Imam renault espace 1987.god 2.2i, nemam ugradjen auto gas uredjaj, vozim ga na benzin. Kvar se manifestuje na sledeci nacin:
- Na leru mi se cini da je ler gas nizak i non stop varira, primetno je i na uvo a i kazaljka obrtomera prikazuje neravnomeran rad
- Kada ga ujutru upalim on kao da upali bez sauha, malo se muci, onda se ili ugasi ili sam pojaca ler gas (na jacinu na kojoj bi trebao u zavisnosti od hladnoce)
- U toku voznje vuce dobro i ponasa se normalno osim pri veoma niskim obrtajima kada pomalo cima
- Kada ga u voznji izbacim iz brzine on spusti br obrtaja vrlo nisko (skoro da se ugasi), pa ih onda mnogo digne, tako par puta, dok se ne smiri negde na 700-800 obrtaja, i tada nastavi sa svojim klasicnim losim radom na leru.
- Kada stoji ugasen 10 -tak minuta, posle paljenja radi neuporedivo bolje na leru sve dok mu ne dodam gas ili ne krenem
- Kada mu dodam gas na leru, motor ga prihvati sa zadrskom od oko 1 sekunde, dok u voznji sve funkcionise besprekorno
Da li neko od vas moze da mi pomogne savetom kako, gde i kod koga to da resim (majstor koji mi odrzava auto kaze da to mora tako)? Da li moj auto ima tkz step motor ili neki vid motorcica ler gasa?
Sledece stvari su servisirane na mom auto, ali je problem ostao isti, sa eventualnim neznatnim poboljsanjima:
- dizne ciscene (doduse u obicnom servisu a ne u nekom specijalizovanom za dizne sa wynn masinama o kojima ste pisali)
- remontovana benzinska pumpa
- zamenjen filter za gorivo i vazduh
- zamenjene svecice, kablovi, razvodna kapa i ruka
- potrosnja benzina normalna (10 - 12 lit u gradu, 8 - 9 na otvorenom)
- ulje ne trosi
Hvala vam unapred.
- Na leru mi se cini da je ler gas nizak i non stop varira, primetno je i na uvo a i kazaljka obrtomera prikazuje neravnomeran rad
- Kada ga ujutru upalim on kao da upali bez sauha, malo se muci, onda se ili ugasi ili sam pojaca ler gas (na jacinu na kojoj bi trebao u zavisnosti od hladnoce)
- U toku voznje vuce dobro i ponasa se normalno osim pri veoma niskim obrtajima kada pomalo cima
- Kada ga u voznji izbacim iz brzine on spusti br obrtaja vrlo nisko (skoro da se ugasi), pa ih onda mnogo digne, tako par puta, dok se ne smiri negde na 700-800 obrtaja, i tada nastavi sa svojim klasicnim losim radom na leru.
- Kada stoji ugasen 10 -tak minuta, posle paljenja radi neuporedivo bolje na leru sve dok mu ne dodam gas ili ne krenem
- Kada mu dodam gas na leru, motor ga prihvati sa zadrskom od oko 1 sekunde, dok u voznji sve funkcionise besprekorno
Da li neko od vas moze da mi pomogne savetom kako, gde i kod koga to da resim (majstor koji mi odrzava auto kaze da to mora tako)? Da li moj auto ima tkz step motor ili neki vid motorcica ler gasa?
Sledece stvari su servisirane na mom auto, ali je problem ostao isti, sa eventualnim neznatnim poboljsanjima:
- dizne ciscene (doduse u obicnom servisu a ne u nekom specijalizovanom za dizne sa wynn masinama o kojima ste pisali)
- remontovana benzinska pumpa
- zamenjen filter za gorivo i vazduh
- zamenjene svecice, kablovi, razvodna kapa i ruka
- potrosnja benzina normalna (10 - 12 lit u gradu, 8 - 9 na otvorenom)
- ulje ne trosi
Hvala vam unapred.
Comment