Problem s kontakt bravom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rendjo
    CBC Senator XXL
    • 26.06.2006
    • 340
    • Zadar HR

    Problem s kontakt bravom

    Kao što je već poznato imam Hondu Legend 3.5 V6 sa 500000km i zadovoljan sam s njom.Medjutim ima jedan problemčić koji se javi s vremena na vrijeme(otprilike jednom u 2 tjedna i to traje tako već 3god)ali sam sad odlučio stati na kraj tom problemu.Radi se o kontakt bravi koja je vjerojatno istrošena jer mogu izvaditi ključ iz nje dok auto radi.Kad okrenem ključ u položaj za paljenje samo mi žmiga lampica sa ključem(slično kao kad pokušate upaliti automatik u D modu).Naravno auto je u položaju P ali moram nekoliko puta zaredom dati kontakt dok se ne ugasi ta lampica i tek tada mogu pokrenuti motor.Prije neki dan jsam ga čak 8puta morao dati(brojio sam) dok se nije ugasila ta lampica.Strah me da me ne izda negdje u inozemstvu pa gdje ću onda Ne znam dal se radi o skupom problemu..budući da je auto dosta rijedak lako je moguće da će me oderat ko zeca
  • Boki Ar
    CBC Senator XXL
    • 11.11.2004
    • 2827
    • Aranđelovac
    • Vektra

    #2
    Cenim da je kontakt brava, dobila veliki "luft" i sada postoji problem sa samim položajem klju?a (transponder u klju?u u odnosu na "antenu").
    Nema druge, treba menjati ili popravljati kod dobrog bravara "cilindar" te brave.

    Pozdrav !
    BP
    **********

    Comment

    • Rendjo
      CBC Senator XXL
      • 26.06.2006
      • 340
      • Zadar HR

      #3
      Zamjena brave vjerojatno iziskuje i drugi ključ auta i ponovo sve prekodirati..zamijeniti sve brave ili imati ključ za paljenje vozila posebno od ključa za otvaranje vozila..Interesantnija opcija mi je repariranje brave..

      Comment

      • bozza1979
        CBC Veteran
        • 08.01.2007
        • 112
        • Beograd

        #4
        Sad kad sam procitao tvoj post, setio sam se da sam pre par godina negde procitao da je bas Honda pozivala neke serije vozila na vanredan servis zbog tog problema...

        Comment

        • Rendjo
          CBC Senator XXL
          • 26.06.2006
          • 340
          • Zadar HR

          #5
          Vjerujem..ali ipak mislim da je u mom slučaju došlo do zamora materijala

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            je li to automatik, ako jeste imaš ispod ru?ice bira?a mali mikrokprekida? koji služi da omogu?i struju za paljenje kontakt bravi samo kada je ru?ica u P.

            dešava se da se taj mikro prekida? pokvari ili još ?eš?e razglavi- razdesi njegov nosa? i simptomi su takvi.

            zovu ga i PNP switch.

            kod nekih auta, kada se gurne prst ispod ru?ice menja?a kroz one proreze kuda se ru?ica kre?e, može da se nadje mala poluga koja služi da premosti. obi?no ima u uputstvu od auta slika kako se to radi, malo je teže ovako opisati.

            u autima te klase obi?no struja ne ide direktno preko kontakt brave ve? posredno preko rasteretnih releja...treba proveriti na elektro shemi kako je na Legendu.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Rendjo
              CBC Senator XXL
              • 26.06.2006
              • 340
              • Zadar HR

              #7
              Automatik je..

              Comment

              Working...
              X