Peugeot 205 1,4i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • boki01
    CBC Veteran
    • 27.10.2005
    • 100
    • Jugoslavia

    Peugeot 205 1,4i

    Pezo 205 1,4 ajnspric-monopoint sa 75 ks iz 1989.

    Povremeno (ne uvek) se desi da ima nemiran ler gas i zavitlava kada se vozi na malom gasu.

    Majstori svasta nesto merili i sve kao uredu. Iskljucivali kabal sa sonde i stvar ista, ponekad zeki, ponekad radi savrseno na leru. Vuce uvek fenomenalno, pun je snage, ne duva i ne dimi na merac, ali ispod kucista filtera vazduha uvek po malo vlazi ulje.

    Ima li neko ideju, zasto povremeno neravno radi na leru? To tako traje vec godinu dana...
    Ljubitelj Francuza i dizela
  • bax76
    CBC Senator XXL
    • 07.11.2006
    • 605
    • BG

    #2
    Re: Peugeot 205 1,4i

    Originally posted by boki01
    Pezo 205 1,4 ajnspric-monopoint sa 75 ks iz 1989.

    Povremeno (ne uvek) se desi da ima nemiran ler gas i zavitlava kada se vozi na malom gasu.

    Majstori svasta nesto merili i sve kao uredu. Iskljucivali kabal sa sonde i stvar ista, ponekad zeki, ponekad radi savrseno na leru. Vuce uvek fenomenalno, pun je snage, ne duva i ne dimi na merac, ali ispod kucista filtera vazduha uvek po malo vlazi ulje.

    Ima li neko ideju, zasto povremeno neravno radi na leru? To tako traje vec godinu dana...
    Sve isto i kod mene na 309 sa istim motorom. Majstori su donekle sredili time sto su ocistili step motor, i leptir gasa, ako se dobro secam...
    S tim sto meni povremeno izdacuje greske signalnom lampicom
    sve u svemu mi se vise nesto i ne cimamo oko togo
    Dobro ide normalno trosi. ionako vec ima skoro 20 godina

    Comment

    • boki01
      CBC Veteran
      • 27.10.2005
      • 100
      • Jugoslavia

      #3
      Gde mu se nalazi taj step motor i cemu on sluzi? Probao bih sam da ga ocistim
      Ljubitelj Francuza i dizela

      Comment

      • overspeed
        CBC Senator XXL
        • 24.05.2005
        • 2779
        • Kosovska Mitrovica

        #4


        Trazhi IAC, pisano je o njemu nebrojeno puta, davana detaljna uputstva o chishcenju, bla bla...

        BTW. Step motor = IAC = ler ventil = (ima vishe imena, uvek istu funkciju) - je "ventil" koji regulishe, tj. omogucava rad motora u leru, najkrace i najbanalnije opisano. =]
        http://www.bmw.tv

        Comment

        Working...
        X