EXUP valve

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    EXUP valve

    Dakle koliko momenta daje tj. moze da scuva jedan exup ventil.

    Da li je to reda velicine 1,2-5% ili 5-10%+

    Konkretno na pr. jedan BMW 530i Koliko moze da sacuva momenta.

    Maximum Engine Torque 300 N.m (221.4 lb.ft , 30.6 kg.m)
    Maximum Engine Torque rpm 2500 d/d
    Engine Torque at Max. Engine Power rpm 301.5 N.m (6000 d/d)

    Da li imaju negde neki proracuni grafici sa i bez exup-a gde se moze videti u kom opsegu i koliko pripomaze.

    I koji ce mu djavo exup ako vec ima vanos, valvetronic ili neku drugu kontrolu otvaranja ventila.

    Ako ima nekog zavidnog poboljsanja mozda bi se poigrao oko toga...jednostavno je za napraviti.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Pa pitaj ove iz Yamahe, odes u neki Yamaha service u BG i pitash ih
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • TAZZ
      Banovan
      • 30.05.2005
      • 1409
      • NBGD,SERBIA

      #3
      nije mi sramota da pitam, a verovatno vishe ljudi ne zna shta je taj Ventil...



      Ewe ja NE ZNAM!

      shta je to i chemu sluzi...

      I da bi ostali Edukativna zajednica, nemo da kazete imash GUGLE pa GuGLAJ..

      PEACE!

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Ventil koji se nalazi u izduvnoj grani i steluje se sam sve vreme prema protoku , nalazi se na mestu gde se pajpovi sastaju u cilju kontinuitetnog blokiranja sudaranja izduvnih pulseva. Cini da motor bude linearan sa obrtnim momentom a moze da izadje kojeg som vishe u obrtaje , tj. da povuche snagu motora na gore.

        Principijelno slican reed ventilima na usisu na 2 taktashima, samo sto je "kontra" i zez je da se nalazi u zoni vrlo visoke temperature te treba imati dobar materijal za izradu.

        http://www.mcnews.com.au/NewBikeCatalog ... p_600p.jpg



        Lepo je to M zamislio, samo sto problem biva da je ventil "programiran" kako da se ponasa na odredjenom motoru u kontolnoj jedinici za upravljanje istog.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Ok...ali ono sto sada vidjam kod novih automobila je exup na samoj cevi zadnjeg lonca i to izlaznoj. Da li je to uradjeno sada samo zbog buke ili iz istog razloga cuvanja obrtnog momenta. I deluje mi kada idem iza njega i posmatram da radi vakumski kao i na staroj yamahi

          Posto je meni fi preveliki na izduvnoj cevi da bi posle mogao u obrtaje da li bi mogao exupom i koliko da doprinesem da ga p[ostavim tek pred zadnji lonac i da se kontrolise prema pritisku u plenumu.....naravno ostavio bi mogucnost stelovanja kao na WG
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • mirdza
            CBC Senator XXL
            • 14.03.2005
            • 2437
            • Katowice (PL) / Banja Luka
            • AGP / W126

            #6
            To rjesenje postoji na dosta novih BMW i vidjao sam da ga ljudi blokiraju da je stalno otvoren. Dobije se malo dublji zvuk i auto (navodno) malo izgubi na niskim obrtajima.
            Nesto slicno koristi Lamborghini ali razleog je iskljucivo akusticki - tako makar tvrde pisani mediji
            Zovem se Miroslav i pravim igračke.

            Comment

            • Misko M
              CBC Senator XXL
              • 17.03.2007
              • 652
              • BG Vozdovac

              #7
              ...mislim da ces puno vise dobiti zamenom usisne grane, vec sam ti to jednom pomenuo, probaj da stavis usisnu od tipa ili floride 1.4 1.6 malo je duza i pravi bolju smesu a i obrtni nije za bacanje !
              ..a posle ako ti ne bude dosta (a nece) onda i exup !

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Ma nemam ja sta drugo da stavim od usisne sem ove dok vozim ovaj karburator....cak sta vise vec vozim usisnu za vise momenta.
                Mene bas zanima na auspuhu da ga dobijem jer imam fi 50 sto je dobro za turu ali mislim da bi moglo dosta da se dobije dodavanjem exup-a na nizim i da malo smanjim potrosnju
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Misko M
                  CBC Senator XXL
                  • 17.03.2007
                  • 652
                  • BG Vozdovac

                  #9
                  ...pa onda od jamahe na sajlu i ubacis motorcic od centralne da otvara na 2/3 gasa pa probas !!! =]

                  Comment

                  • Vladd
                    CBC Senator XXL
                    • 09.07.2006
                    • 581
                    • NBG

                    #10
                    Evo malo "pomoci"


                    sylva kitcar motorsport seven fisher fury striker bike motorbike motorcycle engine reverse electric solenoid gearchange r1 yamaha exup replacement servomotor valve circuit


                    BDK Race Engineering, exup,exup,exup,exup valve,motorbike engineering, 4 stroke , FZR400RRSP, Crankshaft lightening and balancing, exup,exup,exup,exup valve,valve seats, guides, springs, re-boring and liners, dynojet dyno, ignition modifications and repairs, titanium parts, Ti/stainless/mild exhaust systems, carbon fiber parts, carbon fiber parts, alloy welding, exup,exup,exup,exup valve,race preparation, servicing and accident repairs.


                    Poz.

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #11
                      Zanimljivi textovi nego u ovom jednom se nalupetase da je izmereno 5konja vise pri max snazi sto nije moguce.
                      Ali sve u svemu veoma zanimljivo.
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      Working...
                      X