juce sam video slican problem na merc w124. stalno usijana izduvna grana, Kad se ohladi bude bela skroz. u servisu su menjali dizne i kojesta i na kraju se ispostavilo da se katalizator raspao i zapusio lonce
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Izduvna grana se usijava od preopterećenja, pogrešnog razvođenja gasova-zupčenja, kasnog paljenja i siromašne smeše, zato što siromašna smeša ima manju brzinu fronta plamena, više vremena se provodi na izgaranje pa se događa da se to otegne toliko dugo da se izduvni ventil počne otvarati a plamen se još uvek ''RAZBUKTAVA''. Ovo je štetno po klipove glavu i ventile, jer su isuviše dugo izloženi visokoj temperaturi. Pokazalo se da je ipak potrebno imati neku samoregulaciju sistema, LCS ili sekvent. To je ipak bolje nego na šraf. Ali šta je tu je. Možda mogu da ti pomognem na sledeći način da budeš bar približno ideali. Meri napon na Lambda sondi unimerom, pri 2800-3000 Obrta u minuti. Ako je radni opseg lambda sonde od 0-1v, potrudi se da prilikom podešavanja na šraf dođeš do napona 0,55-0,6v. Poravnaj ler na isparivaču da radi mirno i to je to. Potrebno je da motor bude u redu, koliko je to moguće, da Lambda ''pliva'', da imaš dobre svećice NGK recimo.... Kad ti se zaprlja filter ili staviš novi sve se poremeti pa ispočetka. Veruj mi ovo ti je najpribližnije i radi. Probaj
''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Comment