Elekronski sauh na karburatoru... Da ili ne?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Danilo
    CBC Senator XXL
    • 02.10.2004
    • 908
    • Beograd, Dorcol

    Elekronski sauh na karburatoru... Da ili ne?

    Imam ponudu da jeftino (predpostavljam da je jeftino, ali se jos nisam raspravljao oko cene) dobijem dvogrli weber, kao onaj sa mali N, znaci 22/32, ali sa ELEKTRONSKIM SAUHOM...
    Zbog svega sto sam cuo o tim karburatorima, stvario sam neku averziju... Taj elek. sauh me plasi, mrzim elektriku...
    Dakle:

    1. Da li valja to uzimati, i kako se posle ponasa?

    2.Kako se povezuje ta el. dizna, mislim gde, koliko struje joj treba, kako povezeti, kako funkcionise u praksi, itd???

    3.. Koliko para biste dali za njega, obzirom da je polovan, bez usisne grane i kucista filtera.
    www.blindmanmotorsport.com
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    22/32? Pretpostavljam da je difuzor precnika 22 a leptir 32. Da li je tako na oba grla? Da li je drugo grlo mehanicko (otvara se kada se prvo otvori 2/3)?
    Elektricni saugh jednostavno povezes na instalaciju. Radi slicno kao vodeni... Meni se ne svidja jer ne mogu da ga kontrolisem i drzim otvorenog koliko ja hocu i kad hocu... Ali trebalo bi da radi ok.
    Ne bih dao vise od 20e za njega.


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • jaksa
      CBC Senator XXL
      • 23.10.2004
      • 701
      • Novi Beograd, SC

      #3
      0 para.

      Ja cu na floridi 1,3cw od mojih, da izbacim to sra*e i da stavim klasican karburator sa keca 55 ks.

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Elektronskin saug na yugu. OCAJAN. Gledaj da izbegnes ako mozes.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          elektronski sauh uopste i ne postoji, verovatno je rec o klasicnom elektricnom glupom bez imalo ikakve elektronike, obicna termo spirala sa kontra oprugom.
          jako fino radi kada je ispravno i ako je kvalitetno uradjeno.
          nadam se da je prica o original Weber a ne nekoj kopiji.

          bez usisne grane i kucista filtera vazduha za tvoj motor je upotrebna vrednost karburatora ravna nuli, i toliko vredi sam karburator.
          ako takav identican vec imas na svom motoru a ovaj ti treba kao rezerva/za delove sam proceni koliko tebi vredi pa toliko ponudi.

          danas su karburatori egzotika, odavno nema auta koji ih koriste pa je i pitanje koliko je taj Weber ispravan i vec izraubovan (resurs karburatora je oko 50.000-80.000km kada se preporucuje remont a posle jednog remonta baca se i kupuje novi, znaci maksimalno moguce oko 150.000km da izdrzi i ostane u okviru preicznosti fabrikcih normi. (trose se osovinice leptira, polugice membrana, samo kuciste usled kavitacije itd).
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • Danilo
            CBC Senator XXL
            • 02.10.2004
            • 908
            • Beograd, Dorcol

            #6
            Trebalo bi da je potpuno ispravan...
            Sa Ritma 1.5 je.
            Granu i kuciste bih kupio naknadno.

            Znaci, recimo da je ispravan, koliko bi ste dali za njega?
            www.blindmanmotorsport.com

            Comment

            Working...
            X