Fabia nestabilan ler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    Fabia nestabilan ler

    Vidim svi trazite da vam se resi neki problem. Dosta sam ja resavao vase, sad vi malo moj.
    Salim se nego imam problem koji me je nervirao al sad je poceo uzasno da me nervira.
    Naime radi se o Skodi Fabiji 2002god. 1.4MPi 60PS (slabo)
    Iz cista mira ler krene da igra gore dole, ili stojis na semaforu a on padne na 500 o/min i onda oce da se izvuce na normalu pa automobil zatrese kao da se raspada a ponekad se i ugasi Desava se i kad hocu da zaustavim auto negde pa ga onako lezerno izbacis na ler pre stajanja i onda ga uhvatim kako se ugasio.
    Inace auto je presao 50.000 a to je pocelo da se desava od 30.000 km
    Da vam olaksam ili otezam sto se potrosnog materijala tice svecice svi filteri dizne ciscene i ostali materijali su zamenjeni vise puta i original su stavljani. Cak sam zamenio i lanac u motoru i nije do toga. Mototester ne prijavljuje nista, lambda u redu, gas je elektronski pa sam trazio jednom da mi digne za 50 o/min pa je to resilo problem na jedno mesec dana pa opet po starom, inace nije nizak izmedju 850-900 o/min.
    Auto je prilicno nov pa me uzasno nervira.
    Ako je neko imao slican problem pa je odgonetnuo ili zna o cemu se radi molio bih za pomoc
    Unapred HVALA
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
  • Zloran
    CBC Veteran
    • 11.01.2005
    • 130
    • Beograd

    #2
    Hm, ovo mi zvuci strasno poznato sa mog Tipo-a. Problem je jos u fazi ispitivanja, mada Boost misli da je EGR ventil zaribao.
    Kako ti pali? Kakve su svecice - cadjave?
    Pozdrav / Zloran

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Originally posted by Zloran
      Kako ti pali? Kakve su svecice - cadjave?
      Ma pali ko mina sagorevanje odlicno.
      Jedino kad ga upalim kad vraca obrtaje ako mnogo potone onda ga zatrese ili se ugasi.
      Neznam nisam pametan najvise sumljam da mu ne prija ova losa domaca corba jer ponekad sve OK. a onda zaredja u danu 5-6 puta da drka.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        Ako je neko imao slican problem pa je odgonetnuo ili zna o cemu se radi molio bih za pomoc
        IAC ventil u**** proveren?
        prljav?
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #5
          Step motor, 10000%. Iste simptome sam imao 2 puta, oba puta je step motor bio u pitanju.

          Pomaze da iskopcam step motor, ponovo ga ukopcam, i onda pustim auto da radi na leru najmanje sat-sat i po (koliko ECU-u treba da ponovo odradi autoinicijalizaciju autoadaptiva, odnosno stepa). Onda nemam problema par meseci, pa onda sve ponovo.

          Sasvim je drugo pitanje kako i zato to crkava tako cesto...
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Ceo gas mu je elektronski(potenciometar) i kompijuter dobija podatke kad je motor zagrejan pa spusti leer. U stvari kad je hladan nema problema jer mu saug neda da potone toliko ler pa me ne zeza al posle nastaju problemi.
            Pravo mislim da nema tako step mislim da radi po drugom principu al provericu po danu posto ga nisam cackao par meseci vise sam vozio peticu pa sam malo pozaboravljao sta i kako. Al sad kad vidim da ste se ukljucili u moj problem aktiviracu se ponovo, videcu isto i za ventil. Cak mislim da sam i isklucivao saug i isto je radio al videcu detaljnije. Hvala za sada
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              I pored toga sto ga vozis sa sistemom gas by wire, postoji kontrolapariranja u sistemu izmedju zadate vrednosti, na potenciometru od papucice gasa i isto tako u servo motoru koji otvara trotle.
              Moguce da je ovaj drugi sa optickim ocitavanjem pozicije (obicno u mladosti antispin sistema sa elektronskim trotelom) .

              Dakle, greska moze da bude i u tome da je omanuo sa "brojachem" tako da izgubi kontrolu. Sve ima veze sa osnovom navodjenja prema parametrima u ECU za koje obrtaje treba da drzi. Ali da li ECU "zna" da je pedala gasa pustena DO KRAJA i dali "ZNA" gde mu se trotel nalazi?
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                IAC ventil i step motor, misli se na istu stvar.
                kako kazes da je elektronski sistem menadzmenta motora mora da postoji "nesto" sto otvara by pass vazduha na leru kada je leptir uslisa potpuno zatvoren.

                to nesto se upravlja od strane ECUa i moze da povremeno zaglavljuje i upravo pravi probleme slicne onima koje si opisao.
                kod mene je pravio probleme samo kada treba da pusti vise vazduha na leru za rad klima kompresora a posle 2 ciscenja uspeo sam da povatim funkcionalnost.
                bilo malo cadjava ali i to malo je ocito bilo dovoljno da ometa ispravan rad.

                isto je vazan i TPS kako je boost usmerio razmisljanje, da bi ECU znao da ukljuci petlju regulacije za ler.

                inace je ler gas najkomplikovaniji moguci radni rezim benzinca i prve neispravnosti se po pravilu bas pokazuju na neravnomernom leru. ako ler radi savrseno i u ostlaim rezimima motor ce biti bez smetnji u radu.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  To malo "gari" to devojci srecu kvari.
                  Drzim duxducisu predavanje da obrati paznju na trotl a svoj ni da pogledam.
                  Nije strasno zidovi su OK, al eto malo se nahvata garezi po obodu leptira i to pravi veliki problem.
                  Sto je najace 10 min. posla: 3srafa i jedno crevo bez selne.




                  [/img]


                  Hvala svima na pomoci kvar jeftino i brzo otklonjen

                  Boost ubices me zbog slika
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • Ivvan
                    Moderator
                    • 29.09.2004
                    • 1574
                    • Nis
                    • SAAB 9000

                    #10
                    Nece Boost da te ubije njemu slike ne smetaju ,ali mi ostali sa 56k

                    Salim se vazno da si resio problem i da je sad sve OK

                    Pozdrav
                    Turbos make torque,and torque makes fun

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Hehe.. Jednostavno kako nos vuche u pravom smeru
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Saabo
                        Moderator
                        • 29.09.2004
                        • 1724
                        • Vrbas
                        • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                        #12
                        I meni se isto tako ponasa auto... tako da cim nadjem vremena videcu da pogledam u kakvom je stanju IAC, pa cu javiti da li je i kod mene taj problem
                        SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                        Comment

                        • dechkotzar
                          CBC Član
                          • 01.08.2005
                          • 81
                          • Bg

                          #13
                          Ljudi i ja imam slican problem, pec sam i temu napravio ali je kod mene malo cudnija situacija. Kad ocistim ventil auto radi besprekorno 10km i onada opet krene da zeza. Prakticno cistim motor svaki dan. Jl zna neko zbog cega je tako?
                          J***m ti turbinu!

                          Comment

                          • Saabo
                            Moderator
                            • 29.09.2004
                            • 1724
                            • Vrbas
                            • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                            #14
                            LH i IAC pisao brick u vezi toga u nekoj temi
                            SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                            Comment

                            Working...
                            X