Astra G problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #16
    Bas mi je cudno, moram malo da razmislim posto se takvi slucakevi retko desavaju. Ovog puta stvari nisu logicne ako shvatas sta hocu da kazem , jer ako auto radi na predvidjenom leru a motor se trese tu se desavaju neke mnogo ozbiljnije stvari zato sto u bilo kom slucaju, prekida rada diszi, preskakanja varnice kabla i dr. obrtaji treba da se poremete a ne da su konstantno na predvidjenom mestu.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Black Knight
      CBC Senator XXL
      • 13.10.2004
      • 2020
      • Novi Beograd, kicblo

      #17
      Nenade...Kod Opela se pali LED za AMM/MAF...tako da nije(ne verujem)to...sem ako ti nije croko LED( ? )...meni nekako djavo neda mira...Secate li se problema sa ~Vojvodom?
      Pa po nekoj mojoj logici...slicno je?!...

      e sad posto ne znam strucno da objasnim...nadam se da necete zameriti...Koliko sam procitao na forumu i naucio...(konkretno) na Opelu postoji...ha kako da ga nazovem...(ne mogu da se setim pravog naziva)..."regulator gasa" (kad stisnes gas kazaljaka za obrtaje skoci naglo, ali zato se vrati polako...) pa po nekoj mojoj logici u trenutku ne bacanje varnice sa jedne svecice moze da ne oscilira rpm pa da ga to zavara...

      p.s. kablovi nebi mogli da se provere na diagnostickom aparatu!
      p.p.s Za EGR ventil bi ti se upalila "check engine" LED!
      Injection is good,but I'd rather be blown!

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        Sto se kablova tice, zar to ne bi pokazao na kompjuterskoj dijagnostici, kao i AMM ? I zar ne bi trokirao u voznji da su kablovi u pitanju?
        a otkud bi mogla dijagnostika da bilo sta proveri i strpa u memoriju kada kablovi nisu kompjuterski nego najobicnija zica... u prevodu kompjuterska dijagnostika sluzi kao ispomoc serviseru da pogleda u "istoriju" motora.

        tebi i trokira auto u voznji, na leru kako opisujes.

        dakle, pre nasumicnog menjanja lambda sonde, brizgaljki i ostaloga potrebno je utvrditi razlog problema.

        posto je problem povremeni to sigurno nije dovod goriva niti brizgaljke pa idemo dalje. moze da bude dovod vazduha a to se moze izmeriti u servisu ili u kucnoj organizaciji inistrumentom (vakuemmetrom) ili jos bolje vizuelno uz gas za upaljace kojim se polako prelazi oko creva u**** dok se ne primeti (ako ima) gde kroz crevo ulazi fals vazduh.

        i najpre, elektricni problem. kako je zima bila sa snegom to je i soli bilo po ulicama a koliko znam Astra nije zasticena odozdo ispod motora pa se to sve lepo nabacuje na kablove, kontakte, spojeve itd.

        VN kablovi su vec trebali biti promenjeni u okviru redovnog odrzavanja pa stoga treba da se izmere.

        dovoljno je da ije otpor na jednom kablu veci nego sto treba pri mehanickmom pomeranju (kocenje, uzbrdo itd) i da nema varnice, i eto rada na 3 cilindra.

        takodje filter goriva je morao da se promeni na tih 80.000km pa ako nije menjan do sada iz fabrike i on je na listi sumnjivih.


        ako taj Beoauto za redovno odrzavanje koje nije cak ni servis postavlja takva pitanja , ja bih ih izbegavao u sirokom luku ili radije sam odradio posao. ako neko ne zna sta treba da radi tesko da zna i kako to da uradi.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • SreckoBG
          CBC Član
          • 23.02.2005
          • 79
          • Novi Beograd

          #19
          Vec sam pomenuo da sam imao slican problem. To se desavalo posle ugradnje plinskog uredjaja i posle voznje stotinak km na plin. Kad sam ga palio (na benzin, naravno), u pocetku je ljuljao po citavih deset minuta i vremenom sve vise i vise. Svecice su bile nove, kablovi "presli" 20 000 km. Ocistio sam i dizne i proveo sate i sate u mozganju, ali to ti je Zona sumraka. Izvadio sam uredjaj i taj problem se vise nije javljao. Od tada sam presao 10 000 km. Znaci, nisu: svecice, kablovi, AMM,IAC, filter goriva, lambda sonda, dizne.
          Inace, kod Opela pali check engine ako su kablovi ili svecice mnoooogo losi i tada trza i skace, a ne ljulja.

          Comment

          • Wiz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3104
            • Nish

            #20
            najpre, elektricni problem. kako je zima bila sa snegom to je i soli bilo po ulicama a koliko znam Astra nije zasticena odozdo ispod motora pa se to sve lepo nabacuje na kablove, kontakte, spojeve itd.

