Epopeja se nastavlja, gremlini su i dalje u mom autu
Od poslednjeg pisanja, tj zamene bobine, auto sam upalio, vozio se 2 dana i ponovo se desilo isto - ne baca varnicu.
Odslepam auto kod drugog majstora, javi mi telefonom da je do komutatora. Naruci komutator, motira ga, zove me i kaze auto popravljen. Ja sav srecan uzmem auto danas popodne, malo ga vozio, kad veceras da upalim opet nece.
Naravno - ne baca varnicu ! Znaci komutator je nov, bobina ispravna (ispitana), ostaje samo razvodnik, tj. halo davac. Samo mi nije jasno kako pokazuje otpor (spoj) ako je neispravan ??
Dal da ga zapalim ili gurnem u Moravu, a ?

Od poslednjeg pisanja, tj zamene bobine, auto sam upalio, vozio se 2 dana i ponovo se desilo isto - ne baca varnicu.
Odslepam auto kod drugog majstora, javi mi telefonom da je do komutatora. Naruci komutator, motira ga, zove me i kaze auto popravljen. Ja sav srecan uzmem auto danas popodne, malo ga vozio, kad veceras da upalim opet nece.
Naravno - ne baca varnicu ! Znaci komutator je nov, bobina ispravna (ispitana), ostaje samo razvodnik, tj. halo davac. Samo mi nije jasno kako pokazuje otpor (spoj) ako je neispravan ??
Dal da ga zapalim ili gurnem u Moravu, a ?

Comment