evo jednog zanimljivog slučaja od danas.u pitanju je fiat punto 1,2 16v 2001.pre nekih nedelju dana sam mu ugradio sekvencionalni sistem,nakon toga je čovek bio u perionici i oprali su mu motor(bez ikakve potebe ,al ajde)nakon toga je motor malo trzao i prekidao rad pa ga je čovek odvezao u jedan (ovlašteni servis u okolini)ljudi su sredili trzanje ali od onda gori CHEK ENGINE.dijagnostika prijavljuje neispravna lambda sonda,oni je promene i dalje ista stvar,lampica non-stop gori,kažu ljudi sigurno je problem sa gasom.i danas mi se auto pojavljuje i isto moja dijagnostika očitava lambda sonda.da olakšam problem nema veze ni sa pranjem motora,ni sa gasom,da vas sad vidim...
mini kviz
Collapse
X
-
Zašto onda u uvodu pišeš:
čovek bio u perionici i oprali su mu motor(bez ikakve potebe ,al ajde)nakon toga je motor malo trzao i prekidao
Koja greška je tačno "pročitana", L-sondu će da prijavi iz više razloga, uopšta ne mora biti da je ona mrtva?
-
-
izvinite nisam bio kući,a pokrenuo sam temu.dakle nismo merili kompresiju,jer nije bilo potrebe,mislim ni jedan simptom nije ukazivao na eventualni gubitak kompresije.svi kablovi stoje na svom mestu,auto potpuno normalno radi i na benzinu i na gasu,na gasnoj dijagnostici očajno čita lambda sondu amplituda čas ima oscilacije čas se zamrzne i tako.benzinski deo kačen na 3 dijagnostička aparata visa,lounch i SUN PDL1000,i svi pokazuju isto lambda sonda u prekidu.lampica konstantno gori,u ovlaštenom servisu su 3 sonde stavljali i opet isto.pođite od logike auto opran,pojavilo se trzanje,otklonjeno trzanje(mokri VN kablovi verovatno) od tada stalno gori lampica.zanemarimo dijagnostički aparat kao pomoć u konkretnom slučaju,odakle krenuti?
Comment
-
-
Brišite celu temu, neka postavi ponovo ali "pismenije"..Ne mož' ovo 'vako.
Sad će pitanje zašto ne može..evo:
gorky:problem nema veze ni sa pranjem motora,ni sa gasom,da vas sad vidim...gorky:pođite od logike auto opran,pojavilo se trzanje,otklonjeno trzanje
Comment
-
-
blizu si profesore
ja sam pošao od logike da je auto oteran u servis i tada nastaje problem,ovlašteni je servis,sigurno nisu auto motkama mlatili,pošao sam od toga da je auto nakon pranja kod mene doteran šta bih radio.inače auto sam uzeo da radim najviše zato što sam bio revoltiran standardnom konstatacijom majstora,kada crkne sijalica u faru-mora da je zbog gasa,kada ne znamo gde je kvar-sigurno je gas.tako da je gasni uređaj dežurni krivac za sve kvarove na vozilu.hteo-ne hteo morao sam da uzmem posao jer su majstori meni bacili vruć krompir.
Comment
-
-
ma ne hebem boki,izneo sam podatke koji su meni rečeni kada mi je doteran auto u servis.naveo sam da nema veze sa pranjem čisto da bih olakšao da ne bi bilo onog mokri kablovi ,konektori,vlaga u kompu i slično,čisto da unapred kažem nije promblem sa vlagom bilo gde.osciloskop bi bio od pomoći prilikom rešavanja ovog problema,ali kada ga nemam bio sam primoran da se snalazim kako znam i umem,zato sam odmah rekao da zanemarimo upotrbu dijagnostičkih alata jer svi prijavljuju isto lambda sonda.ja sam konkretno prvo koristio visu 1 greška oxigen sensor,obrišem ,čim upalim auto lampica gori greška ponovo prisutna
Comment
-
-
dakle na ECU postoje dva konektora,svaki sa po 60-ak pinova,majstori u servisu su hteli da izduvaju sve konektore prilikom vraćanja jack-a u ležište nepažnjom su iskrivili dva pina koji su se smotali i premostili sa pinovima iz drugog reda.inače iglice pinova su veoma tanke promera oko 05mm na veoma malom rastojanju,na jacku postoji patent osigurač koji drži jack na mestu ukoliko se ne postavi veoma pažljivo,prilikom preklapanja osigurača,veoma lako se iskrive iglice pinova,srećom se nisu slomile jer bi to rezultovalo zamenom ECU.pincetom sam ih ispravljao više od pola sata,pogledaću da li imam eku sliku jacka
Comment
-
Comment