
                            • Serbia

                            #28
                            ++

                            Zamenjen IAC ventil-resen problem ler gasa ( osim sto ga ponekad podigne na1500 rpm). Problem sa ubrzanjem ostao isti.

                            WRC

                            Comment

                            • wrc
                              CBC Član
                              • 26.02.2007
                              • 20
                              • Serbia

                              #29
                              RESEN PROBLEM

                              Resio sam problem - prodao sam skota. Kupio sam VW Vento , ide kao furija - Peugeot never again.

                              WRC

                              Comment

                              Working...
                              X