Kviz Tema

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dr.Bojan
    CBC Član
    • 05.05.2006
    • 16
    • Srbija-Beograd-Dedinje

    #31
    Ajde kada vam dodje taj auto malo pogledajte pa ce vam biti sve jasno.
    Nemojmo nagadjati

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #32
      ti si prvi vlasnik auta, iz fabrike ?
      koliko je prešao ?

      zar se nije osetilo u vožnji da je nastao gubitak efekta ko?enja ?

      šta kaže Reno ?
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Boki Ar
        CBC Senator XXL
        • 11.11.2004
        • 2827
        • Aranđelovac
        • Vektra

        #33
        Ne bih da glumim "drvenog advokata"..Imenjak je majstor, serviser, kolega..kako ho?ete, zna šta pri?a, verujte mi.

        Comment

        • zemunac72
          CBC Veteran
          • 08.12.2006
          • 154
          • zemun

          #34
          Originally posted by Dr Boca
          Ne bih da glumim "drvenog advokata"..Imenjak je majstor, serviser, kolega..kako ho?ete, zna šta pri?a, verujte mi.
          pa 'ebi ga,sve prica do pola,nista nije objasnio do kraja.
          da pogledamo u taj auto!!! pa neka nam kaze tacno zasto je to tako . ako je resio problem sigurno ima i obrazlozenje,kako mozes da vozis auto i da neprovaljujes da ti je popustio servo kocnica?
          cak iako koci kako treba culo bi se da susti kad stisnes pedalu kocnice....
          netvrdim da nije upravu,samo me zanima princip rada na tom modelu

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #35
            Na par japanskih diesela koje sam gledao ovde pumpa koja je montirana na osovini alternatora ima podmazivanje uljem, dakle, mala kolicina ulja ide u pumpu i sluzi za podmazivanje i za zaptivanje lepeza, isto to ulje ide zajedno sa i****ni vazduhom nazad u karter.

            Otvaranje linije vazduha na konstantan protok bi izazvalo dizanje pritiska u karteru, izbacivanje na iberlauf takodje.

            Jedna takva pumpa ima protok od 0,3L vazduha po obrtaju.
            Ako je na bregastoj 0,15L ili ti na 3000rpm ima 1500 X 0,15L
            sto bude upumpavanje od 450L vazduha u minuti u karter.
            Sta iz ovoga sad nije jasno?
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #36
              Jedna takva pumpa ima protok od 0,3L vazduha po obrtaju.
              Ako je na bregastoj 0,15L ili ti na 3000rpm ima 1500 X 0,15L
              sto bude upumpavanje od 450L vazduha u minuti u karter.
              Sta iz ovoga sad nije jasno?
              zašto misliš da vakuum pumpa ima konstantan protok vazduha ?
              na ranijim dizelima vakuum pumpa nije imala nikakav protok vazduha, 3-4 sekunde nakon prvog paljenja motora.
              tada se stvori vakuum, ima fiksnu radnu zapreminu komplet vakuum sistema, i nadalje prakti?no nema nikakvog protoka vazduha osim nadoknade vazduha koji povremeno potroši servo poja?ava? ko?nica kada se pritisne.

              te pumpe imaju dvostruku membranu, klip u cilindru koji gura membranu a opruga je vra?a, i nepovratni ventil sa reducir ventilom.

              sve i kada se raspadne membrana, prestaje bilo kakvo uvla?enje vazduha jer nema protivotpora da bi se pivla?ila membrana.
              vrlo sli?no kao rad benzinske mehani?ek pumpe na karburator motorima.

              ako je pumpa montirana da ima pogon sa bregaste, nema nikakvog dodirnog dela sa karterom motora.
              onaj mali deo zazora klip-cilindar pumpe koji se podmazuje uljem iz ku?išta bregaste je toliko mali da ne znam kako bi tu mogao da se napravi venturijev efekat, pogotovu što sa strane vakuum pumpe gde je membrana uopšte nema ulja.

              tako funkcioniše klasi?na vakuum dizel pumpa.
              skine se crevo sa servo poja?iva?a, potrga se membrana, klip dobije zazor, ništa se ne dešava i nema naznake da bi ikada moglo da dodje do uslova za usis ulja i iberturu.

              neki auti su imali poseban pogon preko remenice (Pezo, Citroen) pa vakuum pumpa nema nikakvih dodirnih ta?aka sa unutrašnjim delom motora.

              vakuum pumpa uopšte ne prepumpava bilo šta, pa niti vazduh, nema potrebe za nekim protokom pa su stoga i malecne snage.

              ko je vozio dizela zna da samo 2 puta zaredom može da pritisne ko?nicu, za tre?i put je ve? nestalo vakuuma u servo poja?iva?u.

              treba 2-3-4 sekunde da se vakuum ponovo stvori.

              ako je ta pumpa na Renou neki druga?iji tip po na?inu rada i stalno vrši prepumpavanje vazduha, ima taj navedeni protok gde se odvodi višak vazduha kada je sve ispravno ?

              koji je princip rada takve vakuum pumpe koja je povezana mehani?ki na alternator, može neko da objasni ako nije teško.
              da li je tako u svakoj Reno konstrukciji ?
              kada se dešava taj kvar, koliko km ili sati rada motora ?

              koji su naznake da se približava raspad pumpe, koliko ?esto se dešava na tom Reno motoru ?

              koliko ima miliona tih motora u upotrebi, na koliko se desila takva havarija ?

              šta kaže Reno zvani?no na to ?

              ne verujem da ako je problem u konstrukciji da se nikome do sada nije desilo,a ne verujem ni da ako se dešava da to nije odavno podiglo alarme širom Evrope, i sudske procese protiv Renoa.

              ovakva teška havarija ugrožava bezbednu vožnju, a to ne bi ostalo nepriome?eno ni od državnih organa za to nadležnih.

              nije da se ne veruje da se dogodilo, kao što je re?eno, umoljava se za opis /tok dogadjaja kako se i zašto to dešava.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #37
                Nisu te pumpe konstrukcije sa membranom vec su u potpunosti iste kao hidraulicne pumpe za servo upravljache.
                Membrane su proslost.
                Jedino elektricne pumpe za break servo su konstrukcije koju upisujes, maltene indenticne sa starim pumpama za benzin, kako ventilska tehnika tako pogonska.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                Working...
                X