blokada?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • maki
    CBC Senator XXL
    • 03.10.2004
    • 878
    • Budva, CG

    #16
    Originally posted by BOOST
    btw: Sta god mislis da bi radio sa tim autom, radije menjaj menjach za duzi ako postoji, znachi mislim da ako tuniras motor da dodjes do vece brzine kroz prenos a ne kroz obrtaje motora..to nebi preporucio za motore sa tako teskim pokretnim delovima kao sto su u diese a specijalno na turbio motorima.
    I ja mislim,promjeni mjenjac,stavi od 81KW,malo ce sporije da ubrzava ali ce imati vecu konacnu brzinu.

    auto sa tim mjenjacem za motor od 66 KW 2. brzinom na 2000 o/min ide oko 30 km/h cini mi se,a sa ovim za 81KW istom brzinom,isti obrtaji 40 km/h ,naravno i 5. na 2000 ob/min. umjesto 80 km/h ide oko 90+ km/h
    HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

    Comment

    • NemanjaNS
      CBC Veteran
      • 26.10.2004
      • 121
      • Novi Sad

      #17
      Sorry ako idem u offtopic, imam jedno kratko pitanje (verovatno je vec bilo price o tome) - koja je razlika onog crvenog "I" ili "DI" na VW TDI kolima? Juce je na najlonu bio jedan golf 4, za bar 1500e skuplji od proseka tog godista, a ponosni vlasnik je istakao i na papiru "Crveno D, Crveno I", odma posle godista
      meni je upalo u oci da je oznaka na gepeku rucno farbana, valjda lakom za nokte znaci nema onu srebrnu ivicu, vec zamazano sve u par nijansi.. Zasto se ljudi ovoliko "pale" na TDcrvenoI ?
      Jedan klik u Photoshopu i vec smo spremni za Evropu..

      Comment

      • Nikola
        CBC Senator XXL
        • 29.09.2004
        • 975
        • Indjija/Vojvodina

        #18
        Originally posted by NemanjaNS
        - koja je razlika onog crvenog "I" ili "DI" na VW TDI kolima?
        Razlika je u cipu koliko je meni poznato....
        .:Cuore Sportivo:.
        Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #19
          Verovatno, da je nivo punjenja turbene veci, i to je stvar programa.. prodaja istog hardware za 2 cene

          Diesel kao i svaki diesel ima problema sa disanjem , samo mu treba vise pumpanja da bi oziveo u vecim obrtajima (slusaj ti mene zovem 4K obrtaja vecim obrtajima, hm.. previse se druzimo, za mene je ovo do juce bio povisen ler gas )

          Nesekirajte se nista, dok nasi momci teraju Drag Race sa dieselima ima sanse da i od diesela postane zujalica
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • glogi
            CBC Veteran
            • 13.12.2004
            • 115
            • Novi Sad

            #20
            Ovako je to izgledalo

            Ljudi nije meni poenta da ja dostignem sto vecu brzinu,i onako nasi su putevi takvi da i nemozes nesto dugo da ides preko 150-160,cisto me interesovalo u cemu je stvar,cilj top speeda je bio cisto testiranje auta i mogu vam reci da je postigo maxim baz ikakve muke,i na toj brzini se jako mirno ponasa i ne stvara uopste osecaj kojom brzinom vozis,dok ga ne usporis,al onda kad se spusti na 120 to su muke,kao da stoji.
            Da i ovaj golf sto sam spomenu da je benzinac-zezno sam se to je TDI sa 130 konja
            Da inace sve 1-2-3-4 moze da se navuce na 5ooo obrtaja i onda mu bas lupi blokadu.
            btw,stvarno postujem benzince (i do nedavno sam ga i vozio),ali mi i dalje nece biti jasno zasto toliko uporno pljujete dizelase,jeste da su tromiji,ali ne bas puno (uporedjujuci ono sto posedujem TDI sa escortom 1.6 16V koji su iste konjaze,i TDI sa MB190 koji je 118 konja) i opste im TDI ne zaostaje,cak sto vise i bolje ide,ajde da pricamo o starijim dizelasima,to je bas strasno tromo i to nikad nebi vozio,al kad posle 2000 obrtaja osetis turbinu

            Comment

            • Wiz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3104
              • Nish

              #21
              Znas da sam za ovo crveno DI na ekranu monitora zaista pomislioda je mrlja i hteo da ih obrisem kerpom )

