Zamrzavanje rasplinjaca

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pentagon
    CBC Početnik
    • 03.09.2009
    • 6
    • Bac

    Zamrzavanje rasplinjaca

    Imam Golf 3 1.8 motor i oko 3 godine ugradjen plin.
    Sistem je lovato, sa manuelnim prekidacem za prebacivanje.

    Do nedavno mi se sve odvijalo normalno i na gas i na benzin, medjutim u poslednje vreme ne mogu da predjem ni 10 km. rasplinjac mi se sav smrzne i auto trokira u sred voznje, kada prebacim na benzin nastavi da ide bez problema.
    Pokusao sam sledece:
    1. Mogucnost vazdusnog cepa zbog dolivanja rashladne tecnosti-vode ili antifriza... Termostat otvori, tecnost kruzi, ali mrzne.
    2. Obrnuti creva za rashladnu tecnost na rasplinjacu, ne vredi-doduse jednom prijatelju je to uradio neki majstor i otklonio mu problem.

    Da li imate resenje?
    Razmisljam da skinem rasplinjac i rastavim i promenim membrane, misljenja sam da su vremenom pohabane pa ne otvaraju dovoljno.

    Da li sam u pravu?
    Hvala unapred i pozzz
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re: Zamrzavanje rasplinjaca

    Membrane nemaju veze sa zagrevanjem isparivača. Ako je isparivač visoko, moguće j da je pumpa malo oslabila pa slabije tera vodu. Treba proveriti protok vode kroz sam isparivač i kontolisati zagrevanje creva koja idu do i od isparivača a sve to u odnosu na ostala creva kuda prolazi voda. Uzrok smrzavanja je nedovoljan protok tečnosti kroz isparivač. Treba naći zašto...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Pentagon
      CBC Početnik
      • 03.09.2009
      • 6
      • Bac

      #3
      Re: Zamrzavanje rasplinjaca

      Originally posted by Dora
      Membrane nemaju veze sa zagrevanjem isparivača. Ako je isparivač visoko, moguće j da je pumpa malo oslabila pa slabije tera vodu. Treba proveriti protok vode kroz sam isparivač i kontolisati zagrevanje creva koja idu do i od isparivača a sve to u odnosu na ostala creva kuda prolazi voda. Uzrok smrzavanja je nedovoljan protok tečnosti kroz isparivač. Treba naći zašto...
      Voda prolazi kroz osparivac, e sad kako da proverim da li je to dovoljno?

      Sto se tice creva ova sto idu od i do isparivaca su prohladna, a od bloka motora ka hladnjaku i obrnuto su vruca kada se motor zagreje.

      E sad citao sam na ovom tvom sajtu za elektroventil da ima membranu i da je treba cistiti ili menjati na 10.oookm, ja sam presao preko 30 a nisam to radio, mada ortak mi sad kaze, on je sa svojim presao 70.000 pa mu sve radi ok.

      Malo mi je daleko do NS da dodjem, mislio sam da skinem polako isparivac, pa da ga rastavim. Jel moguce da je membrana postala kruca pa da ne otvara.
      Ustvari, mozes li mi reci gde voda prolazi, pored one velike membrane, zar ne?

      Comment

      • cuculo
        CBC Član
        • 03.09.2009
        • 61
        • Prilep Macedonija

        #4
        Re: Zamrzavanje rasplinjaca

        mozda imate izduvni gasovi u instalaci za hlacenje vode u motoru,koi dolazi iz glave motora ili otisao dihtung glave motora,

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Re: Zamrzavanje rasplinjaca

          Malo si pobrkao šta si čitao na sajtu, menja se filter na toliko a ne membrana. No nebitno, opet membrana nema veze sa protokom vode, ona je samo jedna strana (poklopac) vodenog prostora u isparivaču. Protok mora biti takav da se ispolivaš Možda je uzeta voda sa mesta gde nema dovoljno protoka pa se to zapušilo, uglavnom creva moraju biti isto topla kao i ostala creva na motoru. Membrana ne otvara vodu nego gas.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • ale944
            CBC Senator XXL
            • 20.03.2006
            • 1457
            • Beograd

            #6
            Re: Zamrzavanje rasplinjaca

            ko sto rece Dora, creva od isparivaca moraju biti topla, oba, a kod tebe su kako kazes hladna. nemas protoka.
            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

            Comment

            • Pentagon
              CBC Početnik
              • 03.09.2009
              • 6
              • Bac

              #7
              Re: Zamrzavanje rasplinjaca

              Originally posted by Dora
              Malo si pobrkao šta si čitao na sajtu, menja se filter na toliko a ne membrana. No nebitno, opet membrana nema veze sa protokom vode, ona je samo jedna strana (poklopac) vodenog prostora u isparivaču. Protok mora biti takav da se ispolivaš Možda je uzeta voda sa mesta gde nema dovoljno protoka pa se to zapušilo, uglavnom creva moraju biti isto topla kao i ostala creva na motoru. Membrana ne otvara vodu nego gas.

              Da, ovo je lapsus sa membranom-mislio sam na filter, samo sam napravio gresku u kucanju, verovatno i razmisljanju u tom momentu

              Provericu danas opet protok, da li ima pritisak ili samo tece "reda radi". Neznam-stvarno nisam pametan vise.

              Mada, hvala ti za sva ova obavestenja, mnogo mi je jasnije sada i sve vise pocinjem da razmisljam o tvom prvom odgovoru, tj. da pumpa za vodu ne radi posao, tj slabo tera, na motoru se to ne primeti, jer nema mesta gde nesto treba da greje, tako da i nju cemo raskopusati ako treba. Ej da, isparivac mi je iza akumulatora, znaci mnogo vislje od pumpe, ali ispod posude gde sipam tecnost.
              Uslikacu ako stignem, pa da bas vidis...

              Pozdrav svima

              Comment

              • duh koji hoda
                CBC Veteran
                • 10.03.2009
                • 123
                • djavolja varos

                #8
                Re: Zamrzavanje rasplinjaca

                Ajd da priupitam: sta se desava kada na lovato isparivacu dodje do ostecenja membrane koja deli vodeni deo od gasnog dela?

                Comment

                • slavko_bgd
                  CBC Senator XXL
                  • 24.03.2009
                  • 771
                  • Batajnica
                  • Stilo 1.6 16V MW

                  #9
                  Re: Zamrzavanje rasplinjaca

                  Originally posted by duh koji hoda
                  Ajd da priupitam: sta se desava kada na lovato isparivacu dodje do ostecenja membrane koja deli vodeni deo od gasnog dela?
                  Mrzne isparivač i pojavi se plin u ekspanzionoj posudi,smrdi gas kad se otvori ekspanziona posuda...
                  Dešavalo se.
                  Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                  Comment

                  • Pentagon
                    CBC Početnik
                    • 03.09.2009
                    • 6
                    • Bac

                    #10
                    Re: Zamrzavanje rasplinjaca

                    Resen problem.

                    Bio sam kod majstora, otisle membrane i losa varijanta kruzenja vode kroz rasplinjac, isece covek ona creva, stavi druge "t-komade" i promeni filter i membrane i dok sam ja popio kafu auto proradi kao sat.

                    U mom slucaju uzrok je bila losa varijanta toka vode+moja cesta zesca voznja=membrana koja je mrznula dosta puta pa zavrsila u kesi.

                    Dakle, ako vam, rasplinjac jednom smrzne, odma' kod majstora, jer 2 puta ako se desi -veca verovatnoca da membrana vise neradi svoj posao.

                    Hvala svima, uz duzno postovanje -DORA tebi najvise.

                    Pozdrav!

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Re: Zamrzavanje rasplinjaca

                      Nisu membrane baš toliko osetljive da im smeta jedno dva mržnjenja jer i tako rade na minusu kod onih što pale i voze samo na plin dok se malo ne ugreju, ali u svakom slučaju ne prija im na duže staze što se tiče potrošnje i paljenja auta jer su kruće.

                      Bitno je da je problem rešen.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      Working...
                      X