senzor bregaste....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #16


    PS. Rech "que" ne postoji u engleskom jeziku, ali postoji u shpanskom... Tako da, napravi sad ti od toga neki smisao

    Moguce da se radi o nekom slengu ili neformalnom govoru, u svakom sluchaju takav izraz ne postoji ni u Oxford, ni u Collins rechniku savremenog engleskog jezika.
    http://www.bmw.tv

    Comment


    • #17
      Ako sam ja dobro shvatio, to ti je nosac senzora, koji je stajao ukrivo, t.j. drzao je senzor ukrivo u odnosu na radilicu.

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        poruku "Camshaft sensor Incorrect signal" sto je stojalo pored samog broja....

        ova poruka uopšte ne saopštava da je senzor neispravan.
        kao što piše, SIGNAL je neispravan a što je sasvim deseto i može da ima razne razloge u poreklu problema.

        sasvim je sigurno da 4 senzora nisu neispravna, niti da su polovni stavljeni a kamoli novi.

        drugim rečima, dijagnostika kvara nije uradjena uspešno niti u jednom servisu i stoga i nije otklonjen kvar već nasumice menjan jedan te isti deo, pa ako prodje prodje.

        nije jasno iz opisa da li su serviseri merili sam signal sa bregaste, i ako jesu kakav je signal zatečen pre i posle promene senzora.
        kao i neposredno nakon zamene i posle 4,000km.

        bez podatka u koji nema razloga za sumnju, ovakve zamene su lutanje u mraku...nasumice.

        mora se pronaći UZROK kvara pa tek potom popravljati. drugačije su male šanse za utrajno uspešno rešenje.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          Que Drum roll
          špulna, bubanj, vreteno zavisno od konteksta. nešto na šta se namotava nešto drugo.

          reč que (kju) u engleskom označava nizanje, red nečega, jedan za drugim, nešto što se sukcesivno dogadja u kontinuitetu.

          recimo nizanje tel poziva za pozivom u Call centru se naziva queing, sve zavisi od konteksta primene reči.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #20
            Mislis QUEUE, odnosno red?
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #21
              da. često se skraćuje pisanje, za to značenje.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • RS-4
                CBC Veteran
                • 29.04.2008
                • 162
                • Norway

                #22
                U svetu Opelovih motora doticni je poznat po problemu brljavljenja signala senzora radilice i bregaste. Najcesci uzrocnici (meni poznati) su:
                1. senzor bregaste (sto u ovom slucaju nebi trebalo da bude problem)
                2. konektor senzora bregaste (jedna od vecih mogucnosti)
                3. instalacija oba senzora (kod jedne serije u istom buziru se nalaze zice
                od oba senzora pa vremenom kad oslabi izolacioni materijal dolazi do
                mesanja signala)!!!
                4. zupcasti kais (ako nije dovoljno naspanovan ili se od starosti
                isteglio dolazi do pogresnog ocitavanja "signala" bregaste osovine
                tj. kasni sa uporednim ocitavanjem oba senzora i prijavljuje gresku
                "pogresan signal senzora bregaste".
                Pozdrav

                Comment

                • MAXX
                  CBC Član
                  • 14.05.2005
                  • 18
                  • PANCEVO

                  #23
                  evo epiloga ovog mog glupog problema....

                  bio sam kod majstora koji mi je ugradio poslednji senzor bregaste,on je konstatovao da je doticni senzor crk'o.....zamenio je novi(znaci 5-ti za prethodnih 10.000 km),i sada se ne pali lampica,i auto radi normalno...

                  e sad,svestan sam da je ovo glupo,odnosno znam da postoji nesto sto je razlog da toliko senzora crkne,ali majstor me ubedjuje da je to tipican kvar za X20XEV motore,i da nema pravila koliko ce da radi senzor...(?!)..

                  i ja sam pristao na sve to,samo zato sto je vec vreme da mi se menja i zupcasti kais i vodena pumpa,auto je ostao u servisu,pa kada sve to bude radio,ubacice i novi senzor bregaste koji mi nece ni naplatiti....

                  tako da je za sada problem resen,ali ako za 3000-4000 km opet crkne senzor bregaste,stvarno cu morati da idem ko zna kog majstora po redu,koji ce(NADAM SE) UMETI da utvrdi zasto tako cesto taj senzor crkava.....

