problem sa ler gasom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pavle123
    CBC Član
    • 21.03.2008
    • 17
    • nis

    problem sa ler gasom

    Od nedavno sam vlasnik audija 80, 94. god., 1.6e i od samog starta imam problem sa uvecanim lerom kada se auto ugreje, a pri promeni brzina gas ostaje na istom broju obrtaja ili sa kasnjnjem vrati gas. Kako sam do sada vozio razna dizel auta, jako se slabo snalazim. Da napomenem da su me razni majstori vozali, tipa filter ovaj, filter onaj, svecice, kablovi, los benzin do varijante da je crko ECU i sl. Uradio sam veliki servis kao osnovno, zamenjeni kablovi, svecice, kapa, ruka, pa dajte neki savet da ne odem predaleko.
  • Gazda Milutin
    CBC Senator
    • 31.01.2008
    • 267
    • Pancevo

    #2
    Pozdrav

    Ja sam imao isti problem, dodushe na opel combo 1.7D, i meni je otisao tzv AMORTIZER POLUGE GASA. Pogledaj i ti kod sebe da nije neki mehanicki kvar. Npr. Istegljena opruga i to. Ja sam zamenom tog amortizera reshio problem. Isto se deshavalo - Cim se motor zagreje amort. se istegli i sporije vratja...

    Mozda je neki mehanicki problem. Mislim da ne brzas sa zamenom elektronike!
    - Govori tiho i vodi psa sa sobom! -

    Comment

    • Duke
      CBC Senator XXL
      • 16.01.2006
      • 753
      • Urbs Naissus

      #3
      Za pocetak uveri se da ne vuces negde neki fals vazduh (da li su ti sva crevca na mestu, da li dobro nalezu plastike koje dihtuju vazduh).

      Onda probaj da operes ler motor.

      AKo ovo ne upali, vrati se ovde po naredne sugestije!

      Pozdrav!
      "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

      Comment

      • Ogi
        CBC Senator XXL
        • 07.10.2007
        • 309
        • Beograd
        • Hyundai i30 1,4

        #4
        U pitanju je IDLE CONTROL VALVE, a nasi ga zovu na razlicite nacine tipa ler ventil, bajpas ventil...

        On se cisti tako da ga prvo ocisti u nekom servisu, cena je smesna, trebalo bi da ti to prestane, imao sam ISTI problem koji se pojavljivao sa vremena na vreme da bi na kraju sam od sebe prestao na neko vreme ali sam ipak posle 2-3 meseca ocistio ler ventil i vise nemam tih problema...

        Comment

        • deki-ascona
          Bio nam je drug! RIP
          • 10.04.2007
          • 2118
          • NI , Trosharina

          #5
          http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... ner#102501
          Originally posted by Valent Vudriga
          ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
          Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

          Comment

          • pavle123
            CBC Član
            • 21.03.2008
            • 17
            • nis

            #6
            Da li moze neko detaljnije objasnjenje gde se nalazi ler motor-step motor ili kako vec i da li skidanje i ciscenje moze da se radi u kucnoj radinosti ili opet majstor. I da pojasnim u pitanju je motor audi 1.6, 94.god. 74kw, sa direktnim ubrizgavanjem ( nije k-glava)

            Comment

            • Ogi
              CBC Senator XXL
              • 07.10.2007
              • 309
              • Beograd
              • Hyundai i30 1,4

              #7
              Da, mozes sam da ocistis ako si vican tome, ja sam ipak vozio auto kod majstora, doduse zbog nekih drugih stvari pa su mi usput i to odradili...

              Evo ti ovde lepo objasnjenje sa slikama kako da ocistis ICV, tako su meni objasnili kada sam pitao:

              http://myka.org/e107_plugins/forum/foru ... 02834.post

              Comment

              • pavle123
                CBC Član
                • 21.03.2008
                • 17
                • nis

                #8
                Ok. Hvala za savet, pogledacu sutra kako izgleda, ali po svemu sudeci ici ce kod majstora. Javljam kako je proslo.

