Corsa - nepravilan ler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • plavis
    CBC Član
    • 04.02.2006
    • 31
    • Sombor
    • VW Bora

    Corsa - nepravilan ler

    Pozdrav svima.

    Vec je bilo reci o ovom autu (Corsa 1.2 16V 1999god.) i to sve sami problemi. Vec razmisljamo da zovemo popa ili vraca.

    Sada je problem sledeci:
    kada se upali par sekundi radi OK pa onda pocne da turira izmedju 1500 i 2500 rpm. Ovo se desava kad je motor vruc (za hladan nisam siguran ali devojka kaze da je isto). Isto tako ga je jako tesko vruceg upaliti (vergla 10-ak sekundi pa onda upali) bez obzira da li je gas stisnut ili ne. Kod proslih problema (u zadnjih godinu dana) su zamenjeni protokomer i motor ler gasa (u ovlascenom servisu). Inace dobro ubrzava i miran je kad se vozi.

    Da li se neko susretao vec sa ovakvim nekim problemima ili zna sta bi moglo biti?
  • Dr.Bojan
    CBC Član
    • 05.05.2006
    • 16
    • Srbija-Beograd-Dedinje

    #2
    Ima jedna forica,
    moras da pratis:
    kada upalis auto dodaj samo malo gasa i zadrzi i prati sta se desava sa motoricem ler gasa. Ako on ode do kraja i ostane u tom polozaju, to znaci da kompjuter posalje stalnih 12V ka motoricu i onda ga drzi tu i nema vise dalje kud. Ako si menjao u Beoautu motoric dzabe si menjao. Tu postoji fora kako se kompjuter resetuje da nemas vise takvih problema. To je ipak iskustvo i znanje koje kosta. U pocetku su zbog tog kvara menjali i kompjuter ali nemoj da te navuku na to. Nema potrebe.
    Probaj kod nekog ko ume da odblokira to i da sredi u kompjuteru ako neuspes javi se.

    Pozdrav,
    Bojan

    Comment

    • Boki Ar
      CBC Senator XXL
      • 11.11.2004
      • 2827
      • Aranđelovac
      • Vektra

      #3
      Prljava usisna klapna, najverovatnije. Nisi napisao da li MIL "svetli"?
      Potrebno je uraditi ta?nu dijagnozu...

      Pozdrav !
      BP
      *********

      Comment


      • #4
        ovo mozes da uradis sam
        pogledaj da li imas ovakve terminale mase na motoru(elektricne konektore zasrafljene za metalne delove glavu blok itd.)Na slici su sarene ali ti trazis sa crnom plastikom i zicom preseka 0.75mm2 tj. "obicnog"

        -kupi finu vodobrusnu hartiju(smirglu)
        -skini kleme sa akumulatora(prvo - onda + kada budes vracao prvo + pa -)
        -ocisti kleme smirglom iznutra i stubice na akumulatoru,vodi racuna da li imate kod za radio! uvij kleme akumulatrora u plasticne kese dok ne zavrsis posao
        -lociraj one konektore na masu odvrni kljucem matica je velicine 8 ili 10
        ocisti smirglom maticu platnu terminal i deo gde nalezu na motoru detaljno iznenadices se kolicinom bele skrame tj oksida....vrati nazad...uradi tako svaki
        -prikljuci kleme akumulatora,upali i vozi se pola sata u raznim rezimima rada motora zavrsi voznju u 5 stepenu prenosa sa 90km/h parkiraj se i ostavi motor da radi 10 min. u leru
        * naprednija varijanta je da dok su skinute kleme sa akumulatora skines konektore sa recimo svih senzora i ocistis kontakte tzv. sprejom za ciscenje kontakta (ima da se kupi u radnjama koje prodaju elektronske komponente) prvenstveno kontakte senzora temperature rashladne tecnosti "CTS" i temperature vazduha na usisu "IAT" ako ga ima

        -ako se nekome od majstora ne svidja ovaj predlog neka me ispravi ili dopuni

        Comment

        • alexa05
          CBC Senator XXL
          • 23.07.2006
          • 1769
          • Smederevo
          • Opel Vectra B 2.0DI 16v

          #5
          Kakve veze to ima sa radom na ler gasu? Mislim mogao si bar neko objasnjenje da das.
          EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

          NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

          SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

          Comment

          • plavis
            CBC Član
            • 04.02.2006
            • 31
            • Sombor
            • VW Bora

            #6
            Ne prijavljuje nista na instrument tabli.

            Comment

            • alexa05
              CBC Senator XXL
              • 23.07.2006
              • 1769
              • Smederevo
              • Opel Vectra B 2.0DI 16v

              #7
              E da zaboravih, kod mene na kadett-u je to resetovanje racunara odradilo posao u vrlo kratkom roku, posle opet po starom. Jel Corsa ima ugradjen plin ili ne?
              EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

              NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

              SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

              Comment

              • plavis
                CBC Član
                • 04.02.2006
                • 31
                • Sombor
                • VW Bora

                #8
                Nema plin.

