Imam jedno malo pitanje za Ivana, Doru i ostale mehanicare koji ugradjuju plin (ne znam svima imena
) po pitanju postavljanja i vezivanja grejaca.
Imam venturi TNG u PSA TU3S motoru (Peugeot 205 GT), problemi koji bih hteo da umanjim/otklonim su 1.) zaledjivanje isparivaca, problem koji je najizrazeniji zimi (pogotovo u trenucima nepaznje mog oca) i 2.) brze postizanje radne temperature rashladne tecnosti. Obicno kada se vozim ja idem od Centra do 45.bloka, i po ovoj niskoj temperaturi motor dostigne 80*C (radnu temp.) tek kod Buvljaka (to je otprilike 1/2 puta). Znam da vec na 40 stepeni rashladna tecnost dobro vrsi svoju funkciju, ali je problem sto moram da drzim saug pola puta, a to znaci da je ler 1200-1500 umesto 850-900...
Naime, hteo bih da stavim jednu T racvu pre isparivaca i da dodam jedan dizel grejac, da bi rashladna tecnost pre samog ulaska u isparivac dosla u kontakt sa grejacem, sto pre ugrejala i dostigla radnu temperaturu, a samim tim i zeljenu efikasnost. Slicno kao sto je uradio Dika na VHS forumu sa svojim WV kombijem. (Cisto da se razumemo, grejac i isparivac nece doci u fizicki kontakt)
Mislio sam da koristim standardni termodavac koji gasi grejac na nekih 80*C. Jedini problem koji imam je kako vezati sve te delove (termodavac, relej, osigurac). Dakle, znam sta hocu, ali se slabo razumem u elektroniku, pa bih Vas zamolio da mi pomognete oko tog dela, da mi objasnite sta mi sve treba od delova i kako se povezuje (odatle mogu sam, jer znam neke osnove elektronike, ali nisam nikada konkretno radio sa el. u kolima).
Hvala unapred!

Imam venturi TNG u PSA TU3S motoru (Peugeot 205 GT), problemi koji bih hteo da umanjim/otklonim su 1.) zaledjivanje isparivaca, problem koji je najizrazeniji zimi (pogotovo u trenucima nepaznje mog oca) i 2.) brze postizanje radne temperature rashladne tecnosti. Obicno kada se vozim ja idem od Centra do 45.bloka, i po ovoj niskoj temperaturi motor dostigne 80*C (radnu temp.) tek kod Buvljaka (to je otprilike 1/2 puta). Znam da vec na 40 stepeni rashladna tecnost dobro vrsi svoju funkciju, ali je problem sto moram da drzim saug pola puta, a to znaci da je ler 1200-1500 umesto 850-900...
Naime, hteo bih da stavim jednu T racvu pre isparivaca i da dodam jedan dizel grejac, da bi rashladna tecnost pre samog ulaska u isparivac dosla u kontakt sa grejacem, sto pre ugrejala i dostigla radnu temperaturu, a samim tim i zeljenu efikasnost. Slicno kao sto je uradio Dika na VHS forumu sa svojim WV kombijem. (Cisto da se razumemo, grejac i isparivac nece doci u fizicki kontakt)
Mislio sam da koristim standardni termodavac koji gasi grejac na nekih 80*C. Jedini problem koji imam je kako vezati sve te delove (termodavac, relej, osigurac). Dakle, znam sta hocu, ali se slabo razumem u elektroniku, pa bih Vas zamolio da mi pomognete oko tog dela, da mi objasnite sta mi sve treba od delova i kako se povezuje (odatle mogu sam, jer znam neke osnove elektronike, ali nisam nikada konkretno radio sa el. u kolima).
Hvala unapred!
Comment