Tabla sa osigurachima i relejima prekida...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • g60
    CBC Senator XXL
    • 20.10.2006
    • 1011
    • Vrachar je majka ;)

    Tabla sa osigurachima i relejima prekida...

    U pitanju je wagen corrado g60.
    Znaci kada je vreo dan, obavezno moram da lupim tablu sa osiguracima da bi vremenski relej dao impuls struje pumpi za gorivo. Ovo me muchi od prvog dana a majstor mi je rekao da nema leka. Da je tabla u pitanju. Fabricka greska?

    U poslednje vreme zna da strecne i u voznji. Juce mi se ugasio... Zanimljivo je da kada mi strecne u voznji - posle nemam problema nedeljama.
    Svaki savet je dobrodosao
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #2
    Povuci tablu s lezista i vidi dali je pozelenila, moguce je da ti voda ulazi negdje.

    Comment

    • g60
      CBC Senator XXL
      • 20.10.2006
      • 1011
      • Vrachar je majka ;)

      #3
      Mislite... I ja sam razmisljao ali nema kuda. Sve dihtuje... Pogledacu jos jednom i namazacu sve sa mascu pa... I tablu sa osiguracima cu da pregledam po danu
      Hvala.

      Comment

      • Valent Vudriga
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 2778
        • USA

        #4
        Losa fotografija, no dovoljno da se zna o cemu se radi.

        Comment

        • darko-sice
          CBC Senator
          • 01.11.2005
          • 200
          • Aleksinac

          #5
          Naspricaj je slobodno WD-sprejom...ako nepomogne ima i drugog leka
          POZDRAV

          Comment

          • g60
            CBC Senator XXL
            • 20.10.2006
            • 1011
            • Vrachar je majka ;)

            #6
            Koliko vidim sa prilozene fotografije, oksidaija je vidljiva samo ispod dzekova? Moracu da skidam dzekove ako je ovakav sistem? Nekako mi moja tabla sa osiguracima deluje kao da je od lego kocki... Sva se uvija. Nije kompaktna.
            Pozz

            Comment

            • SAAB PoWeR
              CBC Senator XXL
              • 26.04.2005
              • 1394
              • tu iza coska(Milwaukee USA)

              #7


              koje godiste je vozilo ??
              _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

              Comment

              • g60
                CBC Senator XXL
                • 20.10.2006
                • 1011
                • Vrachar je majka ;)

                #8
                Kraj 89 ali je masa plastika po kolima 88 ako nesto znaci...

                Znam za ovaj gore link... g60 je oznaka za 1.8 motor koji se proizvodio nekoliko godina... samo u toj varijanti. PG je oznaka motora ako nesto znaci.

                Comment

                • SAAB PoWeR
                  CBC Senator XXL
                  • 26.04.2005
                  • 1394
                  • tu iza coska(Milwaukee USA)

                  #9
                  neznam tacno kada su u europi promenili bakse sa relejim , baksa gore sa slike u usaq je radjena do 89 godine , od 90 pa nagore su ih izmenili , na novijim baksama , postoi jedan osigurac koi ide po sred bakse i koi zakljucava sve jeckove , ako taj osigurac nije zakljucan jeckovi se mogu pomerati iz svog lezista i tako gubiti kontakt ...
                  _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                  Comment

                  • g60
                    CBC Senator XXL
                    • 20.10.2006
                    • 1011
                    • Vrachar je majka ;)

                    #10
                    Uffff... Aj malo laicki posto nisam profi u elektrici
                    Ima neki kao osigurach ( zabicu, buksne) koja fiksira tablu sa osigurachima da se ne rastavi? Jesam li dobro ukapirao?
                    Hvala unapred

                    Da probam da fotografishem pa da okachim? Jel bi to nesto doprinelo?

