Kviz Tema

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #16
    Meni vise lici na, recimo, filter iberlaufa.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • Dr.Bojan
      CBC Član
      • 05.05.2006
      • 16
      • Srbija-Beograd-Dedinje

      #17
      sw.brick,

      kada je sklopljen motor on je i dalje na 2.500obrt pisao zivo ulje, a na leru traktorce. Znaci tek kad je zamenjen servo bubanj sve je postalo OK, i auto sad ide super. Ni meni nije bilo nikakve logike dok nisam njega zamenio. Kojim putem sam dosao do njega duga prica.
      Na sve sam sumljao ali na njega nikako, cak sam mislio da nam nesto mozda promaklo pri sklapanju motora pa sam ga bio opet otvorio i onda mu stavio i originalne karike.
      Znaci tek kada smo zamenili bubanj auto je proradio kako treba i nije vise sibao ulje. Kada sam video koje sranje me zezalo e tad mi doslo da razlupam auto.

      Dakle razmisljanja nema dzabe, samo da imate u podsvesti kada vam dodje auto sa ovakvim problemom negubite vreme i zivce kao ja nego prvo proverite ovo.

      Moze i da udje u rubriku verovali ili ne.

      Za neverne Tome neka nadju semu motora i neka nadju logiku, ipak je ima. Ali meni je bilo kasno, taj put sam gledao tek kada sam resio. JBG

      Pozdrav,
      Bojan

      Comment

      • Boki Ar
        CBC Senator XXL
        • 11.11.2004
        • 2827
        • Aranđelovac
        • Vektra

        #18
        Logike ima..membrana je pukla, onda neki ventili tamo ostanu bez vakuuma..

        Comment

        • gorky
          CBC Senator XXL
          • 08.06.2007
          • 860
          • Vojvodina,Kikinda

          #19
          u ponedeljak mi dolazi jedan kango (boco,onaj za DDT ) sa takvim motorom.na svoju odgovornost ću da mu skinem crevo sa serva i baš bih voleo da vidim da dobije iber-turu.u pon. će te saznati dali su moje tvrdnje tačne.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            Za neverne Tome neka nadju semu motora i neka nadju logiku, ipak je ima
            eto ja sam taj, i ne verujem u taj redosled uzrok- posledica.
            šema motora je ista kao i motora u 19. veku, diesel ciklus sagorevanja samopaljenjem.

            da bi se motor vrteo, mora da sagoreva nešto, a to nešto su isklju?ivo ugljovodonici.
            vazduh nikako.

            kako dizel motor ne može da u****va bilo koju vrstu goriva putem Venturi efekta ono se ubirzgava.
            odavno, ve? 100 godina sistem ubrizgavanje poseduje ceo sistem regulacije ubrizgavanja goriva, tj regler u više faza. (centrifugalni ili kompjuterski svejedno, isti je princip povratne sprege po kojoj funkcioniše odmeravanje koli?ine ubrizganog goriva).

            dakle, koli?ina vazduha ni na koji na?in ne uti?e na to koliko ?e goriva u?i u motor, time ni na sagorevanje direktno.
            ionako dizel motor ima bar 1/3 viška vazduha ?ak i pri regularnom radu.

            kao što je naveo @206 pravilno, jedino što može da uti?e na dovod gorive materije u tolikoj koli?ini je sistem recirkluacije uljnih para/ separator.
            (mogu i semerinzi usisnih ventila ali smo to rekli da nije u ovoj pri?i).

            to su jedini ugljovodonici koji postoje u blizini /oko motora/ u motoru a mogu se u****ti i sagorevati.

            dakle, nije mogu?e da je vazduh uzrok sagorevanja u motoru i razvoja energije (snage, obrtnog momenta, obrtanja motora na 2500rpm).

            to mora da bude neko ugljovodni?no gorivo.

            mogu?e je da nekim besmislenim rešenjima/ greškom u konstukciji pogrešno napravljen sistem upravljanja ubrizgavanjem i da na neki ?udan na?in vakuum (koga nema u usisu ina?e) koji stvara pumpa vakuuma uti?e na koli?inu ubrizganog goriva.

            to bi zna?ilo i da pri svakom ko?enju, vožnji uzbrdo ili nizbrdo se menja ubrizgavanje goriva a to bi bila sasvim blesava konstrukcija.

