Po ugradnji plina, ne odmah ali u kasnijem periodu doslo je do neravnomernog rada na ler gasu samo pri voznji na benzin. Od Ivana iz ACR-a gde sam i radio ugradnju dobio sam logican odgovor o mogucem i vrlo cestom uzrocniku te pojave povezanom sa mnogo ucestalijom voznjom na plin nego na benzin - koji se odnosi na centralnu diznu i resavanje problema uz pomoc nekog od aditiva konkretno WURTH-a i voznjom samo na benzin dok aditiv ne odradi svoje.
Medjutim ceprkanjem po auto-dati dosao sam do par mogucih stvari vezanih za isti problem-neravnomeran rad na leru-i do gore navedenog motorica za ler gas.
Po auto-dati njegova kontrola i ispitivanje se svodi na omsko ispitivanje dva i dva krajnja kontakta-ima ih ukupno 4. Otpornost treba da se krece u granicnim vrednostima od 50 - 65. Po mojim merenjima otpornost koju daju oba para kontakata je 45. Da li je moguce da sa tim odstupanjem od 5 oma dolazi do variranja ler gasa od 1500rpm na 1200, pa na 500, 400 pa se opet popne na nekih 800 itd.
Jos jedna stvar, kako najlakse provaliti da negde ne vuce fals vazduh?
Radi se o automobilu iz potpisa.
Medjutim ceprkanjem po auto-dati dosao sam do par mogucih stvari vezanih za isti problem-neravnomeran rad na leru-i do gore navedenog motorica za ler gas.
Po auto-dati njegova kontrola i ispitivanje se svodi na omsko ispitivanje dva i dva krajnja kontakta-ima ih ukupno 4. Otpornost treba da se krece u granicnim vrednostima od 50 - 65. Po mojim merenjima otpornost koju daju oba para kontakata je 45. Da li je moguce da sa tim odstupanjem od 5 oma dolazi do variranja ler gasa od 1500rpm na 1200, pa na 500, 400 pa se opet popne na nekih 800 itd.
Jos jedna stvar, kako najlakse provaliti da negde ne vuce fals vazduh?
Radi se o automobilu iz potpisa.
Comment