                Comment

                • alexa05
                  CBC Senator XXL
                  • 23.07.2006
                  • 1769
                  • Smederevo
                  • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                  #9
                  Onda batali ovlascen servis i pravac Shimanovci!
                  EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                  NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                  SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                  Comment


                  • #10
                    e bravo alexa5 resen problem ne moram nista da objasnjavam
                    kako ga je popravio svaka mu cast

                    Comment

                    • alexa05
                      CBC Senator XXL
                      • 23.07.2006
                      • 1769
                      • Smederevo
                      • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                      #11

                      Pa cekaj jel nisam u pravu!? Dok mi ovde mlatimo praznu slamu i idemo sistemom eliminacije plavis ce da izgubi strpljenje i zivce i da krene kao onaj negotinac ulicom i da ubija redom.
                      EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                      NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                      SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                      Comment


                      • #12
                        pa ne mlati niko praznu slamu taj problem sa oksidisanjem konektora mase je poznat na opel ecotec motorima tih godista.slucajno ja imam auto sa takvim motorom i znam o cemu govorim.malo je mucna procedura ali vredi to uraditi da se bude siguran('99 godiste),a on bi svakako trebalo da ode u dobar servis na dijagnostiku jer ce na tech2 skeneru moci da se vide stvari npr.
                        da li -->prekidac zatvorenog leptira gasa<-- i senzor pozicije leptira gasa
                        radi kako treba
                        e to ima puno veze sa nepravilnim radom na leru i dizanjem obrtaja.A dodao bih i senzor temperature rashladne tecnosti.Covek je napisao da je menjan IAC aktuator!

                        Comment

                        • panzer75
                          CBC Član
                          • 26.05.2007
                          • 51
                          • Novi Beograd

                          #13
                          Meni je tako na Vectri dizao gas kako je hteo, u Svilaru kazu mora ler motor da se menja (7000 din. + rad !!!) (dzaba mu i komp kad ne zna da ga koristi,zna samo da ga nakaci na auto i to je to)
                          Odem lepo kod Dejana u Simanovce, covek kaze prekida konektor na senzoru temperature rashladne tecnosti (senzor je na pumpi vode).
                          Prikacio lepo covek komp i pokazuje mi, pomeri malo zice, temp. 42 stepena a motor vreo, gas ode na 3000, pomeri opet, pokaze lepo 90 stepeni, gas se smiri.
                          Fiksirali zice i sad radi bez problema...i naravno nisu ni hteli da naplate rad (naravno castio sam ljude).
                          Vectra B 1.6 16v 1998

                          Comment

                          • Dr.Bojan
                            CBC Član
                            • 05.05.2006
                            • 16
                            • Srbija-Beograd-Dedinje

                            #14
                            Ljudi senzor temperature i da skines nemoze da digne na 2.500obrtaja, mislim da se slazete. Napisao sam ti sta da probas, a u dijagnostici mozes i da vidis iz parametara dali prekidac za ler gas radi odnosno dali kada je na leru vidi ler ili ne. OK znam da si menjao ali veruj mi znam o cemu pricam, zato moras da pratis parametre. Ako nevidi ler, moras da radis ono sto sam vec pisao. Netreba nikakvo reprogramiranje kompjutera vec ima procedura kako se vraca u zivot. Kako ????
                            Prvi put kada sam se sreo sa tim problemom pre 3-4 godine dok su svi tvrdili da mora da se kupi nov komp. ja sam izgubio 2-3 dana kako da ga vratim u zivot. Od tada zao mi je ali skupljam kajmak. Cim cujem da je jos neko to provalio ja postujem ovde da svi znaju.
                            Nema ljutnje sve je to deo posla.

                            Pozdrav,
                            Bojan

                            Comment

                            • panzer75
                              CBC Član
                              • 26.05.2007
                              • 51
                              • Novi Beograd

                              #15
                              Za senzor temperature pricam jer sam svojim ocima video kako covek pomera konektor a na racunaru ocitava pogresne temperature.

                              E sad, kako mi je objasnio, racunar onda misli da je hladan motor i da signal ler motoru da poveca obrtaje.

                              Sad, mozda je kod Corse drugacije, ali ne verujem da se bas mnogo razlikuje princip rada.

                              Ja sam kazem sta je kod mene bio problem , ne mora da znaci da je i kod njega ista stvar.
                              Samo mi zvucalo poznato

                              Moj savet je da odes u Simanovce, jer su mi pored ovog problema SAMI, bez moje napomene, sredili 3-4 druge stvari koje nijedna majstor do sada nije hteo (ili nije znao) da pogleda.
                              I nisu cak ni hteli da naplate...
                              Nije nikakva reklama, pogledaj bilo gde na forumu, svi ih preporucuju.
                              Meni je samo zao sto nisam od pocetka isao kod njih, ustedeo bih pored gomile para i gomilu zivaca....
                              Vectra B 1.6 16v 1998

                              Comment

                              Working...
                              X