pocetkom leta kupim auto (sada vec bivsi) na kome je bio raskacen IAT i dva konektora u dzeku prespojena OTPORNIKOM, takodje na instrument tabli sam imao jedan potenciometar od kojeg su kablovi vodili do motornog prostora tj. do konektora za IAT ali su bili raskaceni.
Normalno nisam ima pojma u cemu je stvar i lepo kablove i potenciometar iscupam iz auta, otpornik izvadim iz dzeka i utaknem dzek u IAT i resetujem ECU...........
Dok danas na ovom forumu nisam procitao da ECU moze da se laze pomocu otpornika, umesto da IAC daje pravo stanje temperature vazduha, onda u garazi nadjem taj POTENCIOMETAR sto sam skinuo sa auta i izmerim mu otpor i on iznosi od 300-10000 oma i onda ukapiram za sta je to ustvari sluzilo......
E sada me zanima vase misljenje o ovome i deluje li to uopste, mislim kako se to ponasa u voznji.......
Normalno nisam ima pojma u cemu je stvar i lepo kablove i potenciometar iscupam iz auta, otpornik izvadim iz dzeka i utaknem dzek u IAT i resetujem ECU...........
Dok danas na ovom forumu nisam procitao da ECU moze da se laze pomocu otpornika, umesto da IAC daje pravo stanje temperature vazduha, onda u garazi nadjem taj POTENCIOMETAR sto sam skinuo sa auta i izmerim mu otpor i on iznosi od 300-10000 oma i onda ukapiram za sta je to ustvari sluzilo......
E sada me zanima vase misljenje o ovome i deluje li to uopste, mislim kako se to ponasa u voznji.......
Comment