DIY CDI paljenje (Capacitive Discharge Ignition)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    ali u kucnoj radinosti ne znam kako izraditi ion senzor, ili koristiti gotov..
    ne znam ni ja, ali ko ho?e napred u razvoj dalje od klasike, a ima želju da upotrebi vijuge da osmisli rešenje izazov je tu.

    ja bih voleo da saznam mnogo više o toj temi pa ako natr?im na informacije/ oscilograme kako to radi u realnom vremenu...možda i nau?eno korisno primenim.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Vladd
      CBC Senator XXL
      • 09.07.2006
      • 581
      • NBG

      #17
      Ma razvoj mozda i nije problem, ali me zanima aplikacija na kolima.

      Sta se koristilo za detekciju, ako je neka metalokeramka, retke zemlje, to zaboravljam(kao lambda sonda), ako je "optika", elektronika, neka varijcija pristupacnih senzora..onda bi moglo da se napravi
      Pa sve to zguzvano za automobilske uslove..

      Ja to nisam video...

      Sto se tice oscilograma, ili snimanja procesa kamerom.. nije problem..

      Poz.

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        senzor je sama sve?ica, koja je ionako besposlena tokom ve?eg dela vremena u jednom cilindru.

        sa nje se uzorkuje signal, filtrira korisna informacija, procesira u nekom vremenskom okviru, poredi (pretpostavljam) sa nekom etalonskom vrednosti iz memorije i prema tome izvodi finalna informacija o dogadjaju/ toku sagorevanja.

        na sve?ici se indujuje oko 80V signala, red veli?ine, kako dalje ide obrada ne znam ali bih voleo da saznam
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Vladd
          CBC Senator XXL
          • 09.07.2006
          • 581
          • NBG

          #19
          Onda mora da je strujni trafo, inace, iako se dosadjuje veci deo ciklusa, u trenutku okidanja je 20kV, sta u tom trenutku.

          Malo cu da kopam..

          Poz.

          Comment

          • KdF
            CBC Senator
            • 06.12.2004
            • 242
            • Beograd

            #20
            Uzgred, ja sam napravio dva takva uredjaja, prema semi iz SAM-a, sa nekim modifikacijama doduse. Oba rade preko 10 godina, pri cemu se jedan nije kvario, a drugi jeste par puta (losi delovi i lose namotan trafo). Osnovna i najveca prednost u odnosu na klasicni sistem je sto platine traju neuporedivo duze, dok god traje fiber.

            Comment

            • Vladd
              CBC Senator XXL
              • 09.07.2006
              • 581
              • NBG

              #21
              Detekcija nije bas previse "naivna"
              "http://www.patentstorm.us/patents/5652520-claims.html"
              Ali nije ni "bauk"..

              Sto se tice tiristorskog, ili tranzistorskog paljenja, naravno da platine traju dugo, posto prekidaju struju od par desetina mA, za razliku od "normalnog" koriscenja, kada prolazi 3-4A, nema varnicenja ni "preslikavanja napona na njima... Jedini je problem sto moraju da budu ciste, da ne patiniraju...

              Poz.

              Comment

              Working...
              X