Fabia error code?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • chuki
    CBC Član
    • 15.10.2005
    • 42

    Fabia error code?

    Posle ispoustanja starog ulja, promene filtera i "inicijalnog verglanja" zakacili smo fabiu 1.9sdi preko OBD2 i u WAGAutu ocitali sledece:

    2 DTC's Found:
    19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction
    35-10 - - - Intermittent
    17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
    35-10 - - - Intermittent


    O cemu je ovde rec?
  • Lord_o21
    CBC Senator XXL
    • 29.04.2006
    • 494
    • Novi Sad

    #2
    niste je valjda verglali bez ulja??
    ...technology is the only Replacement for Displacement.

    Comment

    • Nenad
      CBC Senator XXL
      • 06.01.2005
      • 1364
      • BBgd/Mow

      #3
      S'obzirom da su ti obe greske intermittent zapisi ih na papir,obrisi ih u servisu i provozaj se nekoliko dana,idi ponovo u servis da ti "skinu" greske VAG/VAS aparatom
      Ne bi trebalo da se pojave, ako se pojave onda:
      17664 znaci da ili ti je crkao senzor (G62) temperature-vrlo cest kvar na VAG kolima.Moze da bude i da je izgubio uzemljenje.
      Manifestuje se crnim dimom pri startovanju motora,cesto neradi pocetno zagrevanje mototra(preheathing),svece paljenja obicno rade 20-30sek umesto krace.
      19559-treba mi model/kod tvog motora da bi nesto bolje rekao
      Boost or bust...

      Comment

      • chuki
        CBC Član
        • 15.10.2005
        • 42

        #4
        Drugari evo nazalost update-a

        redosled operacija je bio sledeci... ispusteno je ulje, promenjeni filteri vazduha, goriva, ulja, polen, sipali smo 4l Mogul GXFE, verglali malo dok se nije upalio i ostavili motor malo da radi... sve je delovalo ok.... ocitali ovo preko OBD2 sto sam napisao.

        Kada se ulje sleglo, dosuli ulje na sredinu min/max, upalio auto, presao 15km.

        jutros, malo teze upalio (morao sam da 2 puta dam kontakt) i krenuo... posle 200-300m se ugasio... upalio bez probleme i krenuo jos 200-300m i stao dok je bio u leru (naravno u najprometnijoj ulici ) )

        Sutra cu da ga odslepam do servisa.

        Imate li ideju sta moze da bude? Ono sto sam jos primetio je... dok verglam na auspuhu nema nikakvog dima? Ulje na nivou istom kao i kod kretanja iz servisa. Dovod goriva do filtera goriva kada sam ga skinuo iscurelo je gorivo, sto valjda znaci da dolazi? Posle 2-3 verglanja, hoce da upali indikator za problem sa uljem na komandnoj tabli i pisti, ako iskkljucim kontakt i ukljucim, onda nestane.

        Comment

        • chuki
          CBC Član
          • 15.10.2005
          • 42

          #5
          Odgovor za Nenada... motor je 1.9SDI ASY146412

          Comment

          • dieselman
            CBC Senator XXL
            • 14.11.2005
            • 833
            • tt

            #6
            ...pogledaj da li je ona klapna iz prvog posta ostala zatvorena...pre nego odes u servis...

            Comment

            • Nenad
              CBC Senator XXL
              • 06.01.2005
              • 1364
              • BBgd/Mow

              #7
              Vrlo je moguce da se gasi bas zbog ove greske 19559, to je klapna/leptir gasa. Proveri kontakt, skini vidi da li je prljav, mozda malo WD40, vrati na mesto.
              Da li ste skidali kleme sa akumulatora, u drugom postu sam pomenuo da je to jedna od gluposti VAG vozila da moras da ides na adaptaciju leptira gasa (moze da se odradi tim istim aparatima kojima su ti skidali kodove gresaka)posle skidanja akumulatora ili klema.Proveri takodje kleme da li su dobro zategnute.
              Boost or bust...

              Comment

              • chuki
                CBC Član
                • 15.10.2005
                • 42

                #8
                da li mozes da mi objasnis kako da to proverim? Pogledao sam na netu, i ovo lici... http://wiki.ross-tech.com/index.php/19559/P3101

                samo mi nije jasno kako je moguce da sam presao 10-15km i sutradan da stane posle par stotina m....?

                Comment

                • dieselman
                  CBC Senator XXL
                  • 14.11.2005
                  • 833
                  • tt

                  #9
                  ...nije u pitanju leptir gasa,nego anti-shudder klapna koja sprecava otresanje motora kod gasenja...moze da ostane zaglavljena od cadji i stvara otpor motoru koji povuce vecu struju u pokusaju da zatvori klapnu...bas tada ECM zabelezi gresku...skinite,ocistite,izbrisite greke i to je to...

                  Comment

                  • Nenad
                    CBC Senator XXL
                    • 06.01.2005
                    • 1364
                    • BBgd/Mow

                    #10
                    Evo o cemu je rec
                    http://www.exist.ru/images/fullimg.asp? ... mid=673183

                    Broj 4 na slici http://www.elcats.ru/skoda/img.asp?mdl= ... t=F0E00524
                    Boost or bust...

                    Comment

                    • chuki
                      CBC Član
                      • 15.10.2005
                      • 42

                      #11
                      Posto jos nisam prebacio auto nazad u servis, bio sam vredan pa sam pronasao dobar wiki sa error codovima koji ce nadam se pomoci i drugima:




                      Gerenalno vidim da se ovo uklapa u to sto sam primetio da je posle servisa teze palio, mada mi nije jasno kako je problem nastao odmah posle redovnog servisa a auto je do tada savrseno palio/radio?

                      Gde se nalazi ovaj "Engine Coolant Temp sensor" ? Da proverim kontakt? eventualno je mozda pomeren kablic ili nesto?

                      Sto se tice klapne, provericu i njen kontakt a u servisu mozemo da je ocistimo...

                      Comment

                      • chuki
                        CBC Član
                        • 15.10.2005
                        • 42

                        #12
                        Evo update-a... posle "drndranja" anti-shudder klapna preko kompjutera serviser kaze da se "razradila" i da sada pali i radi bez problema.. kao valjalo bi pronaci novu, jer misli da to ne moze da se cisti... Gde to moze da se pronadje? Neka preporuka za radnju/prodavca? Da li je moguce da je ovaj problem postao aktuelan neposredno posle promene ulja?

                        Comment

                        • dieselman
                          CBC Senator XXL
                          • 14.11.2005
                          • 833
                          • tt

                          #13
                          ..."razdrndajte" to lepo uz pomoc nekog od karb-cleanera i aktuator testova i zaboravi na njega...ili kupi nov,ako imas dosta novaca...

                          Comment

                          • chuki
                            CBC Član
                            • 15.10.2005
                            • 42

                            #14
                            update... nije uopste bio zaprljan, vec su se polomila oba PLASTICNA zupcanika.... tako da niti je klapna mogla da se pokrece niti da se ocita polozaj u kome se nalazi... od dva resenja:
                            1. da zaglavimo klapnu u polozaju "otvoreno" - auto ide kao zmaj, ali mislim da je to dugorocno lose resenje po ostatak motora
                            2. kupovina novog dela (isto tako nekvalitetnog) za 300eu

                            odabrao sam 2.
                            nadam se da je to bilo razumno.

                            Hvala svima na pomoci, saveti su mi bili dragoceni.

                            Comment

                            • dieselman
                              CBC Senator XXL
                              • 14.11.2005
                              • 833
                              • tt

                              #15
                              ...izbor ti je OK...

                              Comment

                              Working...
                              X