Problemi sa paljenjem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Djordje
    CBC Član
    • 11.05.2006
    • 16
    • Francuska

    Problemi sa paljenjem

    Naime, kada je motor hladan, rano ujutro, upali bez problema i lepo radi. Problem se javlja kada ugasim motor i ubrzo posle toga moram ponovo da ga upalim. Tada dugo vergla i jedva upali. Mogu da krenem jedino ako ga malo isturiram. Posle odredjenog vremena unormali rad. Pomislio sam da je problem u davacu temperature (senzor u termostatu). Isti sam promenio ali je problem ostao.
    Svaki savet je dobrodosao.
    A, da, radi se o BMW-u 635 CSiA iz `86.
    Hvala i pozdrav.
    Djordje
    Mercedes W124 500E 1992
    BMW 635CSi 1986
  • Boki Ar
    CBC Senator XXL
    • 11.11.2004
    • 2827
    • Aranđelovac
    • Vektra

    #2
    Kontrolisao nivo ulja? Da ga ne "penje"..."Miriše" mi kao da neki brizga? curi...

    Comment

    • Djordje
      CBC Član
      • 11.05.2006
      • 16
      • Francuska

      #3
      kontrolisao sam nivo ulja u motoru, stoji gde i uvek, na sredini. Primetio sam da ima ulja ispod automobila. Izgleda da curi ulje iz serva volana. Na neki cudan nacin je povezan servo volana sa kocnicama, kada stisnem kocnicu, podigne nivo ulja u posudi za servo volana. Ne znam da li to ima veze. Nivo ulja u menjacu nisam kontrolisao.
      Djordje
      Mercedes W124 500E 1992
      BMW 635CSi 1986

      Comment

      • bmwpower
        CBC Početnik
        • 05.07.2007
        • 1

        #4
        Ja sam ovde novi ali mislim da znam rešenje tvog problema...
        Koliko ja znam, imaš problem sa kontraventilom na potapajućoj pumpi za gorivo koja se nalazi u rezervoaru. Kada ti je motor vruć, kompjuter pumpi ne daje signal da se upali jer bi trebala da drži pritisak do brizgaljki ali pošto kontraventil ne radi, iz sistema se gorivo vrati u rezervoar i moraš da verglaš dok se ne vrati pritisak u sistem...

        Nadam se da sam ti pomogao!

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          #5
          Rookie, ako jednosmjerni ventil pusta gorivo onda se s duzim periodom vise goriva vraca u rezervar. Dakle, ujutro je manje goriva u cijevima i treba vise vremena da gorivo dodje do motora. Za kratkih stajanja je i manji odljev goriva nazad u rezervar i time brzi start.

          Poz.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Možda membrana od regulatora pritiska ako ga ima...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              a koji je sistem u pitanju, K ili LH Jet ?

              od toga puno toga zavisi.
              ako je K Jet pogledaj termo time switch, posledice su baš tavke kakve opisuješ kao tipi?ne.

              kod LH Jet sistema ne znam da postoji problem sa toplim motorom, osim u slu?aju da nastane vapour lock benzinskih para. da se to ne bi desilo moraju da rade efikasno obe pumpe benzina, posebno ona niskog pritiska u samom rezervoaru. i na toj pumpi mora da bude u dobrom stanju usisno crevo (a ono ho?e da pukne posle toliko godina u benzinu, pa onda pumpa u****va vazduh): to proveravaš tako što naliješ 2/3+ rezervoar za gorivo i tada ako se popravi stanje nešto je u vezi sa tom pumpom niskog pritiska.
              ko?ioni i upravlja?ki sistem ni na koji na?in nisu povezani hidrauli?ki.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Djordje
                CBC Član
                • 11.05.2006
                • 16
                • Francuska

                #8
                Hvala svima na vremenu i trudu.

                Situacija je sledeca:

                Pre par nedelja odvezem auto kod svog majstora koji je nekih 80 km od mene, trebalo mi je dosta vremena da se odlucim na to plaseci se da mi auto negde ne stane. Put super prodje ali auto prestane da daje simptome, tj. pali i radi u svim uslovima. Ostavim mu auto na 5 dana, nadajuci se da ce kvar da se ponovi. Naravno, nista se nije desilo. Sve je bilo u redu 2 nedelje, kad opet ista prica. Ovog puta zamolim majstora da dodje kod mene kuci. To je i ucinjeno. Drug je provalio da kada malo izvuce kabl koji vodi od bobine do razvodnika (izvuce ga na razvodniku) motor sastavi i normalno radi. Kupim ja novi razvodnik i danas ga montiramo. Naravno, auto je upalio o odvezao svojih 80 km opet bez problema (sa starim razvodnikom) i opet, vruc, upalio bez problema. Razvodnik je zamenjen, pa cemo da vidimo u narenih par nedelja.

                KOMENTARI?

                Inace, jesu spojeni sistem za kocenje i servo volana, to je cak i graficki prikazano u njegovoj servisnoj knjizici. Kako i zasto - nemam pojima.

                Puno pozdrava,
                Djordje
                Mercedes W124 500E 1992
                BMW 635CSi 1986

                Comment

                Working...
                X