Povecanje usisnog leptira

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • X9
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2005
    • 3179
    • Wien-Sabac
    • RX-8 i X-9

    Povecanje usisnog leptira

    E sada da li ima neko iskustva sa povecanjem precnika usisnog i leptira i tela ,i da li to moze da se odradi u sopstvenoj reziji...ja mogu iz Japana da narucim kosta nekih 150 eura,65mm je promer,ali mi je vise gust da odradim sam,ako mi neko samo moze malo objasniti sta se sve radi i sta mi treba od alata...meru imam koja odgovara to je kao sto rekoh 65mm,e sada da li bi se morao i nov leptir praviti?
    poz
    miki
    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

    No ROTOR no MOTOR...
  • Lord_o21
    CBC Senator XXL
    • 29.04.2006
    • 494
    • Novi Sad

    #2
    alat: biax ili glodalo i eventualno brusilica i alat da ga razmontiras...
    sta se radi: pravi se trubica od postojeceg da na najuzem mestu bude 65mm (ako hoces extreme mozes i srafove koje drze sam leptir da oturpijas, ali jako pazljivo da ne upadne...poliras sve...)

    imas zasad jedan problem, da li imas "mesa" na leptiru da to uradis, a da ne progledas u neki kanal??
    ...technology is the only Replacement for Displacement.

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      #3
      to znaci da usisni kanal moram prosiriti na 65mm, aleptir prakticno nov praviti jer stari ce biti manji?
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • grnca
        CBC Veteran
        • 13.03.2005
        • 139
        • Zrenjanin
        • Vectra1.6&Citroen C2

        #4
        Ja stavljao na Vectru i nista od toga bez pojacavanja brizganja goriva.
        Jedno vuce drugo i to ti je to, moras da ides dalje
        Trojke su Djuro sta???

        Osnovne jedinice diverzantskih grupa!!!

        Opel Vectra 1.6 16v + 20% gratis

        Comment

        • Gumetina
          Banovan
          • 12.12.2004
          • 1082
          • Novi Sad

          #5
          ja sam to kod mene i uradio...

          medjutim nisam stavljao veci leptir vec samo oribao suzenje u usisnom levku ispred leptira...

          na benzin se manifestovalo kao instant gasenje motora na dodavanje naglo gasa, medjutim na polako dodavanje nekako se jos i izvuce, a na plin je radilo kao sat,

          pre neki dan sam umetnuo 10% vece brizgaljke i stvar se drasticno popravila kroz ceo dijapazon obrtaja, medjutim jos uvek fali goriva pogotovo na dodavanje gasa iz lera...

          auto osetno bolje ide...

          ipak, bilo kakvu prepravku usisnog trakta bez propratne modifikacije sistema ubrizgavanja ne preporucujem, gubi se jako na vozljivosti...

          vec sam skoro spremi 4 leptira, ali ne zlim nista da zapocinjem bez aftermarket ecu-a

          pozz

          p.s. lord je na svog punta stavio veci leptir, i isto kao i ja, na plin vozi na benzin , samo pali, i ne diraj nista...

          Comment

          • X9
            CBC Senator XXL
            • 28.06.2005
            • 3179
            • Wien-Sabac
            • RX-8 i X-9

            #6
            za moj motor postoji vec model od TB-a kao sto napisah i po citanju ostalih koji ga vec imaju samo najbolje stvari sam procitao...e sad ...do sada sam uvek kupovao delove koji su relativno bili laki uraditi u sopstvenoj reziji,ali u duhu CBC-a,ovo sam resio da odraim sam,normalno uz pomoc nekoga ko je to vec radio...ako zeznem moj TB,nije strasno imam drugi,na starom motoru..
            "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

            No ROTOR no MOTOR...

            Comment

            • Vocko
              CBC Senator XXL
              • 25.04.2005
              • 4556
              • nBGd

              #7
              Ostavi stari motor na miru

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Rale > dezintegriso si mape prema VE tabli, odatle problem, prvenstveno sa bogacenjem goriva odatle problemi

                VE ca 85 normalno, na leru oko 65 , prelaz te shebo

                Klasika

                Bash si chachkalica
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Gumetina
                  Banovan
                  • 12.12.2004
                  • 1082
                  • Novi Sad

                  #9
                  josh da mogu da shtelbam obogacenje gde bi mi bio kraj....

                  srecom poject terminated

                  Comment

                  • Lord_o21
                    CBC Senator XXL
                    • 29.04.2006
                    • 494
                    • Novi Sad

                    #10
                    Over&Out
                    ...technology is the only Replacement for Displacement.

                    Comment

                    • Rubi
                      CBC Senator XXL
                      • 06.05.2005
                      • 519
                      • Beograd

                      #11
                      Ja sam stavio siri leptir gasa na Punto 1,1 (uz jos par stvari). Umeo je da detonira prilikom naglog davanja gasa. Uradjen chip tuning, nakon toga nije bilo problema. Razmisljam se da ovih dana uradim malu "reviziju" leptira - mislim da sam mogao bolje da uradim prelaz sa gornjeg dela (nosac brizgaljke) i samog trotela... Veci leptir je zabavna stvar, ali nije nista epohalno sam po sebi - kao i vecina drugih modifikacija na motoru. U kombinaciji sa obradom glave, promenom bregaste, drugom izduvnom granom i chip tuningom moze da napravi veliku razliku.

                      (\__/)
                      (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
                      (")_(") your signature to help him gain world domination.

                      http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

                      Comment

                      Working...
                      X