Ford EEC IV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    Ford EEC IV

    evo opisa-
    auto sa ubrizgavanjem i MAP senzorom. pali normalno, bilo hladan bilo vruc, odlicno vuce, potrosnja koliko je predvidjeno, iz auspuha nema nikakve boje, svecice perfektne kada se pogledaju, nema dijagnostickih kodova.

    kada se auto izbaci na ler gas, posle 20-30 sekundi jednostavno se ugasi. nikakvih zvukova, nikakvih najava, filter goriva ok, kao i dizne i ostalo.

    paljenje radi, varnica uvek ok.

    posle gasenja motora, restartovanje uvek iz prve. u voznji se nikada ne gasi ali se gasi pri usporavanju pred semafor.

    sta dalje ?
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re: Ford EEC IV

    Originally posted by brick

    posle gasenja motora, restartovanje uvek iz prve. u voznji se nikada ne gasi ali se gasi pri usporavanju pred semafor.

    sta dalje ?
    Šta je zaduženo za ler... Ler motor i TPS.
    Pošto si naveo da je kvar na brzinu otklonjen i opet poklonjen, pretpostavljam da je neka cevčica sa usisne grane bila spala ili labava pa je vukao falš vazduh.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #3
      Re: Ford EEC IV

      Originally posted by brick
      evo opisa-
      auto sa ubrizgavanjem i MAP senzorom. pali normalno, bilo hladan bilo vruc, odlicno vuce, potrosnja koliko je predvidjeno, iz auspuha nema nikakve boje, svecice perfektne kada se pogledaju, nema dijagnostickih kodova.

      kada se auto izbaci na ler gas, posle 20-30 sekundi jednostavno se ugasi. nikakvih zvukova, nikakvih najava, filter goriva ok, kao i dizne i ostalo.

      paljenje radi, varnica uvek ok.

      posle gasenja motora, restartovanje uvek iz prve. u voznji se nikada ne gasi ali se gasi pri usporavanju pred semafor.

      sta dalje ?
      Kako se motor ponasa pri hladnom palenju s obzirom na povecanje obrtaja? Dali dize obrtaje dovoljno visoko s obzirom na temperaturu. Takodjer pri palenju vruc. Dali je funkcija IAC ventila prisutna. Odsutnost dijagnostickog koda nije automatski i odsutnost problema u toj domeni.
      Pozicija TPS-a je vazan faktor.

      PS. Nisam znao da cu pokrenuti lavinu kvizova. Predlazem da se proces uspori i da se pocetni privedu kraju prije nego se zapocnu novi. Preklapanje moze biti kontraproduktivno.

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        2 dora-nije nikakva cevcica, nije nsita spalo.
        2 valnet- normalno pali na hladno, normalno podize obrtaje lera. na vruce normalno pali.
        uvek pali bez greske i radi samo 20tak sekundi na leru, bilo da je hladanabilo da je vruc.

        TPS, ok. potenciometar punog opsega, u voznji normalna snaga, postize max brzinu bez problema.

        da pomognem, filter vazduha, goriva sve ok.

        po recima bivseg vlasnika, "to je zbog starog benzina u rezervoaru".
        ima necega u tome, to jest sa svezim benzinom motor na leru radi 30 -40 sekundi, ali benzin definitivno nije uzrok.

        auto pre te probe nije vozen nekoliko meseci.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Originally posted by brick
          auto pre te probe nije vozen nekoliko meseci.
          Filter za benzinske pare? Vakum na rezervoaru?
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            ok obe stvari. nije nista vezano za benzin, da olaksam.
            ima veze sa akumulatorom.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #7
              Originally posted by brick
              ok obe stvari. nije nista vezano za benzin, da olaksam.
              ima veze sa akumulatorom.
              Sto bi se desilo kad bi se izmjerio pad napona izmedju spojeva na uzemljenju izmedju baterije i motora kako i baterije i sasije. Na pozitivnoj strani takodjer. Ako imamo nedostatak struje uzrocen losim spojevima, isti ce biti premosten vecim obrtajima motora i jacom strujom generatora. PCM ima svoj positivni i negativni vod u blizini baterije takodjer, ako se dobro sjecam.

              Comment

              • Boki Ar
                CBC Senator XXL
                • 11.11.2004
                • 2827
                • Aranđelovac
                • Vektra

                #8
                Brickov kviz

                količina elektrolita u bateriji ok?
                hej,Brick,kakav je bio spoj D+ na alternatoru?dal* je moguće da je akumulator skratio jednu ćeliju na mah?Desilo mi se na Hondi da mi je akumulator umro u vožnji...
                Pozdrav!
                Boki
                **********

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  nije nista od toga.
                  da skratim...
                  Ford ima fabricki neki svoj tip akumulatora i neki svoj tip klema.
                  e sad, takvog akumulatora nema pa je neki serviser zamenio Ford kleme za standardne i morao da prebaci sve zice na okrugle buksne/stopice/ kako se vec zove.

                  Lambda sonda na tom modelu ima 4 zice. konstrukcija je takva da masa signala L. sonde ne ide na masu vozila nego na minus klemu akumulatora.

                  u celoj prici oko buksni (kojih ima po prepravci jedno 5-6 komada) nekako se potkrao previd i jedna tanka zica je ostala da visi u vazduhu.

                  pogadjate to je masa signala L. sonde. kako EEC sistem ima dovoljno memorije autoadaptivan je, on ima dovoljno memorije da iscitava ocekivane vrednosti lambda sonde neko vreme. posle tih 20tak sekundi signal sa L. sonde ga zbuni nekako i kompjuter otkaci IAC motor i naravno auto se ugasi (leptir totalno zatvara mehanicki usis).

                  sama L. sonda je ispravna potpuno ali bez te zice se ne zatvori strujni krug i to je dovoljno za opisano cudno ponasanje.

                  vizuelni pregled je bio sva dijagnostika a provera je bila u tome da se auto upali i ta jedna tanka zica prisloni na masu auta i sve lepo radi na leru i po minut dva, koliko se pozeli, cim se skine masa i izbroji do 20 motor se ugasi. i tako jedno 3-4 probe, i bio sam siguran da je to jedini uzrok glupog "kvara".

                  naravno bivsi vlasnik je objasnjavao da je to zbog loseg benzina, vode u benzinu, da je bio kod majstora i da je samo to razlog, itd... ali je vrteo glavom kada je na kraju posle isplate saznao da je bio u zabludi.

                  auto se i dalje povremeno gasio na leru narednih nekoliko nedelja a onda je tokomo jedne zesce voznje i italian tune up-a sve proradilo kako treba, kompojuter naucio nove parametre rada i kvar totalno nestao.

                  nezgoda je sto je Fordov kompjuter u stanju da dugo pamti, zlopamtilo pa mu je trebalo vreme da prebrise stare mape sa novim a resetovanje nije pomoglo (bar se tako cinilo).

                  dovoljno da zbuni servisera.

                  sve u svemu iskustvo, da su same komponente prilicno pouzdane a lako je napraviti previd na sasvim obicnim stvarima.

                  eh da, na tom Fordu su sve zice bile iste boje sto je bas "olakasvalo " potragu na instalaciji.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Boki Ar
                    CBC Senator XXL
                    • 11.11.2004
                    • 2827
                    • Aranđelovac
                    • Vektra

                    #10
                    Brickov kviz

                    Eto... Još jedan primer da "pun gas leči sve"
                    Hvala Brick !
                    Pozdrav svima !
                    Boki
                    *************

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #11
                      Brick, iz koje godine Siera i koji motor?

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        kraj 91, DOHC 2000 kubika, sa katalizatorom.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        Working...
                        X