            kako je ovde re? o ra?unarski upravljanom motoru sa mnogobrojnim senzorima postoji daleka mogu?nost da je neki servo motor koji radi na vakuum napravio dar mar.
            a opet, ra?unar bi to morao da zna i prepozna i da adekvatno koriguje ubrizgavanje.

            ako to nije slu?aj, i taj ra?unar ništa pametno ne radi na tom motoru, džabe je kre?eno- mogli su i da ostave klasi?ni sistem sa olovnim tegovima i centrifugom.
            gotovo da nema nikakve razlike u "pameti" motora.

            da skratim, servo poja?ava? ko?nica ne može nikako biti uzrok tolikoj havariji motora, još nešto je uticalo na to...možda ?ak eto i pogreška pri konstrukciji povratne upravlja?ke sprege.


            nešto ne verujem da je to mogu?e da se dogodi Renou, i da to ostane neprime?eno i pored miliona proizvedenih motora do sada, i bez adekvatno rešenja iz fabrike.

            meni li?i, da ti nisu rekli baš sve, nešto su pre?utali ti koji su otvarali motor, pregledali, proveravali... na osnovu ovo malo škrtih podataka i dostupnih informacija.

            ako jeste druga?ije, navedi mehanizam uticaja servo poja?ava?a na koli?inu goriva koju odmerava sistem ubrizgavanja. (common rail je jel tako).
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              Sve strucnjaci aa? pa jos i sa referatima
              Obicno nemam dozvolu da se mesam u kvizove da ih nebi pokvario, no ajde, ovde ste se malo upleli pa da vam pokazem pravac

              nhf

              Kod diesla, izvesnih i kod benzinaca sa turbom i automatskim menjachem chesto u zadnje vreme na novijim konstrukcijama zna da bude vaccum pumpa, mehanichka koja je povezana sa bregastom osovinom i koja snabdeva vakumski servo sa vaccumom.
              Kad linija ostane ovorena, dakle kad pumpa moze da uzme neograniceno sa vazduhom, kao u ovom slucaju kad je rupa na servo membrani sav vazduh se pored osovine pumpe evakuise prema bregastoj osovini zajedno sa returnim uljem koje sluzi za podmazivanje pumpe.

              Dakle, pumpa koja je namenjena da stvara vaccum neremeti pritisak u kucistu motora posto je vrlo mala masa vazduha sa kojom radi aktivno.
              Otvori li se rupa i tek kako zna da nabije vazduh iz atmosfere u motor.

              Poznavanje sistema je od presudnog znacaja za dijagnosticiranje kvara.

              Dr.Bojane dobrodoshao na Cannon nikad nijie kaso al trebao si ranije
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • TAZZ
                Banovan
                • 30.05.2005
                • 1409
                • NBGD,SERBIA

                #22
                Originally posted by BOOST
                Kod diesla, izvesnih i kod benzinaca sa turbom i automatskim menjachem chesto u zadnje vreme na novijim konstrukcijama zna da bude vaccum pumpa, mehanichka koja je povezana sa bregastom osovinom i koja snabdeva vakumski servo sa vaccumom.

                BMW 324D is 1986 koji sam imao je imao takav servo pojacivach...
                sa Bregastog vratila je ishlo na servo pojachivach...

                hehe BMW 1985 imao reshenje koje sad primenjuje PUG.

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #23
                  Dobro...sve to jasno...prskanje ulja i to....ali kako je to dovelo do iberture i raspada motora.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • Dr.Bojan
                    CBC Član
                    • 05.05.2006
                    • 16
                    • Srbija-Beograd-Dedinje

                    #24
                    Ja ti necu pisati referate i u 100 strana, nezelim nikoga da ubedjujem. To je sto je. Put je taj koji je rekao Boost stim sto nabija ulje, znaci ne gori vazduh normalno vec ulje, a kakvu kontrolu moze da ima kompjuter nad necim sto je pokvareno. Ovako kako je napravljen 1.5dci ima manu i zbog toga vam pricam da cete se susretati sa tim tek. Ovakvu manu je imao i jedan fiat. Znaci put je servo bubanj, vakum pumpa.

