sigurnosna guma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sasa km
    CBC Senator
    • 23.10.2007
    • 241
    • kosovska mitrovica

    sigurnosna guma

    imam lovato u alfi 155 TS - tako kupljena pa imam par pitanja ako moze neko da odgovori za ovu varijantu TNG-a dali je obican, sekvent, brc ili kakve vec postoje

    pisano je dosta za plin i istalaciju a mene interesuje konkretan koji nisam nige video da se pise o njemu deo dali je ugradjen sa plinom ili je fabricki deo za benzin

    1. kad radi na benzinu obrtaji su na 9 - 10 a na plinu na 9
    pau zadnje vreme polako pada pa me interesuje sta da preduzmem

    2.

    ova sigurnosna guma - prsten je dosta labava a kada se zagreje na radnu temp je jos labavija - dali ima da se nadje da je menjam jer mislim da onda propusta vazduh- sa donje strane ima kosinu da upadne tacno u zleb
    usis je ciscen ceo osim metalnu granu

    desava se da na male obrtaje do 25 ako vise dodam gasa da ispada - da puca pa onda neko vreme ( 2-3 min) ne radi lepo ni na benzin valjda dok ispari plin a preko 25 vuce u bilo kojoj brzini ko blesav. off

    3. na rasprsivacu dali ima cep gde se ispusta prljavstina ili negde drugde ne elektro ventilu sito ili ...kako se ciste te stvari ili ide zamena
    na sta treba obratiti paznju i kontrolisati za ispravnu instalaciju


    uglavnom sam zadovoljan od plinske instalacije i kako radi ukupno za sada nema nikakvih problema a ovo sto se javlja nadam se da cu ih uspesno resiti uz vasu pomoc
    ALFA-naravno, molim jednu u fulu za poneti
  • deki-ascona
    Bio nam je drug! RIP
    • 10.04.2007
    • 2118
    • NI , Trosharina

    #2
    tu gumu iseci od unutrasnje gume od motora APN-4 , nova kosta oko 200 din. Ako je trazis trebace ti dve (2) godine da shvatis da to ne postoji nigde u prodaji .


    pozdrav i sretno.
    Originally posted by Valent Vudriga
    ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
    Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Običan je, niej sekvent. Ugradjeno je sa plinom niej deo benzinske instalacije.
      Ako ne nadješ samo gumu, tražiš klapnu protiv detonacije FI 70mm i dobijes sve novo. Košta ispod 10 eura.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • sasa km
        CBC Senator
        • 23.10.2007
        • 241
        • kosovska mitrovica

        #4
        @deki-askona i @Dora
        hvala na odgovorima sada znam sta da radim - prvo cu da stavim gumu od motora dok ne nadjem tu klapnu protiv detonacije

        mislim da je fi oko 85-90 mm
        ALFA-naravno, molim jednu u fulu za poneti

        Comment

        • Flavio
          CBC Senator XXL
          • 13.06.2006
          • 1926
          • 012 Centar
          • KaraWagon 1.4T.Spark

          #5
          Malo je off topic al da pitam ovde,sobzirom da je isti tip auta (sa plinadzijske tacke gledista).
          Uredjaj je obicni vakum BRC Tecno G,zatecen na autu.
          Sta se desava.
          Hoce da mi detonira plin u situaciji: vozim na plin,ugasim.Prekidac za izbor rada je ostao u polozaju za automatik prebacivanje na plin.To znaci da na sledecem paljenju motora,ja palim na benzin pa tek kad ga gasnem preko 2.200-300 rpm,on prebaci na plin.
          Resenje je da nastavim kao i do sad,da prebacim na benz pa ugasim.Do sad sam tako radio na preporuku proslog vlasnika Alfe ... dal je stvarno to tako OK ili ja nesto radim pogresno ?
          U svim drugim situacijama nema bum,bum .

          Neko na forumu rece da se to nedesava kad imas LCS jer taj uredjaj,navodno,kad zeznes kljuc(ugasis),ostavi struju svecama za jos 2-3 okidanja,taman da izgori (u cilindrima) preostali gas iz u**** tako da kod sledeceg paljenja nema Kaabuuum .

          Comment

          • deki-ascona
            Bio nam je drug! RIP
            • 10.04.2007
            • 2118
            • NI , Trosharina

            #6
            Meni prestale detonacije kupovinom novih kablova, nema ih vec godinu dana, od toga 6 meseci nisam uopste imao pumpu za benzin, paljeno , vozeno i gaseno na TNG, ponekad i na -15, na planinama.

