Pali mi se na kratko ESP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nenad
    CBC Senator XXL
    • 06.01.2005
    • 1364
    • BBgd/Mow

    #16
    Moze da bude u pitanju punjenje akumulatora, oce da se pale lampice kada je napon 10v i nize.
    Ono sto sam ti ja napisao na engleskom to ti je izvod iz Audi servisne knjige ELSA, u odnosu na opis tvog problema dobio sam one 4 varijante.
    Boost or bust...

    Comment

    • Stilo Abarth
      CBC Veteran
      • 24.04.2007
      • 134
      • NS

      #17
      I meni se palila lampica za ESP i ABS najčešće kod kretanja. Problem je bio u labavoj klemni na akumulatoru. Dijagnostika nije pokazala nista...

      Comment

      • bmw735i
        CBC Senator
        • 07.05.2006
        • 258
        • Mostar
        • BMW 320i, 740i, 750i

        #18
        Meni se dešavalo da se pali ASC na BMW-u nakon što sam zamjenio zadnju gumu. Čisto razlika u broju obrtaja lijevog i desnog kotača. Kad sam zakrpio gumu i skinuo rezervu sve je bilo ok. Do tada nisam mogao ubrzati više do 60.
        BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
        Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

        Comment

        • atg
          CBC Član
          • 04.04.2007
          • 35
          • Beograd, Blok 45, N44.79524° - E20.37527°

          #19
          Update: Posto sam planirao da zamenim auto, resio sam da sredim uzrok paljenja te lampice da ne bi ispalo da sam uvalio auto sa greskom.

          Oterao sam auto u Porsche, radili su dijagnostiku i evo sta su napisali:

          "Potrebno zameniti trecu diznu (davac g80). Na dijagnostici prijavljena greska u motoru davac za iglicni podizaj g80 koji se nalazi na trecoj dizni. Za ostale greske koje su prijavljene u menjacu i ABS-u daje da se najpre odkloni ta greska. Iskontrolisano paljenje motora i nije uredu, a ne moze da se podesi zbog trece dizne, zato je motor mnogo bucan".

          Posto od auta koji ide kao zmaj napravise bogalja, zvao sam ortaka i oterao auto u M3 na Tosinom Bunaru. Gazda Milovan je odmah prikljucio i video tu gresku i rekao da sumnja da je Bosh Pumpa, posto ona zna da javlja takvu gresku. Uputio me na neke momke iz Novog Milosevca sto rade Bosh pumpe.

          Zovem ove iz Novog Milosevca, kazem sta je problem i ljudi mi kazi da ako auto radi normalno, i ako se to samo ponekad desi da 90% slucajeva nije pumpa vec verovatno neki senzor koji daje gresku i kompjuter ubacuje motor i menjac u neki sigurnosni mod pa se zato cuje drugacije zvuk. Da je do pumpe, stalno bi se to desavalo.

          Preporucio mi je da uradim prvo dobru dijagnostiku, posto i njega nervira sto mu cak slepuju svakakve automobile da bi na kraju ispalo da je neki glupi senzor i da nema veze sa njima i da je auto sasvim ok. Normalno odmah sam ga pitao sa kojim servisima nije imao problema, i rekao je da dosada uvek je dobijao automobile gde je stvarno do bosh pumpe iz "Stevanovica" i "Autokomerca".

          Inace kao da su usaglasili cene. Otvaranje, ciscenje bosh pumpe je 24000 din, a isto tako negde je i nova dizna u Porscheu. Mene u celoj prici brine da menjam nesto sto nije pravi uzrok greske.

          Da li neko zna znaista referentno mesto gde se moze uraditi dijagnostika. Znaci ne zelim odnos kao u porscheu, kada neko napise sta mu je kompjuter iscitao i krenu da zamenjuju sve redom. Ne zelim da na kraju zamene neki senzor od 50 eur koji je sve pokrenuo, a da sam dotle dao par hiljada eur za zamenu zdravih delova. U celoj toj prici, pricam sa referentom koji majstore oslovljava kao "ONI" pa sam se osecao kao u "LOST" seriji. Covek na osnovu gornjeg pasusa meni prica njegova iskustva, a majstori su misteriozni i nevidljivi pa nemogu ni dobiti neki pametan savet.