                    Pozdrav,
                    Bojan

                    P.S. Ko neveruje neka me smatra budalom, jednog dana ce ipak cuti ako se nesretne sa ovim problemom

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #25
                      Boki sta si se uzrujao niko te ne smatra bip niti misli da zelas....nas onako interesuje sta se dogadja u raznim situacijama pa bi malo da razglabamo
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • Dr.Bojan
                        CBC Član
                        • 05.05.2006
                        • 16
                        • Srbija-Beograd-Dedinje

                        #26
                        Ma jok ne uzrujavam se, a i tek sad vidim biip. Nemozes ni samog sebe da vredjas. Meni je sve jedno, jedino hocu drugima da kazem da se nebi zezali i izgubili silno vreme kao ja. Mi smo cudan narod i neverujemo nikome. Ali i nemoraju, ja delim samo svoje se..ualno iskustvo. Neka neko ovo smatra kao vicom a neka neko ipak zapamti.
                        Sto kazu "nemoze da skodi, a mozda ce i zatrebati"

                        Pozdrav,
                        Bojan

                        Comment

                        • djukic
                          CBC Senator XXL
                          • 27.03.2005
                          • 2526
                          • Beograd

                          #27
                          Pa da smo u normalnoj zemlji valjda bi vlasnik mogao da trazi besplatnu popravku od strane renoa ili da vidi da li je postojao neki recall u vezi s tim problemom.
                          Da vidim da li sam ja razumeo: Preko usisnih ventila zajedno sa vazduhom zbog efekta koji je Boost pojasnio ubrizgavano je i ulje u motor. Elektronika naravno ninakoji nacin to nije mogla spreciti. Jedino da je skinuo kosulju i ubacio je u otvor filtera za vazduh
                          Joooj a koliko se tih motora kotrlja u raznim renoima i loganima....

                          Na BMW-u dizelu je sistem da je vakum pumpa pogonjena bregastom. Puklo mi je crevo od serva do pumpe i naravno nisam imao servo ojacano kocenje. Osim ludog stiskanja pedale kocnice nikakav problem dalje nisam imao??? Mozda bi Reno trebalo da pogleda malo na 30godina star koncept BMW-a?
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #28
                            To sa pucanjem membrana gde je servo pojacivac pogonjen od strane vaccum pumpe nije izuzetak vez manje vishe normalna pojava.
                            Ovde je u pitanju konstrukcioni promasaj od strane fabrike ili od strane nekoga ko se igrao sa tim autom ranije.
                            Naime, na usisu u pumpu obicno stoji na konektoru creva restriktor , plastichni komadic koji ogranicuje protok kroz pumpu u slucaju defekta membrane.
                            Sumnjam da je greska do fabrike jer resenje nije novo , pre ce biti da je neko uklonio restrikciju protoka.

                            Pozz

                            PS: Djukicu, nemozes da poredis efekat na BMWu koji je redni sestak sa ogromnim kucistem motora sa ovim malisanom.
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #29
                              Servo bubanj
                              Znaci put je servo bubanj, vakum pumpa
                              kao što si primetio svi smo pri?ali o servu ko?nica i njegovoj membrani.
                              da si bio precizan na šta misliš, ne bi bilo zabune.
                              (servo uredjaje dakle ne može da uti?e na u****vanje ulja i pojavu iberture).

                              da, pucanje membrane vakuum pumpe je klasi?an simptom poznat decenijama unazad.

                              i rešavao se prostim mehani?kim postupkom, nepovratnim ventilom tako da ne može da dodje do u****vanja ulja. (BMW, VW pre 30 godina su to uspešno rešili na dizel vakuum pumpama na šestacima).

                              a pucanje vakuum pumpe se dogadja posle mnogo stotina hiljada km, jako redak kvar.

                              ti si prvi vlasnik auta, iz fabrike ?
                              koliko je prešao ?

                              zar se nije osetilo u vožnji da je nastao gubitak efekta ko?enja ?

                              šta kaže Reno ?
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • zemunac72
                                CBC Veteran
                                • 08.12.2006
                                • 154
                                • zemun

                                #30
                                prica je otisla na vakum pumpu a njemu je promenjen vakum bubanj. na tom renou bi trebala vakum pumpa da bude na alternatoru a ulje dobija iz katrera. sve mogu da shvatim donekle ali nikako neshvatam zasto bi dizel radio kao traktor kad mu ode membrana na vakumu....to nema nikakve logike

                                Comment

                                Working...
                                X