prelude sa karburatorima, nestabilan ler gas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nikolans78
    CBC Senator
    • 16.03.2006
    • 277
    • Vankuver, Kanada

    prelude sa karburatorima, nestabilan ler gas

    Pitao sam na honda forumu, ali nisam imao srece, pa postavljam pitanje ovde:

    Jos uvek imam problema sa ler gasom, mada manje posle zamene nekih creva. Znaci, upalim motor, ler je malo jaci, valjda dok se ne ugreje malo. Zatim ler padne na nesto ispod 1000 obrtaja, po njegovom obrtomeru. I onda na svakih 10-15 sekundi ler se sam od sebe podigne na nekoliko sekundi do oko 1500 i opet padne na ispod 1000. Usput ne radi bas najmirnije, kao da preskace koji takt povremeno. Da li neko ima neki savet sta to moze da bude? Svecice su nove, kablovi mi deluju solidno, paljenje ne znam kako je namesteno, nemam stroboskop. Ne znam kako vuce, jer nije registrovan, hocu prvo da ga sredim pa da ga registrujem na 1 dan da mogu da ga isprobam.
    Inace, da, motor je 2.0 karburatorski (2 horizontalna) 12 ventila.
    Pomagajte.
    Hvala
    Pozdrav
  • comi 1342
    Moderator
    • 28.09.2005
    • 1126
    • NS
    • Giulietta ,PUG 106,

    #2
    Vidi ovde
    V-type for 2E Toyota , K-type for 2A , 3A , 4A , 4A-F , Toyota K-type for 4G-13, 4G-37, 4G-54B MMC K-type for GA14DS, GA16DS Nissan Дополнения к GA14DS, GA16DS Nissan Honda Accord 1,8/2,0l F20A2/F20A3/F20A6

    jel to tvoj motor, pa prou?i ?
    Moraš krenuti od toga da ti je predpaljenje, tj faza, dobro, nikad ga ne?eš podesiti ako ti paljenje ne valja.
    Sre?no !
    "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
    "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

    Comment

    • omilane
      CBC Član
      • 18.06.2007
      • 10
      • Nis

      #3
      mogu samo da ti se pridruzim u jadikovanju sa istim problemom . Imam Hondu Accord sa istim motorom i istim problemom, predpostavljam da je CA5. Ako rešiš problem javi

      Pozdrav

      Comment

      • nikolans78
        CBC Senator
        • 16.03.2006
        • 277
        • Vankuver, Kanada

        #4
        Da, resio sam, zaboravio sam da napisem ovde. Dakle, pregledaj sva vakuum creva da li pustaju negde. Kod mene je bilo par komada da su pustala vazduh. Imas ih cak i ispod filtera za vazduh par komada. Sem toga izluftiraj sistem za hladjenje, imas na kucistu termostata sraf za luftiranje. Kod mene je posle ovoga sve bilo ok. Posle svega toga, skini kleme sa akumulatora na par minuta da se kompjuter resetuje. Ne znam koliko je to vazno, ja sam uradio za svaki slucaj (ili izvadi osigurac za komp)

        Da li ti se to desava i kod hladnog i kod toplog motora?

        Ja sada imam mali problem sa saugom, dok je hladan, ode do skoro 2000 obrtaja u leru. Mada cuo sam da treba da ide do oko 1700-1800, to je valjda to otprilike, nekako mi je to mnogo.

        Javi sta si uradio

        pozdrav

        Comment

        • omilane
          CBC Član
          • 18.06.2007
          • 10
          • Nis

          #5
          Kad je hladan nabije do 2000, nekad i više. Lupnem ga malo pogasu, ali lagano i spadne na 1700. Kad se ugreje nastaje problem. Stoji na 900 ali varira. Desi se i da se ugasi kad naglo pustim gas i pritisnem kvačilo.

