napajanje(strujno)pumpe za gorivo AR 75 1,6ie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vlasta
    CBC Član
    • 14.02.2007
    • 18
    • N.BGD stari merkator
    • alfa75 1,6ie

    napajanje(strujno)pumpe za gorivo AR 75 1,6ie

    rele koji ukljucuje pumpu za benzin ,na napajanju ne dobija minus,pa onda neradi el.pumpa i nece da upali.Po mojoj proceni prateci minus ,mislim da minus dolazi iz kompjutera. Sta moze biti uzrok i da li moze da se dovede posebno minus sa mase.
    Upraljajuca jedinica je BOSH -ML-4,1
  • comi 1342
    Moderator
    • 28.09.2005
    • 1126
    • NS
    • Giulietta ,PUG 106,

    #2
    85 od relea je spojen na 31 od ECU-a,ako si ti to dobro dijagnostikovao.
    Kad dovedeš masu na 85 jel proradi pumpa i auto upali ? Vidi jel na 31 ima
    mase,pa otvaraj ECU ako nema.
    Pozdrav !
    "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
    "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

    Comment

    • SAAB PoWeR
      CBC Senator XXL
      • 26.04.2005
      • 1394
      • tu iza coska(Milwaukee USA)

      #3
      pa sto nespojis minus negde direkno na masu ??
      _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

      Comment

      • vlasta
        CBC Član
        • 14.02.2007
        • 18
        • N.BGD stari merkator
        • alfa75 1,6ie

        #4
        Originally posted by comi 1342
        85 od relea je spojen na 31 od ECU-a,ako si ti to dobro dijagnostikovao.
        Kad dovedeš masu na 85 jel proradi pumpa i auto upali ? Vidi jel na 31 ima
        mase,pa otvaraj ECU ako nema.
        Pozdrav !
        Proverio sam sa 85 od releja ide na 20 ECU, ispitao sam zicu od ECU do releja nije u prekidu. Da li sme da se otkaci zica sa releja 85 ,da se dovede masa sa sasije,jer + rele dobije kad se da kontakt.
        Da li postoje neki senzori koji uslovljavaju propustanje minusa kroz ECU

        Comment

        • Syncmaster
          CBC Veteran
          • 02.02.2006
          • 153
          • Zrenjanin

          #5
          Pre nego sto bilo sta radis, dobro proveri sve kablove,ali moze biti i da je do releja, ispitaj njega.

          Sto se tice toga da spojis direktno na masu mislim da ne bi boli dobro ako se minus dovodi sa kompjutera, a poznato je da interna elektronika compa radi sa naponom od +5v, pa ako spojis na masu sasije i negde probije napon od akumulatora (+12v) na primer, moze da ti sprzi neka logicka kola.
          Dobro pazi sta radis oko compa.

          Toliko od mene, nadam se da sam malo pomogao..

          Comment

          • darko-sice
            CBC Senator
            • 01.11.2005
            • 200
            • Aleksinac

            #6
            Ma bre prespoji to na sasiju negde i teraj...nema tu filozofije...

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              Da li postoje neki senzori koji uslovljavaju propustanje minusa kroz ECU
              generalno da, za AR75 konkretno ne znam detalje.

              u principu osnovni podatak daje senzor paljenja (na zamajcu ili radilici ili razvodniku) koji signalizuje da se motor okre?e.
              to je uvedeno kao zaštita od požara i curenja goriva, tako da gorivo se pumpa ka motoru samo ako se motor okre?e tj radi ispravno.

              dakle mora ECU da o?ita da se motor zaista okre?e da bi aktivirao pumpu benzina.

              unutar ECU postoji ?itava "skalamerija" obrade signala, i upravljanja preko drivera relejom benz pumpe.

              taj driver može da crkne.

              drugi deo ECU prati stanje napajanja i pri davanju kontakta uvek aktivira tajmer koji nekoliko sekundi pre anlasovanja motora pokre?e pumpu benzina a onda je isklju?i.

              ja ne bih savetovao da prespojiš pobudu releja na masu, ima razloga zašto ECU kontroliše radi sistema ubrizgavanja.

              ako je za neku nuždu, proveru ili sli?no tek privremeno i vremenski ograni?eno rešenje probaj, mada ti to nije potrebno.

              možeš i da izvadiš kompletno relej pumpe benzina, uzmeš par?e provodnika/ žice i spojiš na postoje?i osigura? koji je na (povezan da je pod napajanjem) kontakt bravi, tj elektri?ni signal broj 15.

              ako ti je crkao driver tranzistor u ECU on se meože zameniti, ali treba na?i uzrok kvara. (korozija unutra, loš termi?ki spoj sa hladnjakom, pumpa vukla duže vremena struju prevelike ja?ine jer je na izdisaju, ...?)
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • vlasta
                CBC Član
                • 14.02.2007
                • 18
                • N.BGD stari merkator
                • alfa75 1,6ie

                #8
                Re: napajanje(strujno)pumpe za gorivo AR 75 1,6ie

                Resio sam problem,bila je pumpa za gorivo,mehanicki blokirala,povlacila je veliku struju pa je kompjuter blokirao napajanje releja.
                Kupio sam polovnu pumpu na otpadu u surcinu(40 evrica) montirao i pri prvom paljenju kompjuter nije hteo da ukljucio rele za pumpu.
                Kratkospojio sam plus sa releja prema pumpi i upalio je.Posle pet minuta sam iskljucio motor ,skinuo kratku vezu,postavio rele i po ponovnom startovanju motor je prihvatio upalio,kompjuter je pustio minus na napajanje releja.
                Tako se sve zavrsilo.(za vreme problema alfa je isla na plin)

                Comment

                Working...
                X