          M3 servis je druga krajnost, neposredan i otvoren odnos, ali nakon 10 sekundi covek je rekao sta je. Ne sumnjam da su iza toga godine iskustva, ali nekako je ostalo sve na misljenju koje su oborili ovi kod kojih me je poslao.

          Dakle ako imate preporuku gde se moze uraditi dobra dijagnostika, gde se neko sa iskustvom moze posvetit problemu, pomagajte Pogotovu ako moze neko da mi istampa ili snimi te podatke, da mogu da posaljem na par mesta.

          Hvala!
          Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous !
          2008 C4 Grand Picasso, 1.6 HDI Comfort 110KS

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #20
            Dali je iko od tih mehanicara pokusao rekreirati situaciju sa cudnim zvukom motora, ili se svi oslanjaju na kompjuter da ispise sto je problem?
            Dali su ti ikad dali podatke iz memorije kompjutera?
            Postoji li mogucnost da je turbina umijesana na neki nacin u stvaranje
            cudnog zvuka?

            Comment

            • atg
              CBC Član
              • 04.04.2007
              • 35
              • Beograd, Blok 45, N44.79524° - E20.37527°

              #21
              Originally posted by Valent Vudriga
              Dali je iko od tih mehanicara pokusao rekreirati situaciju sa cudnim zvukom motora, ili se svi oslanjaju na kompjuter da ispise sto je problem?
              Dali su ti ikad dali podatke iz memorije kompjutera?
              Postoji li mogucnost da je turbina umijesana na neki nacin u stvaranje
              cudnog zvuka?
              Jako je tesko reprodkovati problem, jer nemogu nikad predvideti kad ce se desiti. To se desava u prvom kilometru, nakon hladnog starta. Znaci kad ujutro krenem na posao i kad se vracam sa posla. Moze da se desi i ujutro i uvece, a moze da se ne desi u dve nedelje uopste. Mislim da je bilo i po mesec dana da se nije desilo a nekad se desi skoro svaki dan ujutro i uvece.

              Generalna zapazanja:

              1) Nikad se to dva puta ne desava u toku voznje.
              2) Ako se ne javi u prvom kilometru nece se javiti uopste.
              3) Kod krace pauze od par sati ne desava se uopste
              4) Moze da se desi i dok je auto na parkingu, i nije mrdnuo uopste, a motor radi u leru. (sad kad je leto ostavim ga duze da radi na parkingu da ga klima ohladi)
              5) Najkrace je trajalo par sekundi, najduze oko minut.

              Kad se ukljuci:

              1) Zvuk motora je istog trenutka glasniji. Nekako je rezak zvuk, kao da je podignuta hauba, ili kao da je neko sklonio onaj poklopac i zvucnu izolaciju.
              2) Broj obrtaja je isti
              3) Ne primecujem nikakav gubitak snage, jer sam obicno jos na parkingu
              5) Ako se menjac prebaci u Neutral, pa u Drive, auto cimne
              6) Ako se menjac prebaci u Neutral pa rikverc nista, kao i sve ostale kombinacije.
              7) Tiptronic mod radi normalno

              Kad se iskljuci:
              1) Zvuk je kao da se nista nije desilo
              2) Lampica se ugasi sekund-dva nakon vracanja zvuka u normalu
              3) Kad se iskljuci, nekad mi se cini da auto jako, jako, jako blag cim se oseti kad se iskljuci - al to mi se samo dva puta ucinilo, nisam sto posto siguran.

              Nedoumice
              1) Ne znam da li auto slabije ili jace vuce, nisam bas komforan da idem u visoke obrtaje kad mi to cudo svetli. Pogotovu sto uglavnom nemam ni mesta da ga zgazim jer obicno sam tu oko parkinga i dok dodjem na pravac gotovo, iskljuci se.

              2) Paljenje motora mi je oduvek bilo malo otezano. I pre nego sto sam konstatovao problem sa lampicom. Daleko je to od verglanja i neuspesnog paljenja, ali desilo mi se kad sam ga kupio da pustim kljuc nesto ranije pa da se ne upali. Znaci mora bar sekund da se drzi kljuc, nije ono milisekund okrenes i gotovo. Ali nikad pre toga nisam palio takav motor pa ne mogu da poredim.

              Za turbinu ne znam, je ne znam ni kako se cuje iskren da budem.

              Niko mi nikada nije dao nikakve greske, nikakav papir osim onoga sto sam vam prekucao.
              Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous !
              2008 C4 Grand Picasso, 1.6 HDI Comfort 110KS

              Comment

              • Boki Ar
                CBC Senator XXL
                • 11.11.2004
                • 2827
                • Aranđelovac
                • Vektra

                #22
                Pa @ da ne bude reklama, ovo mi je 1000ta poruka..izvoli, dodji na kafu i da uradimo dijagnostiku i probnu vožnju, besplatno, naravno...

                Pozdrav !
                Bojan
                ***********

                Comment

                • Nenad
                  CBC Senator XXL
                  • 06.01.2005
                  • 1364
                  • BBgd/Mow

                  #23
                  Trebas da proveris kakav ti je model, postoje dve varijante. Jedna je gde je G80 u dizni i onda se menja cela dizna a postoji i varijanta kada je van nje i moze samo on da se zameni.
                  Boost or bust...

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #24
                    mislim da su ti dobro procenili u Porše servisu.
                    kod VW TDI koncepta komplet sistem se bazira na referetnoj ta?ki koju daje ta tre?a brizgaljka.

                    ako je ona u autu, komplet motor je razdešen i ništa ne radi kako treba jer se ne zna kada i koliko dizela treba da se ubrizga.

                    posledice su nepravilno sagorevanja, sa svim svojim osobinama.
                    pa i bukom motora.

                    to što vu?e motor ništa ne zna?i, dizeli kada se zalivaju gorivom i dalje sasvim ok vuku a raste EGT. a kako je to snažan motor gubitak na vu?i se skoro i ne primeti u normalnoj vožnji.

                    signalom tre?e brizgaljke se upravlja i "bos" pumpa, odnosno moduliše njen rad.

                    takodje treba proveriti da li je motor dobro faziran, uzup?ena bregasta.

                    ako nije, ta tre?a brizgaljka ne?e biti dobro fazirana prema radilici, i opet dolazi do pogrešnog signala šta treba da radi sistem ubrizgavanja.

                    kod VWa koliko znam, nema popravke komplet brizgaljka se baca, osim nekih izuzetaka.

                    povremeni problem je tipi?an za senzor, neki njegov kontakt.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • atg
                      CBC Član
                      • 04.04.2007
                      • 35
                      • Beograd, Blok 45, N44.79524° - E20.37527°

                      #25
                      Ok, sledeci koraci su:

                      1) Dijagnostika kod nekoga ko zna posao, i ko moze da mi da rezultate testa.
                      2) Proveriti da li je motor dobro faziran, uzup?ena bregasta.

                      Ono sto su mi jos rekli, ali bi da proverim sa vama da li to da radim ili ne?

                      1) Da sipam neki dodatak koji ocisti dizne, da iskljucim mogucnost da se nesto zacepilo. Zaboravio sam naziv toga koliko sam izgubljen, znam samo da negde na tosinom bunaru ima za 900 din da se kupi.

                      2) Da u nekom servisu uradim ciscenje sistema za ubrizgavanje, tretman kosta 3000-4000 dinara i traje 2 sata. Mislim da u nekom od ovomesecnih auto casopisa ima savet o tome.

                      Dr. Boco, cestitke za 1k poruka i hvala na vauceru za dijagnostiku. Rado bih dosao ako nadjem vremena za road trip do AR. No kako imam ludnicu na poslu i malu bebicu, vreme bas i ne radi na mene. Pa moram da se ogranicim na Beograd Ako bar malo vremena nadjem, eto mene... Koliko vremena treba za road trip do AR i nazad iz BG (normalne voznje )?