          Comment

          • nikolans78
            CBC Senator
            • 16.03.2006
            • 277
            • Vankuver, Kanada

            #6
            NEsto sam opet cackao po motoru (nista specijalno), upalim a ler divlja. Ode na 2000 pa se vrati da se jedva batrga pa opet skoci itd. Poludeo sam nacisto, cimao sam sva creva, nema razlike. Onda sam iskljucio onaj neki senzor koji je na filteru za vazduh i sada je mnogo bolje. Naravno, sada svetli lampica check engine. Cemu sluzi taj senzor (nalazi se na kucistu filtera, ima zeleni konektor) i da li to moze da se pokvari?
            Kakve su posledice voznje bez toga?

            pozdrav

            Comment

            • nikolans78
              CBC Senator
              • 16.03.2006
              • 277
              • Vankuver, Kanada

              #7
              E, ovako, najnovija zapazanja:

              Posto mi, kada povezem sve senzore, nakon sto se motor zagreje na radnu temperaturu, ler divljao, menja se od skoro 2000 rpm do da se jedva okrece, morao sam da vidim u cemu je problem. Primetio sam, da kada otkacim senzor temperature u****, ler se stabilizuje. Takodje, kada otkacim senzor temperature motora (sa kucista termostata), ler se takodje stabilizuje. Skinuo sam filter za vazduh i gledao sta se desava kada dolazi do ovih cudnih oscilacija u obrtajima. Primetio sam da kada ler pocne da divlja, na jednoj rupi se pojavljuje jak vakum. Ako tu rupu zapusim prstom, ler se smiri. Zakljucio sam da ta rupa vodi do EACV ventila. Probao sam da skinem steker sa njega, i naravno, ler se smirio. Naravno, pri otkacinjanju bilo cega, na instrument tabli se upali "check engine" lampica.

              E, sada, EACV ventil radi, koliko vidim, unutra ima neki solenoid, koji dozira protok vazduha kroz njega. U cemu moze biti problem? Neki od ovih temperaturnih senzora neispravan? Kako da ih izmerim? Da li je ovaj eacv ventil uopste bitan, sem da odrzava ler stabilnim, ili da ga otkacim i gotovo i rucno podesim ler?
              Sta predlazete?

              @omilane

              Eto, probaj ovo sto sam ja uradio, pa vidi da li ti se isto ponasa.

              Pozdrav svima

              Comment

              • omilane
                CBC Član
                • 18.06.2007
                • 10
                • Nis

                #8
                indenticno mi se ponasa motor, ali nikako nemam vremena da pogledam. Ovo evropsko radno vreme me ubi. Ali hvala što postujes. Ako dođem do nekog rešenja napisaću. Pozdrav

                Comment

                • omilane
                  CBC Član
                  • 18.06.2007
                  • 10
                  • Nis

                  #9
                  usput jesi li probao da nađeš odgovor na www.3geez.com . Odličan je sajt ali mi ne ide tehnički engleski

                  Comment

                  • nikolans78
                    CBC Senator
                    • 16.03.2006
                    • 277
                    • Vankuver, Kanada

                    #10
                    Najnovije sto sam uradio je da sam otkacio creva sa eac ventila, kupio ventil za vodovod, nakacio creva na njega i rucno namestio otprilike. Sada mi je ler suvise visok kada je pod saugom, ide preko 2000 kada je hladan. Kada se ugreje, sve je ok. Moram da pokusam da podesim i onaj saug automatski, koliko sam primetio, vakumski funkcionise.

                    Da li moze neko da mi kaze da li je funkcija eac ventila samo da odrzava ler ili ima i neku drugu funkciju? Sta se sa njim desava kada se stisne gas?
                    Kakva je razlika kad podesavam ler gas na srafu na karburatoru i kada odvrcem eacv? Jel to ista stvar?

                    Pozdrav

                    Comment

                    • omilane
                      CBC Član
                      • 18.06.2007
                      • 10
                      • Nis

                      #11
                      Da li imaš uputstvo za mehaničare za taj motor. možeš da ga skineš sa sajta http://www.pauldesign.ru/honda/index.html

                      Comment

                      • omilane
                        CBC Član
                        • 18.06.2007
                        • 10
                        • Nis

                        #12
                        Jedno vakum crevo je uporno, i spada kad malo isforsiram auto. Ovih dana ću da proverim smešu. Mislim da mi i to malo utiče
                        Pozz

                        Comment

                        • caki855
                          CBC Početnik
                          • 17.05.2011
                          • 8
                          • bor

                          #13
                          Re: prelude sa karburatorima, nestabilan ler gas

                          poz svima ljudi i ja imam problem sa lerom kada ga prebacim na gorivo ler ode i cak do 3000 dali ima neko neku predstavu...

                          Comment

                          Working...
                          X