POLO TDI - lampica za ulje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SrdjanV
    CBC Veteran
    • 28.03.2005
    • 137
    • Raska

    POLO TDI - lampica za ulje

    Pozdrav svima,

    Imam problem sa Polom TDI,2001 godiste,1,4 litara DI crveno.

    Naime od skora je pocela da mi se pali lampica za ulje u toku voznje,i to tako sto mi zasvetli lampica i cuje se bazer jednom.Lampica kojha svetli je zute boje.

    Auto je presao pravih 106 700 km,ulje je ESSO 10/40 za dizele,a sa tim uljem je presao oko 8 000 km.

    Malo sam dolio ulja i trenutno je prestala da se pali,ali ulje nije bilo na minimumu,bilo je skroz na normalnom nivou...


    Da li je moguce da je lose ulje,pa je opao pritisak?

    Ili je neki davac za ulje neispravan?

    Hitno mi treba neka ideja,da vidim koliko ce me otprilike kostati otklanjanje kvara..

    Hvala
  • gorky
    CBC Senator XXL
    • 08.06.2007
    • 860
    • Vojvodina,Kikinda

    #2
    sve od ovoga što si naveo može da bude uzrok,ali kada se radi o pritisku ulja tu nema zezanja,niko ne sme da ti napiše ovo je ili ono jer bilo koja greška može da dovede do ozbiljnog oštećenja motora.zato ti savetujem da se obratiš najbližem servisu da ti dijagnostikuju kvar
    molio bih moderatore da ovo prebace u adekvatnu sekciju

    Comment

    • bojan
      CBC Senator
      • 29.08.2005
      • 232
      • novi beograd

      #3
      Bas tako pravac servis na proveru, nije stvar za nagadjanje i teoretisanje...

      Comment

      • SrdjanV
        CBC Veteran
        • 28.03.2005
        • 137
        • Raska

        #4
        Ako nesto znaci,lampica se ne pali odmah,vec nakon nekih 30 - 40 km...

        Sumnjam da je kvalitet ulja u pitanju,motor ne pokazuje ama bas nikakve promene

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          8.000km u turbo dizelu, zameni ulje pa ces odmah otkloniti tu mogucnost da je ulje uzrok problema.

          ionako je vreme za zamenu u dizelu dostignuto.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • simic82
            CBC Član
            • 23.03.2008
            • 15
            • Nova Pazova

            #6
            zuta boja

            prvo pravilo

            crvena boja oznacava zabranu voznje ili te upozorava da ugasis motor u
            sto kracem periodu.!!!!!!!!!!!!!!!!
            zuta ( narandzasta)boja te obavestava o nedostatku necega( vode za pranje stakala, lose smese , neispravnosti abs, esp,svetla , stop svetla, itd)ali pod tim uslovima vozis auto!!!!!!!

            Po mom sudu ako je tacan, imas neki problem i moguce je da nije nista tako strasno malo mi je cudno da bude lampica od ulja zuta uglavnom obrati se servisu da se dijagnostikom proveri sta je razlog palenja te lampice.jer mislim da moze biti da je ta lampica univerzalna za vise stvari
            kao ona lampica od grejaca !!!

            Sto se tice ulja i zamene menjaj sve filtere u isto vreme i sipaj castrol slx
            i vozi ga bez ikakvih problema 15 000.
            Leti samo sipaj adetiv u dizel jer je euro dizel jako (posan) i sve radne povrsine stradaju!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            Pozdrav svima!!!

            Comment

            • SrdjanV
              CBC Veteran
              • 28.03.2005
              • 137
              • Raska

              #7
              Originally posted by sw.brick
              8.000km u turbo dizelu, zameni ulje pa ces odmah otkloniti tu mogucnost da je ulje uzrok problema.

              ionako je vreme za zamenu u dizelu dostignuto.
              Zamenu ulja cu odraditi,nego ovaj ESSO mi ne uliva poverenje vise,probacu neko drugo...

              Mozete li mi preporuciti neko,sem Castrola,i koje gradacije- da li i dalje polusintetiku?

              Comment

              • don
                CBC Senator XXL
                • 13.04.2005
                • 483
                • Beograd

                #8
                E pa aj sad da se ja nadovezem sa mojim problemom koji je isto vezan za to pistanje. Naime, u pitanju golf 3 1.8, i sta se dogadja,
                1.-ako ga vozim dugo i brze, onako przenje, i kad usporim voznju na normalniju, sto ce reci pad obrtaja, cuje se pistalica i upali lampica ulja, i to jednom
                2.-ako je voznja kreni stani, ono vrucina, sve prva, oce i tada da se upali.

