Sta prouzrokuje neispravan protokomer na autu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    #16
    Originally posted by BOOST
    Sta prouzrokuje neispravan protokomer na autu?

    To je bilo pitanje teme, sve ostalo je nebitno.. tema premestena gde joj je mesto.

    Odgovor na pitanje je: Naglo pustanje gasa.
    Moze objasnjenje? Nisam siguran da te razumem. Ako se naglo pusta gas onda ce crci protokomer? Ili ti je nesto drugo bilo na umu?
    Lancia Kappa 2.0 20v

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      Povratni talas kad vazdusna masa koja je usmerena u pravcu trotela naleti na zid, rezultira da se uljane pare iz iberlaufa nasucu u kontrasmeru na "glupa li naziva protokomer"
      (nemere protok, to je odavno umrlo u automotivnoj industriji vec mere masu vazduha. Ti o kojima pricate sve vreme, protokomer ima klapnu

      Jasnije?

      Ako nije oma cu zovem bricka u pomoc da razjasni (brick, NHF )

      PS: 3 godine ste na Cannonu i neznate da objasnite choveku, nekapiram
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Srdjan
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 2416
        • Bajina Basta/Beograd

        #18
        Jasno... Dolazi do nagomilavanja uljanih para i onda jednog dana sve to lepo sagori..
        A za protokomer smo davno naucili da ne meri protok, ali u zemlji srbiji je lakse nekome reci protokomer nego air mass meter, ja sam par puta to pokusao sa lokalnim majstorima i svi me nesto cudno gledaju...
        Lancia Kappa 2.0 20v

        Comment

        • dr cosworth
          CBC Senator
          • 07.08.2006
          • 242
          • Beograd
          • Ford Sierra Cosworth

          #19
          Nije air mass meter nego mass airflow sensor da budemo precizniji

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            MAS MAF AMM isto dete sa puno imena MAP+MAT ista funkcija drugi algoritam samo najotporniji na velike pritiske te odatle pobednicka kombinacija.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • zverko
              CBC Senator XXL
              • 19.08.2005
              • 7085
              • BGD
              • Audi A4

              #21
              booste, ovo je jasno ali nije slucaj kod svih automobila. znamo da tim zickama steti ulje u bilo kom vidu, da li je od iberlaufa ili nauljenog filtera za vasduh nije bitno. sta je sa onim vozilima (kao npr moj auto) gde je igerlauf daleko u odnosu na MAF. logicno je da ni jedan deo na autu pa ni taj nije vecan sta vise MAF ima vek trajanja ne znam ni ja koliko i usled te exploatacije se zaprlja od cadji i masnoce koje motor uvuce kroz usis a filter za vazduh ne zadrzi. zar ne...
              deutsche gemacht-gut gemacht...

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #22
                Hehe... jesi pratio dokle se doseze povratni puls?

                Pitaj ogledalo
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • zverko
                  CBC Senator XXL
                  • 19.08.2005
                  • 7085
                  • BGD
                  • Audi A4

                  #23
                  ali suvise je daleko bre, mora da prode kroz IC pa srevo pa turbina i onda MAF... nego el sme da se ciste te zicke nekim sprejom, odmascivacem ili sta ti ja znam...

                  ne razumem ovo za ogledalo???
                  deutsche gemacht-gut gemacht...

                  Comment

                  • 230
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2007
                    • 775
                    • Semberija

                    #24
                    nego el sem da secite te zickenekim sprejom, odmascivacem ili sta ti ja znam...


                    Ako pitaš za čišćenje unutrašnjosti MAF-a, dosta se pričalo o tome, najbolji za te stvari je sprej za čišćenje elektronike...
                    155+75=230
                    VIVA LA VITA!!!

                    Comment

                    • zverko
                      CBC Senator XXL
                      • 19.08.2005
                      • 7085
                      • BGD
                      • Audi A4

                      #25
                      al sam ga napiso a... kazi ...
                      deutsche gemacht-gut gemacht...

                      Comment

                      • 230
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2007
                        • 775
                        • Semberija

                        #26
                        Ni ja sam nisam znao da razumem taj jezik...
                        155+75=230
                        VIVA LA VITA!!!

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #27
                          Zverko, koliko god da stojis daleko od ogledala uvek se vidis

                          Elem, pricas o turbo motorima i tu je jos gora situacija, dok BOV neotvori chudo se deshava (obicno je tako nesrecno postavljen da izbacije pred turbinu

                          Studiraj sistem od cranck house ventilation , pa nadjes, malo kolo pa nadjes veliko kolo
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #28
                            usled te exploatacije se zaprlja od cadji i masnoce koje motor uvuce kroz usis a filter za vazduh ne zadrzi. zar ne
                            ne.
                            25 sekundi nakon gasenja motora koji je pre toga radio sa 3000+ rpm, ECU ubrizgavanja salje posebnu struju u trajanju od 5sekundi koja dovodi do uzarenja niti do tacke usijanja na dovoljno visoku temperaturu da se sve necistoce spale.
                            dakle, ECU ima i funkciju samociscenja AMM-a.

                            konkretno Bosovi sistemi, uglavnom evropski auti.

                            neprijatelj broj 1 AMM i same niti i pratece elektronike koja je takodje izlozena jeste visoka temperatura vazduha koji se u****va.

                            u vrelim klimama AMM ima kraci zivotni vek, u hladnim podrucjima gotovo nikada se ne pokvari sam od sebe.

                            AMM sa metalnim kucistem (koje je i hladnjak elektronike ujedno) je dugotrajniji po tom pitanju, a plasticni su osetljiviji.

                            problem sa samociscenjem je sto je namenjeno za prasinu a ne za masti i ulja koja se taloze u vecim kolicinama, u motorima gde je konstruktivno AMM nezasticen od uljnih isparenja.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • igor_PG
                              CBC Početnik
                              • 03.11.2007
                              • 6
                              • Novi Sad

                              #29
                              Ja stvarno ne znam mislim da sam postavio pitanje na svoje mesto,a mislim da je vase da odgovorite na njega,a ne da se raspravljate samnom! izvinjavam se doticnom za ono "pametnjakovic" ! I jos nesto da dodam ja nisam ni nepismen ni glup kako je neko od vas to pomenuo,i molicu vas bez bilo kakvih komentara upucenim meni jer se ne zelim sa bilo kim od vas raspravljati!!!!!!!!!!!!!!! Ako mozete odgovarajte na postavljeno pitanje!!!


                              nadam se gospodo da smo se razumeli!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                              Comment

                              • igor_PG
                                CBC Početnik
                                • 03.11.2007
                                • 6
                                • Novi Sad

                                #30
                                drago mi je da postujete ono sto kazem!

                                Comment

                                Working...
                                X