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #24
                    i ti i dalje veruješ da je radni vek tog senzora 2,000 km. ili malo više.


                    koliko tvoj auto ima km do sada ?

                    koliko je senzora za te kilometre vožnje promenjeno ?

                    zaključak se sam nameće. zar ne.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #25
                      zaključak se sam nameće. zar ne.
                      Ne slazem se. Trebat ce promijeniti jos bar dva sensora.

                      Comment

                      • MAXX
                        CBC Član
                        • 14.05.2005
                        • 18
                        • PANCEVO

                        #26
                        ma naravno da ne mislim da je radni vek tog senzora 2000-3000 km...to vise nije ni sporno...

                        kazem,sada je sporno gde cu ja,i da li cu ja naci nekog majstora koji ce imati volje,zelje,znanja,vremena ili sta vec da utvrdi sta je PRAVI razlog tako cestom crkavanju tog senzora,da otkloni taj problem,i da taj senzor radi onako kako bi trebalo da radi...

                        ali kazem,iz mog dosadasnjeg iskustva,i posle "100 majstora" koje sam obisao,to mi deluje kao nemoguca misija.....jer svi se ponasaju manje-vise isto po pitanju tog mog problema...

                        ali nista mi ne preostaje drugo nego da trazim i "101 majstora"....

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #27
                          PRAVI razlog tako cestom crkavanju tog senzora

                          ja bih još jednom izdvojio, da je gotovo nemoguće da je 4 senzora, ili 5 svejedno, crklo u tako čestom roku.

                          dakle, ja uopšte ne bih išao u tom smeru koji ti očekuješ od majstora.
                          uopšte ne verujem da je senzor crkao.

                          čak štaviše, verovatnoća je da je i onaj prvi senzor, kao i drugi i treći zamenjeni potpuno ispravan.


                          dat je pregled tipična 4 problema i način njihovog otklanjanja na tom motoru, a u vezi sa signalom položaja bregaste kada je nepravilan ili izostaje.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Gavra
                            CBC Senator XXL
                            • 06.03.2008
                            • 2031
                            • Beograd

                            #28
                            MAXX prijateljski savet idi kod MAJSTORA, mani se SERVISERA
                            Poslednji nek ugasi svetlo

                            Comment

                            • RS-4
                              CBC Veteran
                              • 29.04.2008
                              • 162
                              • Norway

                              #29
                              Kao sto vidim ovo pocinje da se zakuvava.
                              Elem, zaboravih da pitam da li su majstori menjali tip senzora ili je uvek montiran onaj koji je na slici sa predhodne stranice?
                              Ako je taj ... onda je velika verovatnoca da ces morati opet, ponavljam opet da zamenis taj senzor zajedno sa konektorom (ali ti si navikao na to jbg. bilo je jace od mene).
                              Salu na stranu, kada je tim GM-ovih inzinjera pre dosta godina konstatovao doticni problem odmah su u njihove servise uveli tkz. kampanje gde su se menjali senzor + konektor-stari tip (kakav je na slici) za novi tip u cilju trajnog resenja problema.
                              Na slikama mozes da vidis izgled novog tipa senzora sa drugacijim (poboljsanim) konektorm koji verovao ili ne ima pinove uradjene od zlata!
                              Tu je na kutiji i GM-ov broj za narucivanje tog kompleta.

                              Pozdrav






                              Comment


                              • #30
                                Odlicna slika i informacija.Ona narandzasta gumica koja zaptiva celom dubinom uopste ne postoji na starom tipu konektora.Tamo je samo neki prsten u unutrasnjosti i metalna snala koja to inace slabo drzi...ma katastrofa.Kontakti nisu pozlaceni i bas oksidiraju,sta im je to trebalo?Ista prica CKP i CMP senzori Siemens,interesantno na svim drugim senzorima na opelima tih godina su konektori uradjeni korektno.

                                Comment

                                Working...
                                X