                Comment

                • RaiKkonen911
                  CBC Član
                  • 19.03.2008
                  • 32
                  • Zemun

                  #9
                  Cest problem sa lerom je i zbog tpsa, mogao bi to da nastelujes a pre svega kao sto covek gore rece proveri creva.

                  Comment

                  • pavle123
                    CBC Član
                    • 21.03.2008
                    • 17
                    • nis

                    #10
                    Da li vam mozda cela stvar vuce na lmbda sondu obzirom da kad je hladan auto se ok. ponasa, a posto se zagreje drzi povisene obrtaje i zadrzava gas kod promene brzine. Ovo pominjem jer sam procitao post o tome da neispravna lambda sonda na hladno salje default sigal ECU pa je smesa ok, a kad se zagreje pobrljavi i daje signal za jacu smesu pa divlja i ler gas. Inace je auto na 180k, i sva je prilika da je sonda jos fabricka

                    Comment

                    • Duke
                      CBC Senator XXL
                      • 16.01.2006
                      • 753
                      • Urbs Naissus

                      #11
                      Po mom misljenju nije lambda sonda, ima drugih stvari koje ce pre uticati na ler gas. Bogatija smesha ne znaci automatski i vishi ler gas, vec smrdljiviji izduv .

                      Znaci, ovim redom:
                      1. crevca i dihtovanje.
                      2. rad IAC-a. To ti je pomenuti ler ventil. Moze da bude zaprljan ili pokvaren. Ocisti njega i kontakte koji dolaze do njega. Mozes to da uradis i kod mehanicara, ne bi trebalo da je preterano skupo. Ljudi su ti dali linkove kako se to otprilike radi, nije tesko.
                      3. Moze da bude TPS. To se steluje, cisti ili menja. Ovo radis uz instrumente i sa uputstvom o fabrickim vrednostima, ili u servisu ako do ovoga ne mozes da dodjes.
                      4. Mozda je poludeo senzor temperature rashladne tecnosti , onaj koji daje vrednosti kompjuteru za ubrizgavanje (dakle ne onaj koji daje podatke meracu na instrument tabli). Ako je ovaj senzor vrisnuo u polozaju hladno, onda mozda pravi neki sex kada se motor ugreje.

                      Podji od 1 i 2. ne kosta (skoro) nista, a najverovatnije je tu problem.
                      "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                      Comment

                      • pavle123
                        CBC Član
                        • 21.03.2008
                        • 17
                        • nis

                        #12
                        Hvala, saveti su vise nego ok. Cim budem smogao nesto slobodnog vremena idem do majstora, pa cemo videti. Pozz.

                        Comment

                        • trulex
                          CBC Član
                          • 08.03.2008
                          • 63
                          • NS

                          #13
                          Evo ja se taman napalio da očistim moj step motor, pošto takođe imam povišen ler gas, a onda vidim da mi je na plinu Ok, znači na benzinu, vruć hladan ide na 2000 obrtaja, a na plinu miran na 1100.
                          Da li prljav step motor isto utiče na ler i na plinu i na benzin?
                          Ako nije step šta bi mogao biti uzrok poremećaja lera?
                          Nemam lambda sondu, venturi sistem.

                          Comment

                          • pavle123
                            CBC Član
                            • 21.03.2008
                            • 17
                            • nis

                            #14
                            Ipak je fals vazduh u pitanju.. Jedva vidljiva naprslina usisnog creva i to na mestu gde ulazi u ususnu granu, i to na donjoj strani-sitna glupost, al nervira

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              jer sam procitao post o tome da neispravna lambda sonda na hladno salje default sigal ECU pa je smesa ok
                              lambda sonda na hladno uopste ne postoji, tj ne radi i uopste nije povezana u sistem ECU kontrole.

                              preduslov za rad lambda sonde je da se prvo zagreje i tek tada pocinje da generise signal.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X