                      Ostaje jos pitanje za savet gde da uradim jos jednu dijagnostiku. Za sada imam perporuku likova iz Novog milosevca za servis "Stevanovic" i "Autokomerc". Ako neko ima preporuku za BG hvala
                      Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous !
                      2008 C4 Grand Picasso, 1.6 HDI Comfort 110KS

                      Comment

                      • Boki Ar
                        CBC Senator XXL
                        • 11.11.2004
                        • 2827
                        • Aranđelovac
                        • Vektra

                        #26
                        BG - AR = "?uka" vremena, normalne vožnje... Analizom vidimo i moment paljenja, iz toga proizilazi zup?enje..i td...

                        Pozdrav !
                        BP
                        ***********

                        Comment

                        • atg
                          CBC Član
                          • 04.04.2007
                          • 35
                          • Beograd, Blok 45, N44.79524° - E20.37527°

                          #27
                          Ostao sam duzan odgovor

                          Ostao sam duzan odgovor sta je bilo sa autom. Uradio sam dijagnostiku i popravku kod Stevanovica.

                          1) Rekli su da ta dizna ne radi kako treba, i da sumnjaju da je elektornika, posto dizna "radi" ali prijavljuje gresku. Oni su nasli polovnu, kojoj radi elektronika i to prepakovali i dali garanciju kao da je nova

                          2) Dok sam bio tamo, decko na dijagnostici je tesitrao Bosh pumpu. Posto me smaralo da gledam u one ekrane, setkao sam se okolo i najednom cuo "onaj" rad motora kad se palila lampica. Decko je odmah provalio sta je, ali ja sam zaboravio sta je rekao. Uglavnom oni saradjuju sa Zeravicom. Poslali su Bosh pumpu kod njih, testirali su je i neka membrana je valjda bila pomerena ili ne znam sta vec. To su zamenili sredili i sve ostalo je ok.

                          Sve to me je kostalo oko 300 eur, koliko i zamena dizne u Porscheu. Da ne govorim o tome da bi stavili verovatno novu Bosch pumpu, mozda i menjac i motor.

                          Inace sve "greske" koje su se javljale su zapravo "opterecenje" motora i menjaca kad bi se na kratko pojavio taj zvuk. Motor i menjac su u perfektnom stanju.

                          Nadam se da ce ovo nekom pomoci da resi ovako glup i banalan problem.
                          Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous !
                          2008 C4 Grand Picasso, 1.6 HDI Comfort 110KS

                          Comment

                          • Fabia & Avensis
                            CBC Senator
                            • 25.05.2006
                            • 215
                            • Podgorica - MNE!

                            #28
                            Re: Pali mi se na kratko ESP

                            Originally posted by atg
                            Imam neki cudan problem, koji nikako nemogu da dokucim. Ponekad kad krenem u prvih par 100m upali mi se ESP lampica i cujem cudno zvuk motora kao da odjednom nema zvucnu izolaciju ili da je hauba otvorena. Broj obrtaja je normalan, nema povecanja/smanjenja, auto isto vuce, nema razlike niusemu osim u zvuku i lampici. Obicno sam jos na parkingu tako da ne vozim ni brzo niti imam neke krivine ili bilo sta. Posle par sekundi sve je opet normalno. Cini mi se da se cesce desava kad je brz start, posto obicno kilavim i upalim motor i radi par minuta dok ja namestim i raspakujem.

                            To mi se nikad ne javlja u toku voznje, vec samo nakon kretanja do prvog km. Zvao sam par ljudi koji imaju isti auto i nisu imali takvih problema, vec mnogo dosadnijih paljenja ESP-a kad neki senzor zeza.

                            Inace auto je pre nepunih mesec dana imao redovan servis i dijagnostiku u Porscheu i najveci problem koji su nasli su zacepljene mlaznice za pranje stakla Prijatelji koji ima garazu je gledao i vozio, sve je u perektnom stanju.

                            Da li neko ima predstavu sta to moze biti?


                            Danas sam vozio S4 i imao je slican problem. Njemu se upalilo ESP ali ABS, za sekundu ili dvije i odmah se gase.
                            DRIVE A BMW IF YOU WANT TO BE SOMEBODY
                            DRIVE A LEXUS IF YOU ARE SOMEBODY

                            Comment

                            Working...
                            X