Iskljucenje Motronica!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hermes
    CBC Senator XXL
    • 14.02.2006
    • 1306
    • https://t.me/pump_upp
    • bemve

    Iskljucenje Motronica!?

    U nedostatku boljih aktuelnih tema, listam ja tako stare stvari....i istrci mi sledeca tema

    http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... =bmw#27761

    gde je Boost cacnuo mecku koja verovatno nece nista od toga da radi, ali voli da zna ( a ta mecka sam bio ja)....

    Originally posted by BOOST
    206 >> Da ti dam na znanje da jedan Motronic na BMWu, moze da da 42% vise snage iz motora na kojem je, chistim ISKLJUCENJEM LAMBDA SONDE!!

    No, te situacije nezovem tuningom ali ako se bas hoce uz neizbezno povecano grejanje motora, moguce je

    U pitanju je jedannedostatak u Motronicu koji otvara vrata za "tuning".
    94 godine je rupa zatvorena
    Pa jel moze malo opsirnije objasnjenje te `rupe`, bez obzira sto je stetno
    https://t.me/pump_upp
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Zanimljiv citat si nasao...42% mije malo
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Jednostavno je paljenje na motroniku islo na vrlo agresivno prateci kvotu injektora koji bez lande zasipaju.

      Za 2-3 minuta voznje mozes da nateras glavu da se iskrivi od termickog prirasta jer sistem za hladjenje nemoze da proprati .

      Limp home mode nije bio dovoljno brz pa su deca u svedskoj jos 88 nasli fazon da preko prekidaca pod pedalom gasa iskljuce lambda sondu sroz na skroz sto e davalo superioran efekatmotora ali ih je dosta precenilo mogucnosti i iskrivilo glave.

      Ko se zadnji smeje... umire od smeha

      PS: Igro sam se sa tada novim 325i model 87
      Meren je na 240Ks na dyno benku.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Znaci samo obrtaji....a kako prevariti blokadu?
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • Hermes
          CBC Senator XXL
          • 14.02.2006
          • 1306
          • https://t.me/pump_upp
          • bemve

          #5
          A, tu si....

          A jel moze to kao malo da poveca snagu, samo malo da poveca temperaturu.....izgleda da me mnogo dobro sluzi moj auto, ne kvari se, pa moram ja da ga kvarim

          Konkretno, na mom autu ( iz potpisa) imam Motronic, ali neku verziju motora koja fabricki nema lambda sondu. I sta ja onda da radim, sta da iskljucim, pa da ga pregrejem?

          @M A blokadu prevaris kad vozis na plin
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Nije BOOST na to mislio vec da motronic moze da isprati snagu do 40%vise bez da se menja ECU jedinica.
            To naravno ne znaci da mozes da cacnes ecu i dobijes 50+KS
            Da bi to postigao morao bi masinski da obradis motor i glavu, povecas kompresiju odradis usis i izduv, dizne i jos neke sitnice, a motronic ce to ispratiti sitnom prevarom. To naravno ne mozes ispratiti venturi plinom jer je cifra blizu 100ks/l za sta treba dosta obrtaja na sve te obrade.
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • Hermes
              CBC Senator XXL
              • 14.02.2006
              • 1306
              • https://t.me/pump_upp
              • bemve

              #7
              Zaboravi na plin, to sam rekao cisto zbog blokade

              Koliko vidim , ovde je povecanje snage doslo bez otvaranja motora.
              Dakle, postoji li nacin da oni koji nemaju lambda sondu na neki nacin prevare Motornic, tacnije kako da ja sipam gorivo vise nego sto treba,a da Motronic to isprati?

              A moze i neko detaljnije objasnjenje kako se iskljucuje sonda tim prekidacem ispod pedale gasa u slucaju da imas lambda sondu.
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Ne mozes povecati snagu bez prerade hardvera sem ga pustiti u obrtaje ili poigrati se tackom paljenja sto zahteva "chip" sto je neki sitan dobitak. Pri punom gasu gorivo se ne navodi preko lambda sonde tako da time nista ne dobijas.

                PS: Igro sam se sa tada novim 325i model 87
                Meren je na 240Ks na dyno benku.


                Nije receno sa cim se sve igrao
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Hermes
                  CBC Senator XXL
                  • 14.02.2006
                  • 1306
                  • https://t.me/pump_upp
                  • bemve

                  #9
                  Pa stalno se provlaci prica da bez dodatnog vazduha visak goriva ne moze da sagori, pa mi nije jasno bas da li se otvara motor ili ne.

