problem sa bmw 520i 88 god

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • duh koji hoda
    CBC Veteran
    • 10.03.2009
    • 123
    • djavolja varos

    #16
    Re: problem sa bmw 520i 88 god

    Originally posted by ale944
    lici da imas problem onda sa previse plina...ne bi bilo lose da prekontrolises i svecice i zazore na njima(treba da bude 0.6-0.7)... kad ti se to desi da se ugasi, pa nece da pali, prebaci u polozaj za benzin (koga nema, dakle da ne dobija ni jedno gorivo), i verglaj malo sa punim gasom, da isperes motor od gasa... pa onda opet vrati na plin, pa probaj..
    neznam koji to elektronac, ako je sa odgovarajucim prekidacem ima polozaj bez ijednog goriva?
    Originally posted by slobce44
    ok care to cu probati pa cu ti javiti sutra ujutro palim i javljam ti sta je bilo.A reci mi kako da smanjim taj visak plina
    taj visak plina smanjujes na stel srafu koji se nalazi na crevu od reduktora do mesaca, tj postepeno zavijaj sraf .

    Comment

    • ale944
      CBC Senator XXL
      • 20.03.2006
      • 1457
      • Beograd

      #17
      Re: problem sa bmw 520i 88 god

      neznam koji to elektronac, ako je sa odgovarajucim prekidacem ima polozaj bez ijednog goriva?
      ovaj ima. tacnije, covek je rekao da benzina nema uopste, pa kad prebacis na benzin, sta ide u motor ?

      taj visak plina smanjujes na stel srafu koji se nalazi na crevu od reduktora do mesaca, tj postepeno zavijaj sraf .
      to vazi za voznju, ali koliko vidim coveku ok radi auto, samo kad hoce da pali hladan, izadje malo vis gasa u granu i eto....pitanje i svecke kakve su...
      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

      Comment

      • duh koji hoda
        CBC Veteran
        • 10.03.2009
        • 123
        • djavolja varos

        #18
        Re: problem sa bmw 520i 88 god

        j.b.ga kad ne palim sve lampice. a slobce44 je rasirio problem gde god je mogao valjda ce uspeti da resi problem!

        Comment

        • slobce44
          CBC Član
          • 07.06.2009
          • 23
          • zvezdara bgd

          #19
          Re: problem sa bmw 520i 88 god

          duh ja sam ovde novi clan pa sam pisao i slao svuda neznajuci kako se radi ali kasnije sam shvatio da trebam sacekati za odobrenje tako da sam slao na vise mesta i kada su odobrili to su svuda pustili valjda cu uspeti sto ti kazes

          Comment

          • duh koji hoda
            CBC Veteran
            • 10.03.2009
            • 123
            • djavolja varos

            #20
            Re: problem sa bmw 520i 88 god

            ma sve je to ok. po meni kao sto sam ti napisao proveri sve od razvodnika do svecica.

            Comment

            • daksa88
              CBC Član
              • 09.06.2009
              • 11
              • zvezdara

              #21
              Re: problem sa bmw 520i 88 god

              e momci ja imam problem sa bmw 320i e30 84 god u bilo koju brz kad pustim komande on secka u leru zavija pali bez problema vozim solidno a potrosnja 22 lit sta da uradim sta bi moglo da bude

              Comment

              • slobce44
                CBC Član
                • 07.06.2009
                • 23
                • zvezdara bgd

                #22
                Re: problem sa bmw 520i 88 god

                e momci evo novosti za moju peticu u leru radi mirno ko singerica ujutro pali gez papuce gasa i to brzo ALI j..iga kad krenem gusi se narocito kada se zagreje

                Comment

                • slavko_bgd
                  CBC Senator XXL
                  • 24.03.2009
                  • 771
                  • Batajnica
                  • Stilo 1.6 16V MW

                  #23
                  Re: problem sa bmw 520i 88 god

                  Originally posted by slobce44
                  e momci evo novosti za moju peticu u leru radi mirno ko singerica ujutro pali gez papuce gasa i to brzo ALI j..iga kad krenem gusi se narocito kada se zagreje
                  Nisam čitao u nazad pa ne znam da li ti motor radi na benzin.

