paljenje kod turbo motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dragsteer
    CBC Član
    • 09.02.2007
    • 21
    • Rijeka

    paljenje kod turbo motora

    pozdrav

    vec sam pitao na par mjesta ali mi nitko nije znao rec, zanima me koje su negativne strane kad se paljenje stavi na retard , a koje su kad se stavi na advance.

    navodno kod previse advance, motor ce se vise zagrijavat? a kod premalo ce slabije ici?

    rijec je o 1.6 turbo motoru sa KE-jetronicom.

    Hvala
  • mirdza
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2005
    • 2437
    • Katowice (PL) / Banja Luka
    • AGP / W126

    #2
    kasnije paljenje > sagorijevanje u izduvu > podrzavaje turbine auto ide slabo ali ako koristis los benzin ili imas visok overload bezbjednije je za motor (mada turbo brzo dobije po ****tu)
    ranije paljenje > vece iskoristenje (veci pritisak na klip) > auto "bolje ide" mada postoji oposnost da ako pretjeras (losije gorivo & visok overload) da istopis klipove
    to je u kratkim crtama - javice se turbo manijaci pa ce detaljnije da objasne
    Zovem se Miroslav i pravim igračke.

    Comment

    • Dragsteer
      CBC Član
      • 09.02.2007
      • 21
      • Rijeka

      #3
      a tako. ranije paljenje je retard? a kasnije advance?

      znaci ipak je bolje imat malo vise na advance tj kasnije paljenje? ali sta se motor ne zagrijava vise na advance?

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        advance je napred,
        retard je kasnije.

        ideš na advance koliko god može da otrpi motor svojom konstrukcijom i tipom goriva koje koristiš a za predvidjenu klimu.

        ako preteraš imaš ozbiljan problem, motor postaje sklon samodetoniranju usled prevelike temperature u****nog vazduha.

        ako nemaš intercooler (s obzirom da je K Jet verovatno je neki prastari turbo motor kada to nije baš ?esto stavljano) moja preporuka ti je da prvo nejga ugradiš.

        dobi?eš više na snazi i istovremeno na sigurnosti nego sa pokušajima uštimavanja k Jet-a sa paljenjem.

        uz K Jet ide i najbolje mogu?e visokooktansko gorivo koje možeš da nabaviš.

        puno toga dokle možeš da ideš zavisi od same konstrukcije motora.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Dragsteer
          CBC Član
          • 09.02.2007
          • 21
          • Rijeka

          #5
          ima intercooler. cak i knock senzor ima
          hvala na informacijama

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            ako ima knock senzor onda ima i ECU koji upravlja radom motora, zaboraviti na ikakvu vezu sa osobinama K Jet-a.

            knock je andjeo ?uvar, i on odredjuje paljenje po potrebi tako da nema šta da brineš.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Lord_o21
              CBC Senator XXL
              • 29.04.2006
              • 494
              • Novi Sad

              #7
              ponekad ima manu da reaguje dosta kasno... (knock) narocito kod starijih fijata...
              ...technology is the only Replacement for Displacement.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Reaguje dosta kasno...
                Ne reaguje uopšte... Služi samo zato da auto ne upali ako je neisparavan ili ako je loš kontakt, a za ostalo je ukras. Ne bih se više nikad pouzdao u njegov rad na "starijim fiatima" ili Alfama
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • Dragsteer
                  CBC Član
                  • 09.02.2007
                  • 21
                  • Rijeka

                  #9
                  ovdje je rijec o fordu. valjda je njemu ok

                  Comment

                  • Dragsteer
                    CBC Član
                    • 09.02.2007
                    • 21
                    • Rijeka

                    #10
                    moze jos jedno pitanje, auto mi je isao salbije jer je smjesa bila malo siromasnija, ja sam nesto prckao bio uglavnom sad je smjesa oko 12.4 : 1 i auto ide puno bolje.

                    jos moram sredit paljenje, pa me zanima ovo,

                    tvornicki je 12 stupnjeva paljenje. sta se desava ako ga pomaknem u advance (znaci da malo snage dobije) a sta ako ga pomaknem u retard. pod ovo sta se desava e mislim da cu imat vise snage u advance, nego koje su posljedice na ostale djelove motora.

                    Hvala!

                    Comment

                    Working...
                    X