Gubi snagu, gusi se.. neki put i izgubi gas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JAPANX
    CBC Senator XXL
    • 10.08.2006
    • 2159
    • Beograd

    Gubi snagu, gusi se.. neki put i izgubi gas

    Posto nisam nesto mnogo kukao, generalno pokusao sam da resim problem ali ovo me bas zeza...

    znaci imao sam ranije problem, auto stucao, gubio snagu pa dobijao, pucao iz auspuha itd, majstor je napravio dijagnozu da je u pitanju razvodnik tj delovi u njemu kao sto je neki halo senzor i tako nesto(bobina i komutator su ok, sve ostalo je zamenjeno)

    jedno vreme je sve bilo ok dok nije poceo ponovo da gusi

    desava se da, kad idem recimo 200 km/h i idem konstantno, posle 15 minuta se upali MIL lampica i auto pocne da se gusi ali ne klasicno nego vise "navozava" takoreci dobije snagu pa izgubi kao da nema dovoljno goriva pa dobije u talasima...

    ili se desi da izgubi snagu pa kad stisnem kvacilo i vratim ga na ler, onda dobije... na kratke relacije radi normalno... MIL lampica signalizira da je pokvaren davac za temperaturu u****nog vazduha ali sam mu proveravao otpornost i po tabeli(hondinoj) je u granicama normale...

    sta znam, vise nemam ideju osim da zamenim pumpu za gorivo ili tako redom da menjam delove ali ako dodje do toga, pre bih je prodao ili tako nesto

    treba mi brza pomoc jer uskoro idem na more a pre toga da stavim plin, a ne stavljam i se plin u "los" motor

    inace, kad ide, ide extra... i na visokim i na niskim obrtajima(retko na niskim)
  • Boki Ar
    CBC Senator XXL
    • 11.11.2004
    • 2827
    • Aranđelovac
    • Vektra

    #2
    Ako je dijagnoza radjena na "blink" ili "trep" kod, znaj da te nije slagala...
    To što senzor ima ispravan otpor nije garancija da je isti 100% funkcionalan.

    Pozdrav !
    BP
    **********

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Ovaj BP obicno zna sta prica, poslusaj ga
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • JAPANX
        CBC Senator XXL
        • 10.08.2006
        • 2159
        • Beograd

        #4
        ok, znaci prvo da ugasim lampicu pa onda sve ostalo

        a moze li bas taj deo da zeza toliko, koliko je on kljucan u ovoj prici celoj

        zamenicu ga, ko ga je*e .. ali hoce li to resiti problem???

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Kombinacijom ocitavanja pritiska MAP i temperature u****nog vazduha MAT se dobija podatak o vazdusnoj masi koja je dosegla motor.
          Izbacivanjem MAT funkcije program emulira srednju vrednost temperature i pali Limp Home (MIL) lampicu.
          Dakle, vrlo vazno.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • JAPANX
            CBC Senator XXL
            • 10.08.2006
            • 2159
            • Beograd

            #6
            menjam pumpu za gorivo pa ce to resiti problem gusenja(kad radi duze, izgubi pritisak)

            to nece ugasiti lampicu ali ce napraviti auto da ide...

            Comment

            Working...
            X