Sigurnosni mod i ponasanje L sonde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TECA
    CBC Senator XXL
    • 14.10.2007
    • 2355
    • Oz

    Sigurnosni mod i ponasanje L sonde

    Fiat stilo 1.6 16v 2002g. mot.182 B6000 ugradjen sekvent
    Auto radi samo na leru,ne reaguje na papucicu gasa.Dijagnostika prijavljuje P 1121 polozaj leptira,staza 1 prisutno.Pre nekoliko dana je bio kod majstora koji mu je i ugradio plin ,zbog nestabilnog ler gasa.Ociscena je klapna gasa(tako sto je potopljena u ultraz.kadu jedno sat vremena ) i radio je posle toga kako treba.Danas nikako.
    Skinem i rasturim klapnu a unutra samo malo vlage,ocistim,vizuelno klizne povrsine TPsenzora u redu,motoric klapne radi u oba smera,vratim sve nazad a ono isto.Probacu drugu klapnu ali tek u subotu,nisam siguran da je do nje a evo i zasto:
    Po resetovanju kompa,auto upali,primi gas 1-2puta(Tada se i otvara klapna),sve je to praceno sa dosta crnog dima,nakon toga auto vise ne reaguje na papucicu gasa,radi i dalje na leru.U mernim blokovima obadve Lsonde miruju na0,8V a auto radi tako vec 15min.Papucica gasa reaguje na pritiskanje u rasponu od 0 do 100%.Pitanja:
    Da li kada udje u sig.mod ECU ne nevodi vise ubrizgavanje na osnovu lambdi?
    Da li plinski komp.moze na neki nacin da blokira rad klapne gasa?
    Da li je neko imao slican problem ?
    Da napomenem da P1121 nije moguce obrisati kao gresku,stalno je prisutna
  • Boki Ar
    CBC Senator XXL
    • 11.11.2004
    • 2827
    • Aranđelovac
    • Vektra

    #2
    Posle čišćenja je uradjeno osnovno podešavanje? Ako je greška permanetna treba proveriti žice...

    Comment

    • TECA
      CBC Senator XXL
      • 14.10.2007
      • 2355
      • Oz

      #3
      Ipak je klapna!Stavljena polovna i radi kako treba,samo sto je bezobrazno skupa.
      Boco,pokusana je adaptacija prethodne ali nije vredelo,hvala u svakom slucaju!

      Comment

      Working...
      X