Kao što je već poznato imam Hondu Legend 3.5 V6 sa 500000km i zadovoljan sam s njom.Medjutim ima jedan problemčić koji se javi s vremena na vrijeme(otprilike jednom u 2 tjedna i to traje tako već 3god)ali sam sad odlučio stati na kraj tom problemu.Radi se o kontakt bravi koja je vjerojatno istrošena jer mogu izvaditi ključ iz nje dok auto radi.Kad okrenem ključ u položaj za paljenje samo mi žmiga lampica sa ključem(slično kao kad pokušate upaliti automatik u D modu).Naravno auto je u položaju P ali moram nekoliko puta zaredom dati kontakt dok se ne ugasi ta lampica i tek tada mogu pokrenuti motor.Prije neki dan jsam ga čak 8puta morao dati(brojio sam) dok se nije ugasila ta lampica.Strah me da me ne izda negdje u inozemstvu pa gdje ću onda
Ne znam dal se radi o skupom problemu..budući da je auto dosta rijedak lako je moguće da će me oderat ko zeca
Problem s kontakt bravom
Collapse
X
-
Cenim da je kontakt brava, dobila veliki "luft" i sada postoji problem sa samim položajem klju?a (transponder u klju?u u odnosu na "antenu").
Nema druge, treba menjati ili popravljati kod dobrog bravara "cilindar" te brave.
Pozdrav !
BP
**********
-
-
je li to automatik, ako jeste imaš ispod ru?ice bira?a mali mikrokprekida? koji služi da omogu?i struju za paljenje kontakt bravi samo kada je ru?ica u P.
dešava se da se taj mikro prekida? pokvari ili još ?eš?e razglavi- razdesi njegov nosa? i simptomi su takvi.
zovu ga i PNP switch.
kod nekih auta, kada se gurne prst ispod ru?ice menja?a kroz one proreze kuda se ru?ica kre?e, može da se nadje mala poluga koja služi da premosti. obi?no ima u uputstvu od auta slika kako se to radi, malo je teže ovako opisati.
u autima te klase obi?no struja ne ide direktno preko kontakt brave ve? posredno preko rasteretnih releja...treba proveriti na elektro shemi kako je na Legendu.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment