Ler gas?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zx3
    CBC Član
    • 16.01.2007
    • 86
    • Požarevac

    Ler gas?

    Od skora kad ujutru palim auto nema više da on sam podigne obrtaje dok se ne zagreje, nego kad zaverglam on se upali i obrtaji padnu mnogo nisko, ako ne diram ništa on se ugasi, ja mu pritisnem papučicu za gas i on podigne obrtaje normalno.
    Od juče čim pustim gas auto se ugasi, ja ga upalim vozim normalno i pustim gas pritisnem kočnicu on se ugasi.

    Nevezano za ovo na koliko bi trebalo da menjam filter za gorivo pošto je moj još uvek fabrički.

    U pitanju je Ford Focus 1999 1.4l
  • milan_g1
    CBC Senator XXL
    • 07.02.2007
    • 863
    • Karaburma

    #2
    Re: Ler gas?

    Originally posted by zx3
    na koliko bi trebalo da menjam filter za gorivo pošto je moj još uvek fabrički.

    U pitanju je Ford Focus 1999 1.4l
    Ja godisnje dva puta menjam sve filtere... Pre zime i posle zime
    "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

    Comment

    • Eon
      Moderator
      • 10.03.2005
      • 4225
      • Beograd-NBG-44
      • Superb 2.0 4x4 DSG

      #3
      Proveriti filtere, zatim senzor bregaste i na kraju step motor to jest motoric ler gasa!
      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

      Comment

      • zx3
        CBC Član
        • 16.01.2007
        • 86
        • Požarevac

        #4
        Bio sam kod majstora pogledaće sutra nema vremena danas. Kaže da je problem u nekoj ler dizni. On može da mi kaže da je svemirski modulator, pošto se ja nerazumem, zato je bolje da se konsultujem sa vama pošto mi nije on baš nešto previše stručan, dodouše mnogoooo je stručniji od mene a i prijatelji smo zato vozim auto kod njega.

        Menjao bi ja češće filter za gorivo da ga nisu zaglavili između patosa i rezervoara, pa pošto nemam kanal ne mogu da mu priđem.

        Comment

        • zx3
          CBC Član
          • 16.01.2007
          • 86
          • Požarevac

          #5
          Znači kvar je bio u ventilu ler gasa, očišćen i razrađen sad radi kao što bi trebalo ali moraću da ga zamenim u dogledno vreme. Filter goriva zamenjen auto sad mnogo bolje vuče i prima gas. Hvala poz.

          Comment

          • nemanja_vr6
            CBC Član
            • 27.09.2007
            • 78
            • beograd

            #6
            Obavezno zameni ventil ler gasa jer makoliko ga neko dobro ocistio to nece trajati dugo!
            VW CLUB SRBIJA

            Comment

            • zx3
              CBC Član
              • 16.01.2007
              • 86
              • Požarevac

              #7
              Ma zameniću ventil ali trenutno nemem kintu.

              Da ne otvaram novu temu, primetio sam da mi je antifriz na minimumu u posudi, pošto se radi o crvenom motorcraftovom koncetratu 50/50%pretpostavljam da za to malo mogu da dolijem destilovanu vodu?
              Takođe i ulje za servo mi je na minimumu, da li mogu da ga dolijem i koje da kupim za dolivanje?

              Comment

              • nemanja_vr6
                CBC Član
                • 27.09.2007
                • 78
                • beograd

                #8
                Sto se tice antifriza naj bolje dodaj antifriz istog proizvodjaca! Sto se tice serva prvo proveri da ti negde ne curi ulje a ako je sve u redu kupi neko kvalitetnije servo ulje tipa castrol. mobil, ... i samo dospi.
                VW CLUB SRBIJA

                Comment

                • zx3
                  CBC Član
                  • 16.01.2007
                  • 86
                  • Požarevac

                  #9
                  Originally posted by nemanja_vr6
                  Sto se tice antifriza naj bolje dodaj antifriz istog proizvodjaca! Sto se tice serva prvo proveri da ti negde ne curi ulje a ako je sve u redu kupi neko kvalitetnije servo ulje tipa castrol. mobil, ... i samo dospi.
                  Meren je antifriz i kaže majstor -30. Kupio bih ja odmah i dosuo antifriz nego nema u Požarevcu.

                  Ne curi nigde ulje za servo, znači može bilo koje od ovih što si preporučio. Hvala poz.

                  Comment

                  • zx3
                    CBC Član
                    • 16.01.2007
                    • 86
                    • Požarevac

                    #10
                    Još jedno pitanje za regulator ler gasa da li on ima veze sa automatskim saugom sauhom kako god se piše i kaže?

                    Problem je sledeći u poslednje vreme kad upalim auto digne obrtaje na 2000 obrtaja i mnogo sporo spušta obrtaje a i potrošnja je povećana pretpostavljam da to ima veze sa visokim ler gasom jer treba dosta vremena da prodje da bi spustio u normalu.

                    Comment

                    • deki-ascona
                      Bio nam je drug! RIP
                      • 10.04.2007
                      • 2118
                      • NI , Trosharina

                      #11
                      Kod mene posle takve operacije mora i reset racunara, skidanje kleme na pola sata, moze i duze...
                      Originally posted by Valent Vudriga
                      ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                      Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                      Comment

                      • zx3
                        CBC Član
                        • 16.01.2007
                        • 86
                        • Požarevac

                        #12
                        Originally posted by deki-ascona
                        Kod mene posle takve operacije mora i reset racunara, skidanje kleme na pola sata, moze i duze...
                        Ne razumem na koju operaciju misliš?

                        Znači da rezimiram očišćen regulator ler gasa jer je bio prljav, ali mi se javlja problem povećane potrošnje goriva i previsokog ler gasa kad je auto hladan da li ima ovo neke veze ili se radi o rezličitim problemima.

                        Comment

                        • deki-ascona
                          Bio nam je drug! RIP
                          • 10.04.2007
                          • 2118
                          • NI , Trosharina

                          #13
                          Evo na sta mislim.
                          Imao sam nemiran ler, a cesto i gasenje cim dignem nogu s pedale gasa.
                          Dva majstora u Nisu su lepo dijagnostikovali da treba da se pere step motor, samo sto su obojica to prali smrkovima i nekim odmascivacima. I auto mi radio dobro pola sata nakon pranja. Onda sve po starom. Obojica su morali da mi vrate pare.
                          Ocistio sam step motor carb cleanerom (skoro celu bocu potrosio), i sve vratio na mesto. Naredna dva dana se auto nije gasio na leru, al je i dalje bio nemiran, skakao gore-dole.
                          Na forumu sam otkrio da je potrebno resetovati racunar da bi efekat ciscenja trenutno dosao do izrazaja. Bez reseta moze da potraje 200-300 km, mozda i duze, dok racunar ne nauci i upamti nove parametre valjda.
                          Uostalom, sta te kosta, skini klemu, ostavi 2 sata, posle upali, ostavi na leru dok ne postigne radnu temperaturu. Kod mene uspelo pre skoro godinu dana i jos uvek nemam problema.
                          Originally posted by Valent Vudriga
                          ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                          Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                          Comment

                          • zx3
                            CBC Član
                            • 16.01.2007
                            • 86
                            • Požarevac

                            #14
                            Ajde probaću ali kad je majstor razrađivao i čistio regulator resetovao je on komp skidanjem kleme, mada što ti kažeš ne škodi.

                            Comment

                            • deki-ascona
                              Bio nam je drug! RIP
                              • 10.04.2007
                              • 2118
                              • NI , Trosharina

                              #15
                              Nadji na forumu cime i kako se cisti step motor. Treba tretirati carb cleanerom a posle i sa WD 40.
                              Rekoh ti da dvojica majstora to kod mene nisu uradili kako treba.
                              Pa ja sam se bas zbog tog step motora i ler gasa uclanio na ovaj forum.
                              Nekad je bolje da neke stvari uradis sam. Al samo nekad...
                              Originally posted by Valent Vudriga
                              ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                              Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                              Comment

                              Working...
                              X