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #22
                stvarno postujem benzince (i do nedavno sam ga i vozio),ali mi i dalje nece biti jasno zasto toliko uporno pljujete dizelase,jeste da su tromiji,ali ne bas puno
                dizel je sam po sebi puno tromiji od benzinca,

                posedujem TDI sa escortom 1.6 16V koji su iste konjaze,i TDI sa MB190 koji je 118 konja) i opste im TDI ne zaostaje,cak sto vise i bolje ide
                nemoj porediti babe (atmosferski) i zabe (turbo) motor, razlika je uvek ogromna.

                konjaza je besmislen pojam onako data kao maximalna na samo jednom broju obrtaja i ona malo govori o jacini motora- obrtnom momentu koji pokrece tocak.

                uporedi turbo prema turbo, dakle tvoj TDI sa turbo benzincem od 1900 kubika pa ce razilka u tromosti biti veoma ocigledna.

                Ljudi nije meni poenta da ja dostignem sto vecu brzinu,i onako nasi su putevi takvi da i nemozes nesto dugo da ides preko 150-160,cisto me interesovalo u cemu je stvar
                poenta je da papir trpi sve i da zamaze oci kupcima kao da je moguce voziti stalno auto pri toj brzini ( a nije za taj konkretan motor).
                hm, ja sam uspevao da na naseim putevima imam prosek 160km/h a da se ne trudim nesto posebno. a desavalo mi se i da potpuno opterecen auto ganjam sa 150+ po par stotina kilometara, odnosno koliko moze izmedju 2 tankovanja goriva.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Black Knight
                  CBC Senator XXL
                  • 13.10.2004
                  • 2020
                  • Novi Beograd, kicblo

                  #23
                  Originally posted by glogi
                  btw,stvarno postujem benzince (i do nedavno sam ga i vozio),ali mi i dalje nece biti jasno zasto toliko uporno pljujete dizelase,jeste da su tromiji,ali ne bas puno (uporedjujuci ono sto posedujem TDI sa escortom 1.6 16V koji su iste konjaze,i TDI sa MB190 koji je 118 konja) i opste im TDI ne zaostaje,cak sto vise i bolje ide,ajde da pricamo o starijim dizelasima,to je bas strasno tromo i to nikad nebi vozio,al kad posle 2000 obrtaja osetis turbinu

                  batice...mi smo pogresili meso i vreme...ovde na nas gledaju ko babe (sala mala)
                  a sad ozbiljno, da se nadovezem...problem nastaje sto ovde svi pricaju o tuningu a dizeli nemaju potencijala za tuninge...a ni za takvu voznju...jednostavno su napravljeni za porodicnu voznju i "pemzionersku"...e sad, druga je stvar sto smo u takvoj situaciji da se trudimo da uradimo sve i svasta kako bi nasa "parna masina" isla bolje i parirala benzincima...oni nam se smeju ali boze moj...realnost je teska...nema samse da uspemo u tome...

                  Injection is good,but I'd rather be blown!

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #24
                    Evo onda da malo nadovezem, bas kao sto Ranko rece, nemaju potencijal za tuning.

                    Letos kad smo isli na Obedsku Baru, Saabo je bi samnom , i tip iz Svajcarske onako pun sebe u novom Golfu , neznma sta je ali je bio neki disel sa TuRbom i nalepnicom neke tuning firme , zasmeta mi i ja ga obidjem, on se napali da oce da obidje jedno staro auto, i vozim oko 200 i on me obidje, i to sa solidnim ubrzanjem.

                    Naravno, moja saobracajna kultura mu dopusta da to i uradi kad je vec resio i onda mu par puta pokazem, gde je kanti mesto? No ovaj izgleda da mu ponos neda mira i morao sam da ga otresem da kad sam pored njega bio na oko 220, lpresaltam u 4-tu i nestanem . Malo dodjem sebi zbog saobracajne situacije i smanjim, cak sto vise stanem na jednom raskrscu gde je bio semafor i crveno, a ovaj obilazi kroz crveno prolece sa preko 100Km/h
                    Tu sam shvatio da nediram EGO kod ljudi, posebno sa naseg podrucja , jos nedaj Boze kad su vani pa dodju u SCG.
                    Nikad se nisam izivljavao nad autima sa nasom tablicom, osecao bi se kao "derpe" znajuci u kojoj se muci zivi, ali ovi nasi sa naduvanim glavama, posebno, nasmrkanim dieselom (i to iz razloga da ustede sto vise para da bi imali sto vise kad dodju dole da se preseravaju ) , njih volim da spustim na zemlju. Obrtni momenat koji imaju zna tako naglo da nestane kao da ga nikad nije ni bilo

                    Sta da se radi, idu dieseli OK, ali stanu na pola
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Black Knight
                      CBC Senator XXL
                      • 13.10.2004
                      • 2020
                      • Novi Beograd, kicblo

                      #25
                      Boost, idi kuci...
                      (edit) mislim ono kao ...nemoj vise da me pokopavas...teskom mukom sam prevalio preko usta ovo gore a ti jos vise...pa dokle...
                      a da znam...
                      Injection is good,but I'd rather be blown!