            Moje misljenje je da je sve to vezano za struju, ne mora da znaci da su samo (ili uopste) kablovi.
            E sad mozda sam imao srece, a mozda na nekom drugom autu nesto drugo izaziva detonacije.
            Originally posted by Valent Vudriga
            ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
            Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

            Comment

            • Flavio
              CBC Senator XXL
              • 13.06.2006
              • 1926
              • 012 Centar
              • KaraWagon 1.4T.Spark

              #7
              Hmm ...
              Po beleskama ex-vlasnika,kablovi su stari neke 2 godine ili,dosad,nekih 25k km.Nisu neka marka,mada deluju pristojno,bar na oko.Ne tvrdim da su 100% OK al opet ...
              Pre ~12k km zamenjen filter vazduha,stelovani ventili(mehanicki podizaci,kontrola na 40k km default),stavljene NGK BCP6E(jedno krake),koje sam ocistio i podesio na labavih 0.6 zazora,pre ~2k km.Tad sam produvao i filter vazduha-preventivno cisto(i on se menja na 40k km def.).
              Doduse,otkako sam smanjio zazor svecki ,nisam ni probao problematicnu situaciju .
              Napomena opet da u drugim uslovima nema pucanja.Znaci,ostro gasiranje,to isto uz jak uspon(8% npr.),povlacenej iz niskih obrtaja.Takodje,povremeno (zadnji put jutros) "cedim" plin iz boce do zadnjeg trzaja.Tipa,kad osetim na pedali da nestaje,popustam istu gotovo dok skroz ne nestane plin.Dakle,uslovi siromasne smese-ne puca.

              Da li mozda delimicna neispravnost protokomera tj. povremeno sitno zaglavljivanje istog na malim obrtajima,moze biti uzrok ovog problema?(mada,mislim da je odgovor ipak ne)
              Protokomer je stariji tip,sa klapnom.

              Hmm ,neznam sta jos da dodam ...

              p.s.
              Podsecam,Alfa 155 T.S.,8 ventila,metalni usis.Plin ulazi u sistem pre protokomera.

              Comment

              • deki-ascona
                Bio nam je drug! RIP
                • 10.04.2007
                • 2118
                • NI , Trosharina

                #8
                Ako ti je od pomoci i meni protokomer (sa klapnom) ne radi. Majstor mi rekao da se klapna pokrivila, ali posto mi ne smeta, ne diram nista dok ne nadjem drugi.
                Dakle i sa zaglavljenim protokomerom nemam detonacije. Verovatno su detonacije kod prethodnog vlasnika i pokrivile klapnu.
                Originally posted by Valent Vudriga
                ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                Comment

                • Flavio
                  CBC Senator XXL
                  • 13.06.2006
                  • 1926
                  • 012 Centar
                  • KaraWagon 1.4T.Spark

                  #9
                  Originally posted by deki-ascona
                  Verovatno su detonacije kod prethodnog vlasnika i pokrivile klapnu.
                  Verovatno.Zatekao sam,izmedju ostalog Beru Ultra-X,4-krake svece ...
                  Kod mene klapna nije zaglavljena a nisam video ni daje nesto posebno kriva.Pomenute smetnje su minimalne ... al da ne teramo vodu na pogresan tocak .Bice valjda neki strucniji comment .
                  Tebi Deki,hvala svakako .

                  Comment

                  • sasa km
                    CBC Senator
                    • 23.10.2007
                    • 241
                    • kosovska mitrovica

                    #10
                    @ Flavio
                    kad ugasis kola se dese jos 2-3 okodanja da sagori ceo plin - samtram da je to u redu nego da ostane plin u sistemu pa kad palis sledeci put uradi veliko BUM pa se desi da razbuca od filtera vazduha pa do usisne grane

                    klapna protokomera iako je kriva ako zatvara nema problema mada moze malo da se ispegla ja sam to uradio

                    kod mene automatik gasim na plin a pali na benz - prebaci na plin pa teraj

                    jedino na rezervoar plina vozim 40-50 km na benzin obavezno zbog motora ai drzim oko pola rezervoara benzin
                    ALFA-naravno, molim jednu u fulu za poneti

                    Comment

                    • Flavio
                      CBC Senator XXL
                      • 13.06.2006
                      • 1926
                      • 012 Centar
                      • KaraWagon 1.4T.Spark

                      #11
                      Hmm ... mene treba .

                      Sve gore receno stoji + nisam prijavio,pre 2 dana sam remontovao isparivac i ociscen TNG (BRC) filter(ne ja,drugar radio).Ee,ja se ovde raspisao a posle svih radova nisam ni probao ima li bum,bum .
                      Probao malocas.Dva gasenja na plin i odmah paljenja na automatik i ... upali ko metak .Ni d od detonacije.Sad ispade da je sve OK .
                      Vako cuu,pu da ne bude uroka ,pa da ispratim stvar narednih dana.
                      Ako se nesto iskomplikuje,eto mene .

                      Sorry za spammovanje .

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Detonacije kod paljenja se dešavaju kad u grani ostane višak plina. Svaki motor prilikom startovanja nije baš idealna mašina, malo to preskače i tako to pa se desi da opali svećica koja ne treba.
                        Uzrok tome mogu biti loša strujna instalacija ili loša plinska instalacija, kao recimo isparivač koji pušt više gasa nego što treba ili pušta pomalo i kad se ugasi motor.. Pošto si uradio remont i ne dešava se više, verovatno je to bilo uzrok problema.
                        na neke BMW motore se preporučuje stavljanje uredjaja koji drži napon na svećicama još par sekundi posle gašenja da bi sagoreo sav plin koji je u usisnoj grani.
                        U principu običan glupi vremenski rele...
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • Flavio
                          CBC Senator XXL
                          • 13.06.2006
                          • 1926
                          • 012 Centar
                          • KaraWagon 1.4T.Spark

                          #13
                          U medjuvremenu,pratio sam tokom upotrebe (jos 15-ak starta).Sve po P.S. .Jos da iskontrolisem potrosnju pa da .

                          Comment

                          Working...
                          X