Daewo Matiz-gasi se posle minut rada

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cone
    CBC Početnik
    • 21.08.2006
    • 4
    • homolje

    Daewo Matiz-gasi se posle minut rada

    Nakon nekih minut rada(na leru) motor postepeno gubi snagu i ugasi se .
    Zamenio sam pumpu ali isto.
    Da li mogu visom da uradim dijagnostiku , i gde je konektor , obziro da nema eobd konektora.
    Auto je 2001 godiste , Matiz 800 kubika.
  • vujke
    Admin
    • 29.09.2004
    • 1673
    • Mladenovac
    • Daewoo Lanos 1.5SX

    #2
    Ispod kasete se nalazi konektor ali obrati paznju, u pitanju je obd-1.
    while(!asleep()) {sheep++;}

    Comment

    • gorky
      CBC Senator XXL
      • 08.06.2007
      • 860
      • Vojvodina,Kikinda

      #3
      teško da ćeš sa visom bilo šta uraditi,probaj sa osnovnim test procedurama.zašto si promenio pumpu?da li si merio pritisak goriva? da li ti pali lampicu?

      Comment

      • cone
        CBC Početnik
        • 21.08.2006
        • 4
        • homolje

        #4
        Originally posted by gorky
        teško da ?eš sa visom bilo šta uraditi,probaj sa osnovnim test procedurama.zašto si promenio pumpu?da li si merio pritisak goriva? da li ti pali lampicu?
        Pri davanju kontakta pumpa je pravila neke cudne vibracije , krcanje .
        Pri prvom startu pritisak je oko 3.5 bara ,ali nakon nekih minut opada postepeno , sa povremenim skokovima navise.
        Kada padne ispod 1 motor prestaje da prima gas , a na 0.5 se ugasi.
        Pri svakom novom pokretanje\u sa starom pumpom se dogadjalo isto,
        Sa novom pumpom koja ima normalan zvuk pri kontaktu , medjutim motor radi samo na leru ,od starta ne prima gas.
        Nisam stigao da izmerim pritisak.
        Svetli lampica chek engine od kada je auto kupljen , nekih 5-6 meseci -tako kaze vlasnik

        Comment

        • RANK
          CBC Senator XXL
          • 28.02.2007
          • 1635
          • Beograd
          • FIAT MAREA WEEKEND 1

          #5
          ako stalno svetli, onda stalno i postoji neki problem. naime, stari tip dijagnostike u daewoo-u gasi lampicu cim su svi parametri u zadovoljavajucim granicama, cak i u voznji.

          na tvom mestu, ja bih isao sledecim redosledom:

          1: proveri regulator pritiska benzina, pozeljno bi bilo da probas sa pouzdano ispravnim
          2: ukoliko pritisak nije OK, proveri crevo od u**** do regulatora pritiska, skini i izuvijaj, istegni i sl. da vidis da li ima sitnih pukotina, ako da onda motor dobija fals vazduh, a pritisak je maximalan
          3: proveri opet pumpu i dizne
          "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

          Comment

          Working...
          X