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #26
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Darko_NS
                          CBC Senator XXL
                          • 02.12.2004
                          • 557
                          • Srpska Atina

                          #27
                          Originally posted by NemanjaNS
                          Sorry ako idem u offtopic, imam jedno kratko pitanje (verovatno je vec bilo price o tome) - koja je razlika onog crvenog "I" ili "DI" na VW TDI kolima? Juce je na najlonu bio jedan golf 4, za bar 1500e skuplji od proseka tog godista, a ponosni vlasnik je istakao i na papiru "Crveno D, Crveno I", odma posle godista
                          meni je upalo u oci da je oznaka na gepeku rucno farbana, valjda lakom za nokte znaci nema onu srebrnu ivicu, vec zamazano sve u par nijansi.. Zasto se ljudi ovoliko "pale" na TDcrvenoI ?
                          narodnim jezikom

                          TDI 90ks
                          TDI 110ks
                          TDI 130ks

                          Comment

                          • glogi
                            CBC Veteran
                            • 13.12.2004
                            • 115
                            • Novi Sad

                            #28
                            Babe i zabe?
                            Ajd sda ce me svi "benzinci" napasti,ali ne poredim babe i zabe,ali sta ciniti kad je sad svaki dizel sa turbinom(aj SDI,al to neide,to ja bas pravo penzionerski),turbina kod dizela je postala stvar kao i bilo koji recimo filter (jeste opet poredim babe i zabe),ono bez cega se nepravi.
                            Evo jedan primer u prilog dizelasima letos smo putovali na more u CG sa CLK 230,A4 1.8T i Passat B6 TDI,ni ujednom trenutku TDI im nije zaostao,a bilo je cepanja,sta je ujedno bila i moja prva voznja u TDI,posle cega mi je doslo da menjam motor
                            Potencijal za tuning? TDI,koji ima 115 konja,bez ikakvih problema se dize na 160(al nece taj motor dugo izdrzati),malo li je,slabo li je?

                            Comment

                            • glogi
                              CBC Veteran
                              • 13.12.2004
                              • 115
                              • Novi Sad

                              #29
                              Da,Boost,nemoj se toliko razocaravati u nase vozace i njihovu kulturu,ali veruj mi da ruski vozaci najgori i najnrkulturniji (sto se tice saobracajne kulture),od osnovnog,pesaku da stanu da predje,samo u filmu,a kad se nadje neki kulturan stranac pa stane pesaku,pesak ga ispsuje Ovo Nenad moze podtvrditi.
                              A sto se tice ovde nasih sa stranim tablicama,to je nesto najkuratije sto postoji na nasim putevima,koji misle da su popili pamet citavog sa sveta,pa nevazno sa kojom makinom bili,al ima ih i sa extra autima,sta im neopravdava ponasanje

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #30
                                Hehe.. ipak nismo svi isti Na mene je 20 godina ovde uticalo na skroz drugi nachin i pomoglo u razvijanju svesti na jedan drugi nacin, nekazem da je bollji ili losiji od drugih , samo da je drugaciji.

                                Auto koje vozim je za mene i moju dushu, ne za exponiranje, dakle sleeper, SAAB "model stariji" za kojim se niko neokrece Moj mir mi znachi vise od svega, a sama chinjenica da nebodem ochi nikome je dovoljna za objasnjenje da mi je lowprofile prema vani, bitna stvar. Navika..

                                A sto se tiche presaka, imam jednu letnju foru za nase pesake, posebno pesake u minicima

                                Znas da scandinavija ima na svim autima brisache na farovima i brizgaljke

                                Okrenes brizgaljke da prskaju prema napred sa branika a ne na far, ovo je cisto iz zezanja, jer sam primetio da kad stanem da propustim nekoga na pesackom, da oklevaju i gledaju me malo chudno (cesto, nije pravilo) .

                                Posto nase zenske imaju obicaj da stylaju pa chak i na zebri a meni se nekako uvek zuri , znam da ih ubrzam tusiranjem "odozdo"
                                To treba da vidis, mozda sledeceg leta napravim seriju video zapisa
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X