Injektori. Vec mnogo puta ponavljan problem na tom motoru. Velika je verovatnoca da jedan ili vise injektora curi, sto rezultuje tezim paljenjem posle duzeg stajanja, zbog pada pritiska. To je i razlog zasto varira ler, jer u voznji to neces osetiti. Pretpostavljam da su u Calibri ocitali "Multiple cylinder misfire", sto je redovna greska u ovim slucajevima.
Opel Astra 1.6 twinport 105KS - treperi na leru
Collapse
X
-
Mislim da si u pravu za gresku ali nisam 100% siguran, elem fala na savetu ajd sada reci i sta raditi i prevedi u novac , otprilike koliko i ko to moze da sredi
E da i dodatno pitanje ako su injektori (brizgaci), zar bi onda isto radio i na plin i na benzin zar to nisu razliciti brizgaci ?! tj auto stuca i na plinu i na benzinu.
Fala pozzz
Comment
-
-
Cek malo izgleda da nisam propratio celu temuNisam skapirao i da na plinu ima isti problem. Pazi ovako ako je plinski komp mapiran prema prljavim benzinskim injektorima moze biti da zbog toga i na plinu malo zeza, mada za to nisu velike sanse. simptomi koje ti opisujes su klasicni simptomi zaprljanih injektora na Z16XEP motorima, imao sam desetine takvih slucajeva, ali u celoj prici se ne slaze los rad na plinu. Ja mogu da ti ponudim ciscenje injektora Wynn's-om (ne onim sto se sipa u rezervoar i koji ima na svakoj trafici), u 95% slucajeva resava taj problem. Ideja je da sredimo auto da radi besprekorno na benzin, pa cemo onda da vidimo kako radi na plinu.
Comment
-
-
Izgleda da sam ja u onih 5% slucajeva, aaaaa, elem taj tretman Wynn's-om su radili ovi u Komnenovicu kace ga na neku masinu proces je trajao oko sat vremena rada motora ne iz rezeorvara nego iz te masine, tada je promenjena i 2 lambda sonda na kojoj je komp javljao gresku, ni to nije resilo problem.
Znam da ga treba resiti da radi dobro na benzin, pazi auto tada kada je radjen Wynns u Komnenovicu nije ni imao plin, plin je stavljen pre otprilike 3000km gde su mi u AC Rasicu rekli da ima taj problem koji treba resiti jer ce se isto ponasati i na plin kao sto se i ponasa, ali ni oni nisu znali sta je tacno problem pretpostavljaju da je nesto sa klapnom ler gasa...
I tako vishe nemam ideju sta da mu radim, vec sam se i navikao na takvo stanje, mogu da ga dovezem do tebe da pogledash nije frka baci na PM tel pa cu te okrenuti da se dogovorimo.
Jos jednom fala na sugestijama
Comment
-
-
@nagata je uputio u smer najcesce vrste kvara, dizne pa ako to ne pomogne..
stara prica vergla opet dugo i ne ravnomerno radi na ler gasu i opet cudno prima gas
proveri (ti ili neko) kako zaptivaju spojevi na mestu gde je menjan filter goriva.
ako tu ulazi vazduh kada motor ne radi, prvo paljenje motora je na vazduh (dok se ne izbaci) i stoga 20 sekundi problema sa paljenjem.
ako tu curi benzin napolje dok motor radi, ljulja se pritisak u benzinskom sistemu i stoga i dizne rade nepravilno i pogresno se odmerava kolicina potrebnog goriva (osnova je pritisak benzina i vreme otvaranja dizni).
pojava knedle pri davanju naglog gasa ukazuje da nema dovoljno goriva. uklapa se u ostale simptome da negde curi benzin u delu od pumpe u rezervoaru do dizni.
mora da bude uspostavljena apsolutna zaptivenost, apsolutna da bi radilo sve kako treba.
ne znam gde je na tom autu fizicki lociran filter goriva, ali njega bih prvo proverio.
takodje, postoji i sansa doduse mala da je stavljen pogresan po tipu filter goriva.
pogledaj oznaku na ovom koji imas, i uporedi sa modelom koji je predvidjen za tvoj motor.
provera filtera/ spojeva zaptivanja ne kosta gotovo nista, mozda pola sata vremena a moze pomoci da se ogranici poreklo smetnje.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment