Ima li neko neka iskustva sa autotehnikom iz ugrinovacke u zemunu? oni navodno ugradjuju lovato uredjaje. ako neko ima neka iskustva neka javi! hvala niko
Zna li neko nesto o AUTOTEHNIK-u iz zemuna?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
kako niko nistra ne zna...
pa jer neko nesto radio kod njih? kazu da ugradjuju lovato, meni je sumnjivo jer za reno 5 traze samo 230evra a svi drugi traze od 270 pa navise!
mozda ugradjuju neoriginalne uredjaje, negde na forumu sam procitao da ima i fals lovato uredjaja, koje valjda prave bugari ili tako neko...
pomozite!
pozdrav niko
-
-
To ti je dovoljan razlog da ne ugradis kod njih!!! Ustedu su samo mogli da ostvare koriscenjem fals delova. Nemoj da izmisljas toplu vodu i da experimentises na sebi zarad 50eura, idi u AC Rasic ili u Doru i ugradi to ko covek bez problema....
PozdravLancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
Hm
pa i ja mislim tako, ali nisam jos siguran da je lovato pravi izbor, neki drugovi imaju njega a neki brc a neki landirenco, a ja sam vozio sva ta kola sa razlicitim tipovima uredjaja i nesto naginjem ka landirencu. ortak ima golfic kockicu sa landirencom koji je 80-to godiste, presao je oko 190hiljada i otkako ga ima vec je bio na plin i to landirenco. njegov cale ga je ugradio u italiji bog te pitaj kad i od kada ga je dobio od caleta on ga vozi na plin i sve je super. drugi ortak isto ima staru kockicu u kojoj je skoro instaliran lovato i mnogo je velika razlika kada ga prebacujes sa goriva na plin, tj na landirencu mnogo bolje prihvata uz manje drmanja i cudnih zvukova. ne bih rekao da je samo razlika u stelovanju itd jer je taj golf(sa lovatom) veoma dobar kada ide na benzin, lepo pali ne gusi se itd, a ok ide i na plin , samo taj prelazak sa goriva na plin je malo mucniji. inace sada ko blesav visim po forumima i cak sam drugaricu koja zna talijanski naterao da cita neki njoho forum o autogasu i kaze da u italiji(tj na tih par foruma koje je ona nasla i pratila) tvrde da je brc i landirenco bolji od lovata, negde kazu da je brc pa landirenco pa lovato a negde landirenco pa brc pa lovato. nisam se jos odlucio, jos cu da razmislim i da se informise. inace na lovatovom sajtu nema ni dorinog servisa ni rasica u spisku prodajne mreze. ne znam, videcu, hvala pozdrav
Comment
-
-
LPG
Lična iskustva...Nisam bio "zagovornik" gasa,a onda sam kupio "Vectru" 2,0 sa ugradjenim "Lovato" uredjajem (Auto-centar Rašić-ovo nije reklama) .
Prvo vreme vozio sam samo na benzin,a onda sam na putu za BG "prebacio" na gas i ...vidimEXTRA!I tako sam vozio i vozio
i kad sam prvi put došao na plinsku-pumpu istrošio se sa celih 1200din...400 i koji km.-40 litara plina
Vožnja jeftinija nego u Yugu 45,a auto ide i 200 ako hoćeš,ako stisneš gas...
Posle ovih iskustava,rešio sam da platim atest za uredjaj.To sam obavio u AMSS u BGu,gde sam otišao bez "veze"...Stručnjaci tamo nisu imali niti jednu zamerku na uredjaj i izvedbu...
Pozdrav svima!
BP
****************
Comment
-
-
Generalno to prebacivenje sa benzina na gas il obratno ima veze sa tipom motora-usisne grane, modela plinskog uredjaja i nacina ugradnje kao i programiranje nacina prebacivanja na prekidacu po zelji tako da ne treba da te buni to cudno prebacivanjeTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
inace na lovatovom sajtu nema ni dorinog servisa ni rasica u spisku prodajne mreze. ne znam, videcu, hvala pozdrav
Kada se budem bavio uvozom i prodajom robe, a ne ugradnjom mozda se i nadjem na spisku prodajne mreze. Do tada kontaktirash na lovato@bil.hr shto je email adresa jedinog ovlascenog zastupnika prodajne mreze za LOVATO autogas opremu za jugoistochnu Evropu i pitash za ovalshcenu servisnu mrezu.
drugi ortak isto ima staru kockicu u kojoj je skoro instaliran lovato i mnogo je velika razlika kada ga prebacujes sa goriva na plin, tj na landirencu mnogo bolje prihvata uz manje drmanja i cudnih zvukova. ne bih rekao da je samo razlika u stelovanju itd jer je taj golf(sa lovatom) veoma dobar kada ide na benzin, lepo pali ne gusi se itd, a ok ide i na plin , samo taj prelazak sa goriva na plin je malo mucniji.
Comment
-
-
pa ne znam ni ja...
prvo malo vozim na benzin pa onda prebacim na srednji polozaj da se isprazni karburator itd pa onda kada krene da gubi snagu prebacim na plin i onda malo ima tripove pa pocne fino da radi. isto se desava i sa lovatom i landirencom, ja sam probao, naravno ja nikada ranije to nisam radio tako da je vrlo moguce da sa malo prakse ceo postupak prodje lepse. ako negde gresim molim vas ispravite me
hvala svima
Comment
-
-
Dok vozis na srednjem polozaju, sacekaj da skroz izgubi snagu, tj par puta pritisni pedalom da ti izbaci svo gorivo iz karburatora, pa tek onda prebaci na plin.
Drugo, gledaj da se malo zaletis kada prebacujes na plin. Kako ti potrosi benzin prebaci na plin dok je auto u zaletu i cela promena ce se prakticno odvijati bez pipanja gasa i trenutno, tako da tu "knedlu" prakticno jedva i osetis.
Comment
-
-
Ma pali ga na GAS i voziga na GAS..a benzin kad je hladno...upali na njega...pa sacekaj 2-3minuta..pa prebaci na srednji pozaj pa sacekaj i kad krene da se ugasi..pukni ga na gas...malo vrm vrmm...da se smiri ( izbaci sav benzin)...i vozi.Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Re: Zna li neko nesto o AUTOTEHNIK-u iz zemuna?
Originally posted by nikodsIma li neko neka iskustva sa autotehnikom iz ugrinovacke u zemunu? oni navodno ugradjuju lovato uredjaje. ako neko ima neka iskustva neka javi! hvala nikoToyota Avensis 2.0 D-4D (2007)
Comment
-
Comment