Dakle ovako imam Polo Classic 1.6B/55kw 98. god. Ukratko - ugasi mi se auto u sred grada i ne mogu da ga upalim vise. Slep do servisa, kaze majstor .crkla pumpa za gorivo. Kupim novu pumpu auto upali, ali...... sad me ler gas zaj_bava. Varira cas radi normalno cas divlja, padne na 600-700 obrtaja pa se vrati u normalu (samo sto se ne ugasi). Ima li neko predlog sta bi moglo biti, i da mi proporuci majstora.
Ebacina na 100 nacina - POLO 1.6 B
Collapse
X
-
Naravno da nema, ali to je bilo pre nego je chovek zamenio pumpu, sad nema tih simptoma.
Slazhem se sa ranijim komentarima, ako je problem samo u nestabilnom radu motora u leru onda je definitivno ICV.
Comment
-
-
slazem se cista logika..ali kako to da riknu dve stvari vezano...
to mi kod novijih automobila nikad nije bilo jasno....te lancane reakcije...
trebao bi Dragane da nadjes dobar i posten servis i to ti je to,da odrade dijagnostiku poprave sad sta treba,ako treba i u buduce da sve radis kod njih.Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Problem je mali...probacemo bez servisa.
Kao sto over kaze ostao je problem sa ler gasom.
A kako je to moguce na novim kolima kao sto zoran kaze.....pa auto je star 10 godina.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
Comment