                Ova pistanja nisu ucestala, jednom u 3 meseca zapisti.
                Promenio one pinjone za prit. ulja, cela 2
                A ulja koja sam probao, Castrol, Esso, Texaco.
                Sve sam milslio da je do ulja.

                A moj neki zakljucak (misljenje), ako se ulje zagreje, jel moguce da u pumpi ima lufta, ulje tecnije jer je toplije, pa pumpa nema mogucnosti da povuce dovoljno ulja u tom trenutku i padne pritisak i upali se lampica.
                Kupio pumpu i cek se menjanje
                Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                Comment

                • gorky
                  CBC Senator XXL
                  • 08.06.2007
                  • 860
                  • Vojvodina,Kikinda

                  #9
                  e aj nemojte više ono euro dizel je posan a plin je suv itd,to vređa inteligenciju i nije vredno diskusije

                  Comment

                  • comi 1342
                    Moderator
                    • 28.09.2005
                    • 1126
                    • NS
                    • Giulietta ,PUG 106,

                    #10
                    i ono da dosipate dvotaktol motoru koji gura 1600 bara u piezo brizgaljke,
                    stvarno strava saveti ...
                    "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
                    "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      A moj neki zakljucak (misljenje), ako se ulje zagreje, jel moguce da u pumpi ima lufta, ulje tecnije jer je toplije, pa pumpa nema mogucnosti da povuce dovoljno ulja u tom trenutku i padne pritisak i upali se lampica.
                      Kupio pumpu i cek se menjanje


                      saglasan.

                      s tim, VW ima dva sistema pracenja pritiska ulja obicno.

                      jedan za blok motora a drugi za glavu motora.

                      ulje se (rekao bih) pregreje ako je motor bio preopterecen ili ako ima neki mehanicki problem motor sa prevelikim trenjem.
                      ili prosto ulje nije odgovarajuce gustine za taj motor i tu primenu/ stil voznje.

                      ja bih ipak proverio da li je pritisak ulja kada je zagrejano zaista mali recimo kontrola manometrom, ili je sistem senzora sa pracenjem na tabli malo izgubio na preciznosti.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • plavis
                        CBC Član
                        • 04.02.2006
                        • 31
                        • Sombor
                        • VW Bora

                        #12
                        Zuta je za nedostatak kolicine ulja, a crvena za nedovoljan pritiska ulja. U oba slucaja VW izricito navodi da je potrebno ODMAH stati i ugasiti motor.
                        Inace, taj model je PD i u njega ide samo sintetika.

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #13
                          Ja bi nesto dodao ovde.
                          Svako multigrade ulje normalnog kvaliteta koje jos uvek nije odradilo svoje je GUSCE kad se ugreje.
                          Koliko to treba da je ugrejano? Sinteticka ulja su po defaultu stabilnija na visoke temperature nego polusintetike ili mineralna osim retkih (i skupih) izuzetaka.
                          Po logici stvari pumpi za ulje je lakse da tera kroz sistem redje ulje nego gusce. Da je do nje lampica za pritisak ulja bi bila upaljena od hladnog starta dosta dugo posto je normalna gradacija hladnog ulja 10, 5, 0 tek redje 15 a jos redje 20.
                          Stvarno. Jel ti se gasi lampica za pritisak odmah posle prvog jutarnjeg paljenja ili ima neku pauzu?
                          Ne bi smelo da se zestoko vozi motor sa neadekvatnim uljem za taj rezim voznje. Ko voli da vozi brzo mora da trosi skupo ulje i da ga redovno menja kao i da koristi najbolje moguce filtre za ulje.
                          Pumpa za ulje se obicno cuje kad nije dobra.

                          Comment

                          • 351c
                            CBC Početnik
                            • 27.03.2007
                            • 8

                            #14
                            Zuta lampica ti je nivo ulja, ali najsigurnije ti je da proveris pritisak ulja pa onda donosi zakljucke.
                            Wagen ima prekidac na prednjoj haubi i kada se upali lampica za nivo ulja, dovoljno je da se otvori hauba, zadrzi otvorena "valjda" duze od 30 sekundi i zatvori. Nakon toga lampica se ugasi i bez dolivanja ulja na nekih 50-tak km.
                            A sto se tice ulja, "bitno" je da zadovoljava norme VW 505.01. To je ulje namenjeno pumpa-dizna motorima, a ESSO ULTRA 10/40w ne ispunjava tu normu.

                            Comment

                            Working...
                            X