Reset ABS komp.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jevrem
    CBC Senator XXL
    • 04.11.2006
    • 948
    • Smederevska Palanka
    • A4 2.0TDI quattro

    Reset ABS komp.

    Pre par dana sam kupio renault kangoo 1.9d 2000.god.

    Prethodni vlasnik mu je menjao plocice i od tada stalno mu svetli ABS lampica. Pa me zanima da li postoji neki nacin da se resetuje ABS komp. bez kacenja na uredjaj za dijagnostiku.
    Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
    Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks
  • Boki Ar
    CBC Senator XXL
    • 11.11.2004
    • 2827
    • Aranđelovac
    • Vektra

    #2
    Ne, koliko je meni poznato. Treba najpre o?itati grešku...sumnjam na kablove od senzora, ako je kvar nastao kod zamene plo?ica.

    Comment

    • SAAB PoWeR
      CBC Senator XXL
      • 26.04.2005
      • 1394
      • tu iza coska(Milwaukee USA)

      #3
      mozes ga obrisati , popravis kvar i ugasi se , moras naci sta je problem , kad ga resis , svetlo ce se samo ugasiti , ako su lupali , senzor hoce da odapne od potresa , proveri kontakte , ocisti senzor, obicno se nakupi metalne prasine od pakni i diska ...
      _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

      Comment

      • LazaNS
        CBC Član
        • 24.12.2006
        • 93
        • NS

        #4
        Meni se desilo slicno, istina ne na mom autu. Posle cackanja oko tocka sijala je lampica i ABS nije radio. Cackali smo sve moguce kablove al ne vredi. Onda sam izvadio osigurac od ABSa i vratio ga nazad, nakon toga problem je nestao.

        Comment

        • Boki Ar
          CBC Senator XXL
          • 11.11.2004
          • 2827
          • Aranđelovac
          • Vektra

          #5
          Vidiš..zato i kažem treba najpre o?itati grešku, da NE BI "?a?kali" sve mogu?e...I kad se lampa na taj na?in "ugasi", u ECU ostaje upam?ena greška...

          Comment

          • LazaNS
            CBC Član
            • 24.12.2006
            • 93
            • NS

            #6
            Pa cekaj, posto je problem realno resen, i ABS je stvarno proradio, znaci da vise nema greske, a nakon izvesnog vremena ECU ce izbrisati gresku iz memorije jer se vise ne pojavljuje, u ostalom sta me se tice, neka i ima zapisanu "istorijsku" gresku. Zar nije tako?

            Comment

            • SAAB PoWeR
              CBC Senator XXL
              • 26.04.2005
              • 1394
              • tu iza coska(Milwaukee USA)

              #7
              EUC nikad nece izbrisati gresku sam od sebe , greska ce ostati zabelezena , sve dok je neko eobrise sa skenerom , greska ostane zabelezena sa podacima , tacno vreme kada se greska pojavila kojom se brzinom kretalo vozilo , ili je stajalo , broj obrtaja, sve to ostane zabelezeno u EUC ...
              _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

              Comment

              • jevrem
                CBC Senator XXL
                • 04.11.2006
                • 948
                • Smederevska Palanka
                • A4 2.0TDI quattro

                #8
                Onda ja palim na dijagnozu, prvo da ustanovimo koji je uzrok paljenja lampice, pa onda da ga otklonimo i na kraju brisanje greske iz ECU.
                Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
                Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

                Comment

                • Car
                  CBC Senator XXL
                  • 07.07.2005
                  • 900
                  • Beograd

                  #9
                  Originally posted by SAAB PoWeR
                  EUC nikad nece izbrisati gresku sam od sebe , greska ce ostati zabelezena , sve dok je neko eobrise sa skenerom , greska ostane zabelezena sa podacima , tacno vreme kada se greska pojavila kojom se brzinom kretalo vozilo , ili je stajalo , broj obrtaja, sve to ostane zabelezeno u EUC ...

                  A da li nesto smeta ako resis problem, ugasi se lampica ali ta "istorijska" greska ostane memorisana?
                  Npr. meni je na laguni neko u servisu ostetio jednu od tri zicice na boost pressure sensoru i kad je dijagnostikovano da je to to sam sam namestio kontakt i lampica je prestala da svetli. Naravno, greska nakon toga nije obrisana ali auto radi normalno, ne ide vise u limp mode (ili kako se vec zove to) itd... Kad bih odradio dijagnostiku greska bi bila tu, ali auto vise nema taj problem. Da idem da mi brisu gresku ili ne smeta ni ovako nista?

                  Naravno, ako smem da se ubacim sa pitanjem ovde..

                  Comment

                  • Boki Ar
                    CBC Senator XXL
                    • 11.11.2004
                    • 2827
                    • Aranđelovac
                    • Vektra

                    #10
                    jevrem
                    Onda ja palim na dijagnozu, prvo da ustanovimo koji je uzrok paljenja lampice, pa onda da ga otklonimo i na kraju brisanje greske iz ECU.
                    O tome ti pri?am od po?etka..

                    @ Car, obriši tu grešku, bolje je tako..

                    Comment

                    • Misko M
                      CBC Senator XXL
                      • 17.03.2007
                      • 652
                      • BG Vozdovac

                      #11
                      ...svakako je bolje da se obrise greska ali mislim da nema potrebe samo zbog toga da ide u servis, vec kad bude redovan servis ili nedajboze jos neki problem pa onda obrises i ustedis jedno kacenje na komp !
                      ...moje misljenje, mozda gresim ?!

                      Comment

                      Working...
                      X