Hladan start?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dnumka
    CBC Početnik
    • 14.02.2008
    • 3
    • beograd

    Hladan start?

    Kratak opis problema:
    Auto mi je imao problem sa gasenjem u voznji, uglavnom kad hocu da presaltam u nizu, to se desavalo retko, dali je zezalo kad sipam lose gorivo ili j***m li ga zasto.
    odvezao sam ga kod nekog vlade da mi to sredi, uzeo mi 100 eura za zamenu nekog regulatore pritiska i stelovanje monopointa, e od tad mi auto radi fantasticno kad je topao, mozda i nesto manje trosi, ali hladan nece da upali bez gasa i dok se ne ugreje gasi se ako pustim gas. vracao sam mu auto 4 puta ali on ocigledno ne zna da ga popravi, zemenio ni je usput ispravan davac hladnog starta. pre toga je auto lepo radio kad je hladan i palio je bez gasa, kazu da se ta verzija i pali bez gasa.
    Sta moze da bude i kako to da sredim, ne bi da me opet neko o**** a da ne uradi nista.
    Auto inace ima dijagnostiku na instrument tabli, kompjuter, elektricnu diznu, nema sauh...

  • #2
    izgleda kao da IAC ne radi.Oznaka motora,godiste?Dijagnostika na tabli se zove MIL,da li se ta lampica pali u toku voznje?

    Comment

    • dnumka
      CBC Početnik
      • 14.02.2008
      • 3
      • beograd

      #3
      88. god, lampica na tabli se retko pali, samo kad vozim dugo bez gasa (nizbrdo), to mi se uvek i paliolo kad vozim dugo bez gasa, onda se nekad sama ugasi a nekad ugasim auto pa upalim i ugasise, sta je IAC i kako da ga sredim, gde da procitam tu oznaku motora, motor je 1.6i ima mono point, 75 konja, nema katalizator, mada u katalogu za auspuje pise da bi mogao da ga ima, neko mi je rekao da treba da ima lambda sonde ali da su povadjene, stvarno imam neke tri zice pod haubom koje su presecene.

      Comment

      • alexa05
        CBC Senator XXL
        • 23.07.2006
        • 1769
        • Smederevo
        • Opel Vectra B 2.0DI 16v

        #4
        Najverovatnije je C16NZ i daj brate neku sliku motora, izduvne grane itd. da se vidi koliko toliko o cemu se radi.
        EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

        NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

        SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

        Comment

        • gorky
          CBC Senator XXL
          • 08.06.2007
          • 860
          • Vojvodina,Kikinda

          #5
          nije potrebna slika ,jako dobro svi znaju kako izgleda C16NZ,nije mi jasno kakvo štelovanje multec-a,samo neki modeli imaju podešavanje pritiska na regulatoru pritiska goriva,teško da ti je menjao regulator pritiska obično se zameni ceo multec,pošto ih na svakom otpadu ima po nekoliko kilograma,za sitne novce.problem odokativno zaista ukazuje na neispravan senzor hladnog starta,ali i stare svećice mogu tako da se manifestuju,i loše podešeno paljenje može da pravi sličan problem...pošto si popravku platio,moj ti je savet da ponovo odvezeš auto kod majstora i ostaviš auto neka prenoći u servisu pa neka ga on pali ujutro,da mu problem bude jasniji.majstor je očigledno problem rešavao na osnovu iskustva a ne po stvarnoj situaciji na autu,neka se udubi još malo i rešiće

          Comment


          • #6
            1,6i 1988. 75ks:C16LZ,C16NZ,E16NZ
            koji od ova tri je tvoj?oznaka motora pise u saobracajnoj dozvoli i na plocici ispod poklopca motora

            Comment

            • dnumka
              CBC Početnik
              • 14.02.2008
              • 3
              • beograd

              #7
              Originally posted by gorky
              nije potrebna slika ,jako dobro svi znaju kako izgleda C16NZ,nije mi jasno kakvo štelovanje multec-a,samo neki modeli imaju podešavanje pritiska na regulatoru pritiska goriva,teško da ti je menjao regulator pritiska obično se zameni ceo multec,pošto ih na svakom otpadu ima po nekoliko kilograma,za sitne novce.problem odokativno zaista ukazuje na neispravan senzor hladnog starta,ali i stare svećice mogu tako da se manifestuju,i loše podešeno paljenje može da pravi sličan problem...pošto si popravku platio,moj ti je savet da ponovo odvezeš auto kod majstora i ostaviš auto neka prenoći u servisu pa neka ga on pali ujutro,da mu problem bude jasniji.majstor je očigledno problem rešavao na osnovu iskustva a ne po stvarnoj situaciji na autu,neka se udubi još malo i rešiće
              Ma to je rekao da me bolje o****, regulator je menjao, stavio kaze orginal gm-ov, a on nema pojma sta je autu, prespavao je auto skoro nedelju dana kod njega, a sve sto si naveo je provereno a i tesko da je moglo da crkne odjednom, tacnije za dva sata, jedino ako mi nije pokrao delove, ali koliko mi se cini da nije.


              auto je inace N16NZ

              Comment

              Working...
              X