Pozdrav svima!
Radi se o kadetu 1.4(C14NZ).Auto radi nepravilno na leru.Ponekad kada upalim obrtaji su vrlo visoki sve dok ne pritisnem gas,nekad su niski(kao da ce se ugasiti),a nekad variraju.Svaki put kada upalim auto je drugacije.Radio sam ja par stvari u pokusaju da otklonim problem,ali ne ide.Crevo od kanistera sa ugljem(ili cim vec) do u**** je bilo napuklo,i njega sam zamenio.
Ler motor sam cistio par puta,prilicno detaljno.Pre toga sam radio "blink" dijagnostiku,i izbacio mi je kod 34 tj.nizak pritisak na MAP senzoru.Mozda je tome bio uzrok to naprslo crevo(samo nagadjam).Posle svega ovoga cinilo mi se da auto radi mirnije,ali danas opet visoki obrtaji.
Neznam da li ima veze,ali primetio sam da kad obrtaji variraju(tj kada se spustaju)cuje se ponekad nesto slicno prasku(prigusenom)iz auspuha.
Sta raditi?Nemam bas vremena za servis,posto u okolini neznam za neki cestit.Morao bi da odvojim ceo dan za,recimo,Simanovce..
Radi se o kadetu 1.4(C14NZ).Auto radi nepravilno na leru.Ponekad kada upalim obrtaji su vrlo visoki sve dok ne pritisnem gas,nekad su niski(kao da ce se ugasiti),a nekad variraju.Svaki put kada upalim auto je drugacije.Radio sam ja par stvari u pokusaju da otklonim problem,ali ne ide.Crevo od kanistera sa ugljem(ili cim vec) do u**** je bilo napuklo,i njega sam zamenio.
Ler motor sam cistio par puta,prilicno detaljno.Pre toga sam radio "blink" dijagnostiku,i izbacio mi je kod 34 tj.nizak pritisak na MAP senzoru.Mozda je tome bio uzrok to naprslo crevo(samo nagadjam).Posle svega ovoga cinilo mi se da auto radi mirnije,ali danas opet visoki obrtaji.
Neznam da li ima veze,ali primetio sam da kad obrtaji variraju(tj kada se spustaju)cuje se ponekad nesto slicno prasku(prigusenom)iz auspuha.
Sta raditi?Nemam bas vremena za servis,posto u okolini neznam za neki cestit.Morao bi da odvojim ceo dan za,recimo,Simanovce..
Comment