                  Imas 3 opcije za rešenje ovog problema:

                  1. Pališ na benzin, ugreješ motor bar do 40-tak stepeni,prebaciš na plin
                  2. Upališ na plin,sačekaš da se ugreje, prešteluješ ga kad je vruć i voziš na plin
                  3. Ako neće da upali na plin vratiš se na tačku 1.

                  Kada je dobar motor i ispravan uređaj, motor ni ne treba hladan da pali na gas niti ijedan proizvođač deklariše hladan start na gas.Zašto?
                  Gas što je hladniji veća mu je gustina i guši motor. Kada se startuje hladan motor temperatura mu dodatno pada sve dok isparivač ne dobije potrebnu količinu toplote da bi pravilno grejao i isparavao gas.
                  Najčešće,kada opadne pritisak u isparivaču motor se ponaša tako kako si opisao: pali hladan a vruć za...ava. Ili je sve ispravno a mnogo si mu zatvorio plin pa neće da radi kad je zagrejan...

                  Pozdrav
                  Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                  Comment

                  • ale944
                    CBC Senator XXL
                    • 20.03.2006
                    • 1457
                    • Beograd

                    #24
                    Re: problem sa bmw 520i 88 god

                    e momci evo novosti za moju peticu u leru radi mirno ko singerica ujutro pali gez papuce gasa i to brzo ALI j..iga kad krenem gusi se narocito kada se zagreje
                    xexe, cek, a sta si mu radio kad je doslo do promene situacije ? ili to radi sam od sebe ?
                    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                    Comment

                    • slobce44
                      CBC Član
                      • 07.06.2009
                      • 23
                      • zvezdara bgd

                      #25
                      Re: problem sa bmw 520i 88 god

                      slavko slazem se stobom,motor mi je dobar na benzin radi dobro ali zbog protokomera nevozim ga na benz a protok.netreba za plin jer na benz u leru radi dobro a kad mu dam gas on proguta pa tek dobije turazu.a na plion u leru radi dobro prima dobro gas vuce dobro ali mali postepeno dodavati gas na jednom mestu pocne da se gusi ..ALE skinuo sam svecice zazor podesio na 0.65 isparivac skinuo ocistio obrisao sam ga od ulja nastelujem po propisu znas ono 3000 obrt itd i u ler radi ko singerica mirno jenosmerno.Sednem i krenem dodam malo gasa na papucu i on pocne da se gusi dodam jos malo gasa i on ubrza i posle pici ali je nezgodno kada stanem na semafur uzbrdo i kad krenem sa normalnim gasom nece da povuce dok neprodje onaj nivo gde se gusi.Onda odvrnem sraf ili na crevu ili za ler na ispari,onaj plasticni vise se negusi nikako ali nece da radi u leru mirno i gasi se.(more cu skrenem sa pamet) neznam vise sta da mu radim.

                      Comment

                      • uglavnom.bezopasni
                        - 42 -
                        • 03.02.2005
                        • 2235
                        • Novi Sad

                        #26
                        Re: problem sa bmw 520i 88 god

                        Najjeftinije/brže rešenje je da mu dodaš lambda kontrolu i onda će ona da odvrće/zavrće "šraf" koliko mu treba, u prvom slučaju imaš malo gasa u drugom previše, ako pretpostavimo da je sve drugo ispravno, onda je to jedino ispravno rešenje za takav problem, pošto se podrazumeva da restrikcija u**** nije rešenje u skladu sa duhom ovog foruma.
                        Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
                        11.04. 0:12 #2
                        Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

                        Comment

                        • slobce44
                          CBC Član
                          • 07.06.2009
                          • 23
                          • zvezdara bgd

                          #27
                          Re: problem sa bmw 520i 88 god

                          ok.samo mi reci gde da nadjem lambda kontrolu i koliko kosta inace izgeda da nema drugog resenja

                          Comment

                          Working...
                          X