Od nedavno sam vlasnik audija 80, 94. god., 1.6e i od samog starta imam problem sa uvecanim lerom kada se auto ugreje, a pri promeni brzina gas ostaje na istom broju obrtaja ili sa kasnjnjem vrati gas. Kako sam do sada vozio razna dizel auta, jako se slabo snalazim. Da napomenem da su me razni majstori vozali, tipa filter ovaj, filter onaj, svecice, kablovi, los benzin do varijante da je crko ECU i sl. Uradio sam veliki servis kao osnovno, zamenjeni kablovi, svecice, kapa, ruka, pa dajte neki savet da ne odem predaleko.
problem sa ler gasom
Collapse
X
-
Pozdrav
Ja sam imao isti problem, dodushe na opel combo 1.7D, i meni je otisao tzv AMORTIZER POLUGE GASA. Pogledaj i ti kod sebe da nije neki mehanicki kvar. Npr. Istegljena opruga i to. Ja sam zamenom tog amortizera reshio problem. Isto se deshavalo - Cim se motor zagreje amort. se istegli i sporije vratja...
Mozda je neki mehanicki problem. Mislim da ne brzas sa zamenom elektronike!- Govori tiho i vodi psa sa sobom! -
-
-
Za pocetak uveri se da ne vuces negde neki fals vazduh (da li su ti sva crevca na mestu, da li dobro nalezu plastike koje dihtuju vazduh).
Onda probaj da operes ler motor.
AKo ovo ne upali, vrati se ovde po naredne sugestije!
Pozdrav!"Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."
Comment
-
-
U pitanju je IDLE CONTROL VALVE, a nasi ga zovu na razlicite nacine tipa ler ventil, bajpas ventil...
On se cisti tako da ga prvo ocisti u nekom servisu, cena je smesna, trebalo bi da ti to prestane, imao sam ISTI problem koji se pojavljivao sa vremena na vreme da bi na kraju sam od sebe prestao na neko vreme ali sam ipak posle 2-3 meseca ocistio ler ventil i vise nemam tih problema...
Comment
-
-
Da li moze neko detaljnije objasnjenje gde se nalazi ler motor-step motor ili kako vec i da li skidanje i ciscenje moze da se radi u kucnoj radinosti ili opet majstor. I da pojasnim u pitanju je motor audi 1.6, 94.god. 74kw, sa direktnim ubrizgavanjem ( nije k-glava)
Comment
-
-
Da, mozes sam da ocistis ako si vican tome, ja sam ipak vozio auto kod majstora, doduse zbog nekih drugih stvari pa su mi usput i to odradili...
Evo ti ovde lepo objasnjenje sa slikama kako da ocistis ICV, tako su meni objasnili kada sam pitao:
http://myka.org/e107_plugins/forum/foru ... 02834.post
Comment
-
-
Da li vam mozda cela stvar vuce na lmbda sondu obzirom da kad je hladan auto se ok. ponasa, a posto se zagreje drzi povisene obrtaje i zadrzava gas kod promene brzine. Ovo pominjem jer sam procitao post o tome da neispravna lambda sonda na hladno salje default sigal ECU pa je smesa ok, a kad se zagreje pobrljavi i daje signal za jacu smesu pa divlja i ler gas. Inace je auto na 180k, i sva je prilika da je sonda jos fabricka
Comment
-
-
Po mom misljenju nije lambda sonda, ima drugih stvari koje ce pre uticati na ler gas. Bogatija smesha ne znaci automatski i vishi ler gas, vec smrdljiviji izduv.
Znaci, ovim redom:
1. crevca i dihtovanje.
2. rad IAC-a. To ti je pomenuti ler ventil. Moze da bude zaprljan ili pokvaren. Ocisti njega i kontakte koji dolaze do njega. Mozes to da uradis i kod mehanicara, ne bi trebalo da je preterano skupo. Ljudi su ti dali linkove kako se to otprilike radi, nije tesko.
3. Moze da bude TPS. To se steluje, cisti ili menja. Ovo radis uz instrumente i sa uputstvom o fabrickim vrednostima, ili u servisu ako do ovoga ne mozes da dodjes.
4. Mozda je poludeo senzor temperature rashladne tecnosti , onaj koji daje vrednosti kompjuteru za ubrizgavanje (dakle ne onaj koji daje podatke meracu na instrument tabli). Ako je ovaj senzor vrisnuo u polozaju hladno, onda mozda pravi neki sex kada se motor ugreje.
Podji od 1 i 2. ne kosta (skoro) nista, a najverovatnije je tu problem."Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."
Comment
-
-
Evo ja se taman napalio da očistim moj step motor, pošto takođe imam povišen ler gas, a onda vidim da mi je na plinu Ok, znači na benzinu, vruć hladan ide na 2000 obrtaja, a na plinu miran na 1100.
Da li prljav step motor isto utiče na ler i na plinu i na benzin?
Ako nije step šta bi mogao biti uzrok poremećaja lera?
Nemam lambda sondu, venturi sistem.
Comment
-
-
jer sam procitao post o tome da neispravna lambda sonda na hladno salje default sigal ECU pa je smesa ok
preduslov za rad lambda sonde je da se prvo zagreje i tek tada pocinje da generise signal.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment