VOL-fcr nema opciju za ovu motoalternativu.
Cita ABS , IMO, ECC, tja.. sve drugo sem motora.
OBD2 konektor prisutan, Generic OBD2 scan neproazi ni kroz handshake
No, bez obzira izgleda da ce se ovo razviti u vrlo ineresantan i poucan segment kad su u pitanju KOKSOVANJA na GDI motorima.
Jedna od presudnih stvari za upozorenje pri uzimanju GDi , ako nemate nameru da ga vozite kao da ste ga ukrali, nekupujte!!!!!
Naime, motor ima urodjenu manu gde nema prskanja koriva na usisne ventile i usisni kanal, uskoro sledi operacija chiscenja istog te i slike koje niste videli ni na jednom dieselu a kamo li benzincu
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Da..Made in Japan i GDi..da li može original Volvo dijagnostika da ga "?ita" ili treba Japanska..?
Da li ima nekog "pomaka" i novih saznanja u vezi ovoga?
El to ovi sto imaju oznaku direct? El moze neka slika, objasnejenje problema....
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Ma nisam mislio na gdi vec na opelove direct, u servis nam dolaze modeli koji su dobro zagazili 100kk na domacem benzinu i nemaju nikakvih problema(signum 2.2 direct, vektra c gts....)
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
jedna od presudnih stvari za upozorenje pri uzimanju GDi , ako nemate nameru da ga vozite kao da ste ga ukrali, nekupujte!!!!!
Naime, motor ima urodjenu manu gde nema prskanja koriva na usisne ventile i usisni kanal
Ovde je sve napisano, ko razume shvatice ..
Direct Injection tehnika je ista za sve motore tog koncepta, a ti CIVI sto spominjes motore koji su izasli krajem 2003 godine i presli preko 100.000Km ti lepo spadaju u kategoriju ostro vozenih, dakle GDI tehnika ima smisla da se koristi za stednju goriva, navodno Volvo i mitsu imaju prosecnu potrosnju od oko 6L/100km sa 1,8 motorima.
Opel koristi besmisleno modifikovanu verziju koja ima potrosnju od 9L/100km.
Nedaje nikakvu prednost sto se potrosnje tice u odnosu na klasicne motore.
No i takav kakav je ima i dalje jedan konstrukciono implementiran problem. Ukoliko se motor pocne voziti babski u niskim obrtajima konstantno, ima pre ili kasnije ce doci do stvaranja koksne neslage na usisnom ventilu i ta ista ce usled nemogucnosti da zacepi povracati u sam usis produkte sagprevanja koji posto nema ibrizgavanja goriva u iznad usisnog ventila, ventila koji nema hladjenje, naslage ce polako ali sigurno poceti da se penju prema plenumu.
Motor na leru ima VE oko 65 dok kad je imalo otvoren trotel ide na oko 85. Sama ta cinjenica da je elektronika mapirana za ler uslove za VE65 dace problema sa radom na leru jer sa zacepljenjem u kanalima VE ima da padne na ispod 60 i nize te ce smesa uvek biti prebogata kad motor radi na leru. (Za neupucene VE = Volumetriski Efektivitet).
Suma sumarum, GDI tehnika za besprekoran rad zahteva da radi u zoni vioke brzine gasova u usisu, dakle ne u ekonomi mode, te sama ideja sa GDI propada. Voznja istih motora sa Etanolom ili tecnim gasom bi imala vise smisla za konstrukciju nego li sa prljavim benzinima.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Ma imam dvojicu picajzla koji neverujem da su presli 3500obrtaja u zivotu, mada se dosta voze na otvorenom pa ih to verovatno vadi, a i bilo mi je cudno da na techu prijavljuju siromasnu smesu do nekih dobrih 3000 obrtaja...
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
a gde je vožen taj koksovan GDI.
možda previše dugi periodi hladne klime uz nedovoljno zagrejan motor imaju uticaja na izraženost tog efekta ?
poznajem ?oveka koji je je ovde u Srbiji sa gorivom kakvo je bilo 90tih vozio Carismu GDI kupljenu u Velauto, odmah ?im se pojavila.
nikada nikakav kvar niti problem sa gorivom.
to bi trebalo da je potpuno identi?an motor sa pomenutim Volvom.
auto je prodao posle oko 100k km, kupio novi, tako prosto ima ritam promene automobila i ina?e.
novi kupac po njegovim re?ima (njegov poznanik) i dalje ga vozi i blizu je 200k km bez i dalje problema. isto se vozi na doma?e gorivo.
istu tehniku pripreme smese imaju danas i skoro sve fabrike, od VW i Opela do BMWa u velikim serijama.
da li je i tamo prime?en taj sindrom, što bi moralo da se desi ako je uzrok svemu sam princip rada GDI ubrizgavanja.
Comment