Vidim da je ovo malo bajat post ali i dalje ne mogu da shvatim zasto se dize tolika graja oko K glave. Jedan relativno prost sistem koji se i prosto remontuje prakticno u kucnim uslovima. Ima par procedura i kad se usteluje ustelovana je
Moze da trosi i 8 litara/100km ako je sve OK
1. Da li pumpa isporucuje dovoljan pritisak i da li moze da izbaci litru za manje ili jednako 40 sekundi
2. Da li je ispavan termodavac (ako je KE jetronic)
3. Da li je ispavan hidroaktuator (ako je KE jetronic)
4. Da li je ispravan prekidac za otpusten gas (ako je KE jetronic)
4. Kakav mlaz bacaju dizne, kakav je protok kroz dizne -> moze se ocistiti
5. Kako je nastelovan protokomer. Ako je auto na plin i detonirao je onda nije nikako
-> isto se moze nastelovati
6. Da li sve komore daju istu kolicinu goriva ako ne -> moze se nastelovati
7. Koliki je sistemski pritisak -> moze se nastelovati
8. Naravno da li je dobar vakum, tj da li sistem vuce 'fals' vazduh
9. Da li je smesa dobro ustelovana i ler gas -> moze se nastelovati
10. Da li je paljenje dobro podeseno (ugao i vakuumi)

1. Da li pumpa isporucuje dovoljan pritisak i da li moze da izbaci litru za manje ili jednako 40 sekundi
2. Da li je ispavan termodavac (ako je KE jetronic)
3. Da li je ispavan hidroaktuator (ako je KE jetronic)
4. Da li je ispravan prekidac za otpusten gas (ako je KE jetronic)
4. Kakav mlaz bacaju dizne, kakav je protok kroz dizne -> moze se ocistiti
5. Kako je nastelovan protokomer. Ako je auto na plin i detonirao je onda nije nikako

6. Da li sve komore daju istu kolicinu goriva ako ne -> moze se nastelovati
7. Koliki je sistemski pritisak -> moze se nastelovati
8. Naravno da li je dobar vakum, tj da li sistem vuce 'fals' vazduh
9. Da li je smesa dobro ustelovana i ler gas -> moze se nastelovati
10. Da li je paljenje dobro podeseno (ugao i vakuumi)
Comment