            Ipak jeste,mada nije bullet proof

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #21
              Izvadio sam uredjaj i taj problem se vise nije javljao
              u prevodu nepeavilno ugradjen uredjaj za gas koji je pokvario benzinski sistem.
              mislio sam da pricamo o autu koji nije namerno pokvaren nekom prepravkom vec je bio ispravan pa se nesto poremetilo.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • VTEC
                CBC Veteran
                • 06.11.2004
                • 199
                • Novi Beograd

                #22
                Slican problem sam imao na Omegi auto se isto tresao na leru pri 800 RPM nekad se i ugasi. Ispostavilo se da je neka zica kod kompjutera gubila kontakt. Objasnjenje koje mi je dao majstor je bilo tipa: " Gubu ti kontakt komp, tako da se resetuje u toku rada". Posto nisam strucan oko elektronike toliko sa zadrskom sa prihvatio ovo objasnjenje, mada posle servis nisam imao problema u leru
                16 v's thats 8 more than i need!

                Comment

                • SreckoBG
                  CBC Član
                  • 23.02.2005
                  • 79
                  • Novi Beograd

                  #23
                  Taj slucaj sa plinom je duza prica i nije za ovu temu. Hteo sam da pokazem slicnost simptoma i da probam da eliminisem delove za koje sam utvrdio da nisu uzrok "ljuljanja". U sadasnjoj situaciji, kada nepravilnost u radu nije stalna, tesko je naci resenje. Jedino da se menja deo po deo, sto je, naravno, blesavo. Necu da pominjem delove, jer ih ne znam sve, a i za dosta njih ne znam za sta sluze. Nadam se da ce NikBG resiti problem, jer cu i ja biti blizi shvatanju sta se meni desavalo.

                  Comment

                  • SreckoBG
                    CBC Član
                    • 23.02.2005
                    • 79
                    • Novi Beograd

                    #24
                    NikBG,
                    da li ti u tom teskom trenutku motor ima zvuk kao oni "nabildovani" motori u americkim autima? Zvuce kao da imaju nepravilan rad, a to im je izgleda normalno.

                    Comment

                    • NikBG
                      CBC Član
                      • 13.03.2005
                      • 23
                      • Beograd

                      #25
                      Zvuk u tom trenutku nije znacajno poremecen, bar ne uvek, ponekad je bilo da kad dodam gas u tom trenutku da dobije takav zvuk, ipak dosta tisi nego ti Amerikanci

                      Comment

                      • NikBG
                        CBC Član
                        • 13.03.2005
                        • 23
                        • Beograd

                        #26
                        Update: Sada je problem sa ljuljanjem i tresenjem skoro nestao, majstor je promenio i svecice, izgleda da je bolje od tada. Nego se sada pojavio drugi problem, koji datira od one prve popravke kada je zamenjena lambda sonda i kada su ciscene brizgaklje i izgleda ovako: Kada je hladan, upali iz prve, isto tako i kad je vruc, ali negde izmedju, kada je kazaljka temperature ispod 80 stepeni, dugo vergla i tesko se upali, UVEK. Cim se ugreje iznad 80, pali normalno. I ujutro kad je hladan pali normalno. Auto je ostao u servisu preko noci da bi se ohladio i da bi proverili termodavac, kakve vrednosti daje kad je hladan, dakle na 15-20 stepeni koliko iznosi tepmeratura okoline. Jutros sam uzeo auto, kazu da su proverili i da je termodavac u redu. Moze li biti da termodavac daje pogresne informacije samo u jednom opsegu temperature, npr 60-80 stepeni?

                        Comment

                        • NikBG
                          CBC Član
                          • 13.03.2005
                          • 23
                          • Beograd

                          #27
                          I jos jedno pitanje: Moze li termodavac da uzrokuje druge probleme u radu, osim pri paljenju?

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #28
                            Originally posted by NikBG
                            I jos jedno pitanje: Moze li termodavac da uzrokuje druge probleme u radu, osim pri paljenju?
                            Pojasni. Pa on i prouzrokuje probleme u radu ako je signal za ECU. Kako mislis pri paljenju
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • NikBG
                              CBC Član
                              • 13.03.2005
                              • 23
                              • Beograd

                              #29
                              Mislim pri startovanju motora. Da li uzrokuje probleme samo tada ili uvek kad motor radi? I moze li da daje fals informaciju samo za odredjeni tepmeraturni opseg? I da zbog toga nisu utvrdili njegovu neispravnost jer su ga testirali na 20 stepeni celzijusa, tolika je temperatura u servisu, tolika je tada bila temperatura motora jer se hladio ceo dan. Ali napominjem, kad se dugo hladi, startuje normalno, i kada je vruc isto. Kad odstoju jedan sat pri ovim temperaturama napolju, onda nece da startuje dobro, vec vergla duze i tesko upali, onako lenjo se podizu obrtaji od nule do lera, ne skoce kao sto treba.

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #30
                                prosto ko pasulj

                                ako sumnjas na termo davac (pazi na koji posto ih ima i po 3 komada na motoru za razne sisteme) jednostavano ga otkaci onda kada mislis da nepravilno radi i uveri se da li ima ili nema bitne razlike.
                                ako ima bitne razlike onda je ispravan, ako nema onda je verovatno neispravan.
                                za prvu pomoc premosti konektor (adaptiraj prikljucak) privremeno na neki od presotalih termo davaca i tim e ces tacno znati da li to jeste ili nije uzrok problema.
                                iz opisa, ne lici na tipicno ponasanje koje uzrokuje kvar termo davaca.
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X