                    Comment

                    • SAAB PoWeR
                      CBC Senator XXL
                      • 26.04.2005
                      • 1394
                      • tu iza coska(Milwaukee USA)

                      #11
                      ne tablu nego jeckove na tabli , nimofu se izvaditi sve dok se ne otkljucaju , , nemozes popravljati nesto lupajuci po tastaturi , moras zabiti glavu pod haubu i tRAZITI, ( TABLA SA SA RELEJIMA JE u kabini sa leve donje strane ispod volana )
                      _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                      Comment

                      • g60
                        CBC Senator XXL
                        • 20.10.2006
                        • 1011
                        • Vrachar je majka ;)

                        #12
                        Juce sam se zavuko i gledao malo tablu... Tabla je klimava, ljulja se... Nisam nasao nikakve tragove vode ni posle kishe. Ono ne razumem bash najbolje za onaj osigurac koji zakljucava dzekove Ili ga ja nemam uopste...

                        Skinuo sam reley i naprskao wd 40 slamchicom unutra... Juce i danas nisam imao nikakav problem... Videcemo dalje kako se ponasha...
                        U nekim silnim obavezama sam a jos mi i drugar sjebo levi podizach...
                        Hvala svima, javljam ako opet pocne da zeza
                        Onda cu imati vise vremena...


                        Pre neki dan mi je elektrichar koji ugradjuje podizache namestio malo bolje onu tablu sa osigurachima. I dalje nema nikakvog prekida za sada. Javljam oma' ako strecne opet.
                        Pozz

                        Comment

                        • g60
                          CBC Senator XXL
                          • 20.10.2006
                          • 1011
                          • Vrachar je majka ;)

                          #13
                          Opet me zeza pomalo
                          Kad su bile ove paklene vrucine a kako je zaladnelo sve ok. Oce recimo posle voznje kad je zagrejan motor da moram da ga lupnem po tabli sa osigurachima...
                          Sta je to ljudi?
                          Da probam da prelemim konektore na releju??? Da malo podebljam?

                          Definitivno je pomoglo uprskavanje WD40 spreja u rupe gde ulazi relej ali... Problem se polako vraca.

                          Mislim, jel imao neko ovakvih problema i jel resavao... Ja u svakom slucaju ne bih sam rasturao tablu... A opet se ne bih igrao sa elektricarima koji bi da probaju...
                          Malo sam skeptichan ovih dana. Odnesem laptop na ciscenje a dobijem ga nazad da uopste ne radi.
                          Hvala unapred

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            simptomi klasi?nog hladnog lema.
                            ako nisi vi?an elektro radovima, zameni relej za novi.
                            za VW su jeftini, ne bi trebalo da košta više od 50tak evra u radnji. (možda i manje).

                            ako više ceniš svoje pare, prelemi sve kontakte unutar samog releja gde te?e jaka struja. vidi se i golim okom gde je ispucao kalaj.
                            za to ti treba lemilica od najmanje 80W a najbolje oko 150W.

                            ako ne znaš kako to da uradiš makar skini relej i odnesi nekom elektri?aru a posle sam vrati u ku?ište table sa osigura?ima.
                            koliko se se?am kod VWa se to zove rasteretni relej (X kontakt) i ima oznaku J nn (neki broj), radi ta?ne identifikacije u radnji koji ti treba.
                            ako to ne popraviš nemoj da voziš auto, samo je pitanje sre?e i trenutka kada ?e se ugasiti motor pri nekom preticanju npr...
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • g60
                              CBC Senator XXL
                              • 20.10.2006
                              • 1011
                              • Vrachar je majka ;)

                              #15
                              Pa menjao sam reley, stavio sam novi i simptomi su se nastavili... Nije ocigledno do releja pa sam vratio originalni nazad...
                              Jel moze nesto da se zezne sa kontaktima koji su na tabli sa osigurachima? Kada se gasio u voznji, uglavnom se to desavalo prilikom izlaska iz dvorishta.. . Posle toga bi radio odlicno. Posto sam naprskao WD40 u rupice gde ulazi relej, taj problem sam izgubio
                              Ne znam sta da radim a ovo me muci od prvog dana. Nekako me sad steze oko vrata odkad mi se jednom ugasio na pola panchevackog mosta po mraku

                              Dosta mi je vishe da lupkam po osigurachima, prodace me negde u preticanju kao sto kazes...
                              Jel zna neko nekog talentovanog elektrichara a da mi ne guli ushi

                              Comment

                              Working...
                              X