Dali neko zna gdje u Bosni i Hercegovini imaju servisi za ugradnju gas instalacije.Kakvi su zakoni za registraciju auta s gasom?
Gdje imaju punionice?
Pozdrav
Imas Visegrad, Bjeljina(na izlazu ka Brckom), i Banja Luka(izlaz ka Prijedoru) a sto se tice ugradnje gasne instalacije,e to mrka kapa, dodji u Bg ili Novi Sad.i resi se muka, nemoj kasnije da kazes da ti nismo rekli A sto se tice zakona, divlji zapad, niko nista ne trazi.
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Mogu samo ponoviti vec receno i dodati da bi i tamo trebao da vazi onaj zakon iz SFRJ (cini mi se iz 1978.god), kao i ovde. U praksi, niko nista ne pita. Postoji i punionica na samom ulazu u Prijedor iz pravca BL, sa leve strane. Interesanto je da u Sarajevu NEMA punionice za gas, ili sarajlije ne znaju za nju ili nisu hteli da kazu!
Imaju 2 u Bijeljini,1 u Prijedoru,1 u Modrici (toliko je zavucena da sam je trazio 20 min).Ima takodje u Banja Luci...za federaciju ne znam.
Ali znam da od tih mozda max 10-ak punionica samo 3 rade sa dozvolom...ovo ostalo je sve na crno!U Bijeljini i Banja luci su legalne...ne znam gde je treca...
Dali neko zna gdje u Bosni i Hercegovini imaju servisi za ugradnju gas instalacije.Kakvi su zakoni za registraciju auta s gasom?
Gdje imaju punionice?
Ima u Banja Luci, njih par. Ja sam se vec odlucio kod koga cu raditi ali moram jos malo sacekati dok rijesim problem sa "lovom". Ovi gdje cu ja raditi usko saradjuju sa tipovima iz BG. Ako te interesuje vise detalja gdje se nalaze javi mi se. U Banja Luci ima par punionica gasa. A za sada nema nikakvih problema oko registracije. Jedini problem koji mozes imati prilikom registracije, u dogledno vrijeme, je ako ti zatraze atest. Problema neces imati ako radis kod pravih ljudi, koji ce ti i obezbjediti atest i posteno odraditi svoj posao.
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Moje licno misljenje a vjerujem da je tako, gas mozes ugraditi gdje hoces i dobijes sve pratece papire: garanciju, atest dijelova, atest boce (ili sta vec sve ide). Problem koji bi se kod tebe mogao pojaviti je taj da ti tamo ne priznaju dokumentaciju (odnosno ateste i sl.). vivicav ti je dobro predlozio da se raspitas kod zvanicnih organa kod sebe da li bi prihvatili te dokumente ili da li bi tamo ponovo morao raditi atest. U slucaju da se odlucis na sve to da radis ovdje (u Banja Luci, posto ti je najblize) mogu ti preporuciti ljude koji ozbiljno rade svoj posao.
Pa ozbiljno, kako cu drukcije raditi.... Kako se krecu cijene za modele sa injectionom? 4 cilindra, 90.g. 2.0 16v motor, nije plasticna usisna. Imas neku web stranicu?
Atest moram raditi kod sebe, u Zagrebu, a radim ga na temelju certifikata kojeg dobijem od ovlastenog servisera koji mi je ugradio plin. E sad, teoretski, mogao bi kod bilo koga ugraditi, gdje je jeftinije, posto dobijem certifikat, i onda tu atestirati. BTW, atest za plin je 1000 kn ovdje (150 EUR) i jos se placa godisnje 550 kn (80 EUR) na cestarinu jer vozis na plin i kroz cijenu plina drzava ne ubire svoj porez kao kroz benzin i diesel. LOPOVI! Svugdje se potice ugradnja plina, samo se kod nas opstruira....
Pa o tome ti pricam, lopovske drzave, to rade sve drzave kojima je prihod manji od rashoda, pa onda grabe i rukama i nogama da uzmu za svaku sitnicu, jos malo pa ocekujem da ce traziti porez i na klimu i na ostale sitnice
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Kako se krecu cijene za modele sa injectionom? 4 cilindra, 90.g. 2.0 16v motor, nije plasticna usisna. Imas neku web stranicu?
Napisi mi na PM koje ti je auto i jos sa ovim detaljima o masini da mogu detaljnije da provjerim, da ne bude da sam ti prenio jednu cijenu a kad dodjes da te zadesi drugo. Ovi za sad jos uvijek nemaju svoju stranicu.
Ja svake godine idem tuda, BG-VISEGRAD-TREBINJE, duzina puta je do h.novog 550km, a ako ides preko valjeva pa ponovo preko visegrada onda imas 510km, ja planiram sada da idem tim putem, da izbegnem Ibarsku(i miliciju ).
A evo da te uputim, kada dodjes u Trebinje, pratis putokaz za Dubrovnik(orijentir u kom pravcu da izadjes iz Trebinja) posle table o izlasku iz Trebinja ides nekih 700m i nailazis na raskrsnicu i ides levo, i posle toga na 200m imas tablu za H.novi. (doceka te malo uzi put u duzini od nekih 2 km, posle toga imas put koji je kao pista, samo stisni ) e a onda te ceka put posle granice, koji je u duzini od 11 km, onako, pazi na karter (ovaj put crnogorci nikako da srede ). Sve u svemu put preko Hercegovine ti je odlican. A evo jos jedna sitnica, malopre sam zvao u Visegradu da vidim koja je cena gasa, 0.98km, ili ti 50centi, a u Trebinju je 0.88km.
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Comment