Audi A4 bucan motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gileii
    CBC Član
    • 11.01.2007
    • 14
    • Nis

    Audi A4 bucan motor

    Imam Audi A4 1.8 92KW ADR motor, presao 200k km, motor dobar, nove svecice, novi filteri, novi izduv, novi nosaci motora i menjaca, motor lepo radi, dobro vuce uradjena dijagnostika i tom prilikom resetovano par gresaka ali motor ima neki brundav zvuk koji strasno iritira(ipak je to audi). Zvuk je narocito izrazen iznad 2000 obrtaja. Da li neko zna sta je u pitanju? Inace procitao sam negde da se motor tako cuje kada je zaprljan
    senzor radilice ili bregaste.

    Pozdrav,
    Gile
  • mirdza
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2005
    • 2437
    • Katowice (PL) / Banja Luka
    • AGP / W126

    #2
    malo pojasni to "brundanje" - odakle dolazi, da li se mijenja sa obrtajima i sl.
    i sta ti znaci "ipak je to audi"
    Zovem se Miroslav i pravim igračke.

    Comment

    • gileii
      CBC Član
      • 11.01.2007
      • 14
      • Nis

      #3
      Brundanje mi je bila najpribliznija rec kojom sam mogao da opisem zvuk. Dolazi iz motora na leru se ne cuje najizrazeniji je izmedju 2000 i 3000 obrtaja. A sto se tice izraza ipak je to Audi vozio sam A6 sa istim motorom samo sto je turbo i sa istom kilometrazom i nije bilo nikakvog "brundanja" sta vise nije bilo nikakvog zvuka

      Pozdrav,
      Gile

      Comment

      • gileii
        CBC Član
        • 11.01.2007
        • 14
        • Nis

        #4
        U prvom postu sam napisao da je na autu radjena dijagnostika i da je tom prilikom pronadjeno par gresaka koje su obrisane. Koje su greske bile neznam ali sada znam da nisu trebale biti obrisane dok se ne pronadje uzrok istih.Naime ovih dana sam primetio da kada ukjucim klimu motor dosta izgubi na snazi (nije mi prvi auto sa klimom i znam da ovoliki gubitak snage nije normalan). Klimu sam proverio kod prijatelja servisera i sa njom je sve u redu (ispitana je i VAG-COM-om). Tom prilikom smo proverili i da li ima gresaka na motoru i dobili sledece:

        00670 - Throttle position Sensor (G127) - 27-10 - Implausible Signal - intermittent
        16705 - Engine speed Sensor (G28): implausible signal - P0321 - 35-10 - - - intermittent
        00561 - Mixture Adaptation - 15-00 - Adaptation Limit (ADD) Not Reached

        Najverovatnije su to iste greske koje su se pojavile i prilikom prve dijagnostike a za koje su mi rekli da su "privremenog karaktera" sto je ocigledno velika glupost s obzirom da su se ponovo pojavile.
        Ako neko zna sta dalje bio bih mu zahvalan za pomoc. Inace u onaj servis gde su radili dijagnostiku nemam nameru da idem jer ocigledno nemaju pojma iako su specijalizovani za VAG grupu i vaze za jedan od boljih u gradu.
        Jos jedno zapazanje koje bi moglo biti od pomoci. Naime pre nekih mesec dana morao sam da iskljucim akumulator na sat-dva zbog punjenja jer sam isti ispraznio i tom prilikom sam kako sam kasnije procitao ovde na forumu resetovao ECU. Posle toga je jedno dobrih 300 kilometara lose radio na leru(nije se gasio ali je varirao broj obrtaja na leru) i imao veliku potrosnju.

        Pozdrav,
        Gile

        Comment

        • Nenad
          CBC Senator XXL
          • 06.01.2005
          • 1364
          • BBgd/Mow

          #5
          Posle skidanja klema i ponovnog stavljanja akumulatora trebao si da izvrsis takozvanu adaptaciju leptira gasa, to se radi na servisu sa VAg ili VAS aparatom ili kod nekoga ko ima Vag-Com soft i interfejs.

          Greska 00561 ukazuje na jedan od sledecih problema
          -prenizak pritisak goriva
          -neispravan signal sa AMM(MAF)
          -previse goriva u sistemu za podmazivanje(desava se ako vrlo cesto vozis kratka rastojanja)
          -jedna ili nekliko dizni curi
          Ovo moze da dovede do trzanja prilikom voznje,povecane potrosnje,los ler gas sa "drhtanjem" motora,crni dim iz auspuha posebno prilikom naglog ubrzanja ili saltovanja,masne naslage na svecicama
          Greska 00670 ukazuje na sledece:
          -Najverovatnije zato sto nisi uradio adaptraciju leptira
          Ima jos mogucnosti ali mislim da je navedena najverovatnija zato sto se kod Audija posle otkljucivanja akumulatora i ponovnog stavljanja (cak i kod zamene baterije) mora uraditi adaptaciaja
          Ova greska moze da dovede do toga da ti se kondicioner ne iskljucuje do +/-2000 obrtaja u minuti.
          Greska 16705 ukazuje na sledece:
          -imas opiljke na senzoru
          -razmak izmedju senzora i tocka senzora veci od 1.3mm
          Kod osve greske su moguca probijanja u paljenju tj.detonacije. Moguce je da je to sto cujes i opisujes kao brundanje

          Inace rec intermittent oznacava "povremeno", znaci gresku koja nije konstantna.
          Boost or bust...

          Comment

          • gileii
            CBC Član
            • 11.01.2007
            • 14
            • Nis

            #6
            @ nenad
            Kao prvo hvala na odgovoru. Sto se tice adaptacije Uradicu je u ponedeljak pa cemo videti.
            Jedno pitanje u vezi greske 16705. Da li se greska odnosi na senzor na bregastoj ili onaj na radilici. Onaj na bregastoj sam proverio i nema nikakve prljavstine ili opiljaka. Zvuk koji opisujem kao brundanje najvise me podseca na zvuk koji se javlja kod motora kada se stavi kasniji ugao predpalenja. Inace primetio sam da kada motor opteretim klimom na leru prilikom dodavanja gasa se javi par detonacija (kliktaja).

            Pozdrav,
            Gile

            Comment

            • Nenad
              CBC Senator XXL
              • 06.01.2005
              • 1364
              • BBgd/Mow

              #7
              Brzina motora se skida sa radilice, treba pogledati taj senzor. Necu da baksuziram ali takva greska moze da se pojav i cak i ako je slomljen jedan od zuba na suncanici.
              Boost or bust...

              Comment

              Working...
              X