                  E, garant nas sad pusta da diskutujemo nas dvojica, a on cuti sa strane i posmatra....( i smeje se, verovatno)
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #10
                    Ma ne smeje se on....zna da je to izmereno na prednjim tockovima!
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      bez dodatnog vazduha visak goriva ne moze da sagori
                      nije prica, to je hemijska cinjenica.

                      ali, ovde uopste nije rec o tome.
                      kolicina vazduha je ista, pomereno je paljenje i time promenjena termodinamika procesa konverzije toplote.
                      vise toplote - vise efekta motora.

                      a paljenje je pomereno laziranjem ECU da uradi navodjenje motora po nekim drugim parametrima.

                      uz vise korisne toplote (snage) nus pojava je i vise otpadne toplote i to u odnosu 1:2.
                      vise otpadne toplote jednako topljenje motora tj njegovih delova kada se ne odvede dovoljno brzo, sa posledicama koje su opisane.

                      ti bi hteo da malo povecas toplotu sagorevanja ali pri tome nemas niti jedan instrument za kontrolu i upravljanje tim procesom.

                      nemas doziranje...

                      fabrike su radi doziranja koliko i gde je granica bezbednog navodjenja motora upotrebile lambda sondu, EGT sondu, knock sondu i napravile mape medjusobno povezanih radnih parametara po nekom algoritmu, da bi ogranicile exspresno ako krene saogrevanje u nekontrolisano/ detonaciju.

                      neke fabrike su uspesnije, neke manje, neki motori pouzdanije odmereni neki manje i otuda razliciti max efekti motora za jednu datu zapreminu.

                      SAAB ima jonsko ocitavanje radnih parametara sagorevanja i time prednost da preciznije i brze moze da urpavlja limitima efekta motora.

                      ti mozes i na tvom motoru da odvrnes slavinu (pomeris paljenje) da dobijes jaci motor, pitanje je nagadjanja koliko jako da odvrnes slavinu a da ne istopis motor do stanja havarije.
                      jedna od mogucnosti je metoda probe i pokusaja ako ti se isplati da ti sam preuzmes kompletan rizik.

                      inace, svi motori svih fabrika (obicni modeli) su uvek u realnosti manjeg efekta od maximalno moguceg, upravo zbog margine sigurnosti da se ne dostigne limit materijala tj da motor funkcionise bez greske.


                      knock senzor treba u praksi da prepozna na vreme prvu detonaciju i da munjevito zavrne slavinu (paljenje vrati) da se ne dogodi druga pa treca itd detonacija.
                      ako proces uspe motor je preziveo, ako ne uspe dovoljno brzo motor ide u otpadno gvozdje. kod nekih motora i kod nekih fabrika to bolje radi kod nekih losije...

                      ima bezbroj primera da su detonacije razbile motor u pokusajima da se juri veci efekat motora naknadnim pogadjanjem limita motora a dato gorivo i datu temperaturu klime u kojoj se odvija proces oksidacije goriva.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Hermes
                        CBC Senator XXL
                        • 14.02.2006
                        • 1306
                        • https://t.me/pump_upp
                        • bemve

                        #12
                        Ja samo trazim nacin kako da spalim svoj motor, besprekorno me sluzi, a ja na to nisam navikao

                        Dobro, necu bas da to uradim, nego me zaintrigralo ono 42%. a sto se margina sigurnosti tice, ja sam gradjevinski inzenjer, upoznat sam mozda i previse sa koeficijentima sigurnosti.

                        A ako cemo posteno, ko je jos naucio na tudjim greskama? Aha, pa najbolje se uci na svojim greskama.
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          pa to jeste...
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Nemoze covek da ode da radi a vi osinete

                            brick je u sustini napisao sve sto je neophodno znati.

                            Za M-a.. Dr Schrik 292 , blokada dignuta na 7200 rpm funkcija gasenja lambda kontrole preko switcha ispod pedale gasa.

                            Ostatak setupa je fabricki. Takozvani vrzi seljacki tuning, racunajuci da je to bilo pre 20 godina , progleda se kroz prste svojim glupostima
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #15
                              Pusti ti to...seljacki ne seljacki 40-50KS ne bi se bunio da budem ljakse hehe
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              Working...
                              X